Welcome to Gaia! ::

[Dutch] All girls school

Back to Guilds

Tags: Dutch, Girls, Lifestyle, Fashion, Beauty 

Reply Fashion & Beauty
Flats of Heels? Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Chrlttt
Vice Captain

PostPosted: Sun Apr 29, 2007 3:14 pm

Mja,, k vond het persoonlijk wel een 'boeiende' vraag =)
Flats of heels?
Bespreek hier alles over flats,, en heels,, wat je het leukste vind,, wat je het beste vind zitten en zo voort!
PostPosted: Thu May 03, 2007 3:36 am

ik ben niet echt een fan van hakken ik draag ze nooit
en die flats vind ik eigenlijk ook maar niks XD
ik heb liever gewoon sneakers of converse schoenen whee

ani-falcon

Chrlttt
Vice Captain

PostPosted: Thu May 03, 2007 2:32 pm

Ik persoonlijk draag ook graag converse schoenen,, ik heb bijna niets anders,, kheb ook wel wat ballerina's maar die draag ik niet zo veel,, schoenen met hakken,, bwah,, gaat wel,, kheb wel een paar of twee maar die draag ik niet enorm veel ofzo.
PostPosted: Sat May 12, 2007 9:08 am

ik draag ballerina's wel graag. ik heb er nu ook 2 paar 3nodding
en hakken wil ik zo graag dragen maar ik ben dan altijd groter dan m'n vrienden en dat heb ik niet graag cry

Sifri

Charming_Nienna

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 4:27 am

Ik loop meestal ofwel op hakken ofwel op teenslippers. Heb verder nog wel converse, ballerina's, bluehavens enzo, maar die draag ik niet zoveel.
Als ik weg ga heb ik negen van de tien keren hakken aan. Het is een tijdje zo erg geweest, dat ik spierpijn kreeg als ik lang op converse ofzo rondliep. Tegenwoordig gaat het beter, omdat ik nu thuis steeds teenslippers ofzo draag, waardoor ik beter kan afwisselen.
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 4:49 am

heels heart
Meestal draag ik hakken, in de winter mooie hoge laarzen, en witte pumps enzo, maar ook draag ik wel ballarina's. Het voordeel van hakken is dat je langer lijkt (bij mij niet echt nodig, ik ben al 1.75) en je achterwerk (booty heart ) komt beter uit, zeggen ze xp

Maran F.

Aelin Miresse

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 2:42 am

Ik draag meestal een paar sportschoenen die ik ergens bij de sportafdeling van de bristol vind of zo razz haha. Maar ik heb ook een paar pumps in de kast staan die ik af en toe aantrek en ik heb ook van die wannabe all stars razz (eej ik ben een arme student ja razz )
Maar ik kan wel heel goed lopen op hakken. Tja, ik draag zeker 1 keer per week hakken bij het dansen razz
PostPosted: Mon Jun 18, 2007 1:17 pm

in de "new look" hebben ze ah zo mooi pumps staan heart
maar ik vrees dat ik er niet zo goed mee zal kunnen lopen omdat ik altijd platte schoenen draag..

Sifri

gebakkie

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:28 am

hakken! dan valt het niet op tussen mijn vrienden dat ik zo klein ben en ben ik nog maar 20-15 cm kleiner dan Joey. op het podium hakken, ziet er goed uit dan gewoon. ik zie er mooier uit met hakken dan met sneakers of andere schoenen, maar op school draag ik gewoon sneakers en andere schoenen, geen hakken, dan pleur ik namelijk van de trap af(we hebben een te smalle trap op school).
PostPosted: Fri Jun 29, 2007 11:45 am

of zo eens over straat lopen met hakjes op kaseisteentjes, of hoe noem je dat..
of op een trap met gaatjes in
stare

Sifri

gebakkie

PostPosted: Mon Jul 02, 2007 2:15 am

Sifri
of zo eens over straat lopen met hakjes op kaseisteentjes, of hoe noem je dat..
of op een trap met gaatjes in
stare

ja dan kan je ook vallen sweatdrop
gelukkig ben ik op een concert nog nooit over de kabels heen gedonderd of van de trapjes af biggrin
PostPosted: Thu Jul 05, 2007 12:08 pm

^ ik ben algoed ook nog niet zo gevallen of zo, maar met hakjes heb je altijd kans dat je valt.. whee
...
maar! ik heb mezelf weer een paar ballerina's kado gedaan. en van een merk eek ik schrok er zelf van.. ik wist niet dat het een merk was.. "diesel" 4laugh ben er trots op!

Sifri

eefopdreef

PostPosted: Mon Aug 06, 2007 9:00 am

Ik draag meestal m'n rode ''allstars'' (geen echte whee ) , en rode polkadot flatjes. pumps vind ik ook heel mooi alleen ik kan absoluut niet op hakken lopen dus heb ik geen pumps xd
PostPosted: Mon Aug 13, 2007 10:01 am

Sifri
ik draag ballerina's wel graag. ik heb er nu ook 2 paar 3nodding
en hakken wil ik zo graag dragen maar ik ben dan altijd groter dan m'n vrienden en dat heb ik niet graag cry

Daar moetge u niets van aantrekke!
Zolang ge ze maar graag draagt =)

Kheb juist n nieuw paar ballerina's,, zwart gelakte =)

Chrlttt
Vice Captain

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Sep 13, 2007 4:13 am

ik heb het allebei .. vindt hakken mooi maar kan er niet lang oplopen dus als ik lang moet lopen heb ik flats aan.
Reply
Fashion & Beauty

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces