Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Avatar Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

^_^
  ^_^
View Results

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Thu Apr 26, 2007 2:46 pm

Hei kaikille!

Tässä topiikissa olisi tarkoitus keskustella siitä, että miksi valitsit juuri kyseisen asukokonaisuuden mikä avallasi on nyt päällä. Mikä vaikutti esinevalintoihin? Onko avallasi tarina, vai kuvaako se sinua?

Voit myös kommentoida muiden asuja, ja tietysti tehdä uuden viestin vaihtaessasi asua.

Muistakaa kuitenkin olla kilttejä toisillenne!
PostPosted: Fri Apr 27, 2007 2:21 am

Muahaha.. First post cool domokun

Avatar, neh? Toivottavasti kaikki saa sanoa mielipiteensä. Minusta Gaia Online on tyypillisille Japani ihquttajille, joilla on kerrankin mahdollisuus tehdä söpö hahmo itselle ja silläkin korvataan se fakta, että itse on tyylitön tai se että ei osaa piirtää "cooleja" sasuke runkkuja (sori xD ) tai en tiiä.

Ansaita rahaa ainoastaan viettämällä aikaa ja tekemällä, ensinnäkin koko idea on minusta että hahmoille saa hienoja tavaroita hankkimalla vaikka edes tekorahaa. Yleensäkin RAHA tällaisissa paikoissa on hiton typerää. Ja sitten kun saat sen kauan himoitsemasi 50 000 gaia * euroa maksavan lakin, niin mitä helvettiä sitten? NO SITTEN sulla on hitto ukolla lakki päässä!! biggrin Ja ainoa mitä siitä on ehkä hyötyä, on se että muut n00b nörtit kattelee että "wow tuo on varmasti cool jätkä ku sillä on noin kallis gaia hattu" ei helkatti, sellaista respectiä ei pitäisi KENENKÄÄN ARVOSTAA. 12 v pennut tulee kyselee että anna kamaa. Runescape samanlaista shittiä : D (eli sori Laci xD )

Ihan hyvä, mutta sitä faktaa ei voi pakoilla että ne tavarat ja tämä tekoraha on idea vain jolla saadaan enemmän käyttäjiä ja pidennetään heidän sivulla oleskeluaikaansa, jolla saadaan kannatusta sekä tilastokasvua

Minä en ymmärrä miksi kukaan haluaisi tuntea iloa virtuaalisesta sekä virtuaalisesti kalliista hatusta/takista/pöksyistä virtuaalisen hahmon päällä, kun se ei edistä mitään tarkoitusta kuten esim. roolipeleissä (otetaan esimerkiksi Final Fantasy) on sentään pelin läpäiseminen ja tarinan jatkuminen päämääränä. Siinä motivaatiota hankkia rahaa pelissä ja ostaa uusia varusteita, mutta Gaiassa, ei mitään ideaa. Jos joku haluaa heijastaa vastakkaisesti omaa kurjuuttaan hienoon pikku chibi hahmoon jolla on miljoonia maksava papukaija olalla niin ei haittaa minua, itse en ymmärrä.

Vuodatan vaan yleistä käsitystä netti paikoista ja virtuaalichateista, kenenkään ei pidä ottaa siis itseensä! xp

Mutta jos se heistä tuntuu mukavalta, niin miksei? Vaikka olis kuinka turhaa tyhmää jne. Olla oma ryhmänsä, oma elämä jokaisella? Totta tuokin. Mutta ihminen ei yleensä hyväksy mitä ei ymmärrä. Miksi siis pakoilisin sitä mitä olen ja yrittäisin saavuttaa jotain ymmärtämisen ihannetta, jos se on vastoin inhimillisyyttä. Aina tulee syrjintää, sitä ei voi estää, enkä minä yritä pakoilla sitä. Yleensä muokkaan todellisuutta itselleni sopivaksi, tässä tapauksessa en pane hanttiin sillä asiat vaan menevät niin. Syrjintä on loppujen lopuksi ymmärrettävää, vaikka sitä ei hyväksytä. Silti se on olennainen osa elämää ja tässä tapauksessa minä kyseenalaistan runescape/habbo/gaia ihmisten motiivit sekä sen mitä he haluavat saavuttaa sillä. Itse en näe esim. Runescapessa muita motiiveja kuin muiden nolife nörttien kunnioituksen hakeminen tai sitten vain yksinkertainen viehätys kasvaviin lukuihin. Jos kysytte mitä itse teen täällä, niin täällä on tärkeät ihmiset jotka minun elämästäni on enää jäljellä... Itsellä ei ole motivaatiota hankkia itselle, vaan muille. Vaikka ei kaikilla "ystävilläni" ole selvästi samankaltaisia arvoja kuin minulla...
Ihan hyvä jos pystyy ihmiset työelämä ikään mennessä lopettamaan, ja VIIMEISTÄÄN silloin jo pitäisikin.. Eikä kukaan edes minun tuttavistani pitäisi arvostaa mitään vastaavaa virtuaalikrääsää.. Vaikea kuvitella mitään aikuista miestä Gaia Onlinessa, eikö? Joten varmasti ymmärrettävästi minulta ei voi muuta olettaakkaan kuin negatiivista reaktiota.

Luovutanpa nyt hahmo arvostelu keskustelunne teille, ja kuten Lyo sanoi, muistakaa olla kilttejä toisillenne mrgreen

LimppusSamurai

Lacinia

PostPosted: Fri Apr 27, 2007 3:51 am

Mitä sinä minulta anteeksi pyydät, Runescapea en ole koskaan edes pelannut lol

Moilla on kyllä pointti, mutta minun mielestäni ei ole mitään vikaa siinä, jos tyypit viettävät osan ajastaan keräten virtuaalirahaa hahmonsa esteettisyyden vuoksi. (Se onkin sitten jo eri asia, kun virtuaalirahasta ruvetaan maksamaan oikeaa rahaa *köhhabboköh*...) Onhan se tietynlaista eskapismia kyllä, mutta voidaan kysyä, eivätkö sitten muutkin harrastaisi sitä? Reality-showt ja näin. Kumpi sitten on parempi, tuijottaa tylsänä jotain television ohjelmaa taikka vaikkapa ryyppäävät, vai että keräävät netissä virtuaalirahaa johonkin, mistä ei saa hyötyä kuin korkeintaan itselleen ja vähän näyttöä muille? No jaa.

Eikä minun mielestäni ole vaikeaa kuvitella aikuista miestä tänne, tosin keskustelunlaatu on muualla kuin ED:ssä yleensä aika mielenkiintoista, ja parempaa löytää pienellä etsinnällä. Ei tavarat minun mielestäni olekaan gaian pääpointti, vaan lisäfeature foorumitoiminnalle.

Sanotaanko, että kaikkea kohtuudessa, ja ei tällaisessa virtuaalitavaran keräämisessä ole vikaa niin pitkään kun muistetaan muukin todellisuus.

Minun asuyhdistelmäni on lähinnä muutaman kivan donation itemin, golden mountain -pantsujen ja randomeiden muiden mustien vaatteiden kokonaisuus. Tää on kiva, tässä pysytää.
PostPosted: Fri Apr 27, 2007 5:27 am

*Liian laiska ottaakseen kantaa edellisiin posteihin*

Oma avani kuvaa tällä hetkellä niitä varejä joista eniten pidän, eli vihreä/musta/valko
Esineistä sen verran, että en ole koskaan hameista pitänyt. Gaiassakin oli vain pari hametta joista pidin ja ne oli Goth skirt & Fress grass skirt. Sitten tuli uudet Egypti aiheiset itemit ja tämä hamonen iski kuin nyrkki silmään.
Katanoista olen pitänyt aivan siitä saakka kun ne tulivat Gaiaan ja sama koskee tätä Goddesin pääjuttua.
Halusin jotain yksinkertasta, mutta silti jotenkin...hmm... 'hienoa'.. en nyt tiiä onko se oikea sana. Simple and Clean. Yleensä nää uudet avat syntyy kun pelleilen tektekissä ja tykästyn johonkin

Jaaja....siinäpä se

Rockstone

Bang X 2

PostPosted: Fri Apr 27, 2007 11:57 am

Omaan avatariini olen nyt kyllä aika tyytyväinen.
Yleensäkin kaikenlainen sekasotku iskeejoo.

Tuohon Moin kysymykseen siitä, miksi jotkut tuhlaa aikaanssa muutaman pikselin saamiseksi ukollensa, sanoisin että on kyse samasta kun citymaastureissa ja urheiluautoissa. Esitellään notta rahaa löytyy ja haalitaan ns. statussymboleja. Oikean rahan käyttöhän sellaiseen on suoraan sanottuna ihan helvetin tyhmää.

olipas taas vakavaa. confused
PostPosted: Tue May 22, 2007 12:38 pm

Nyaaaan, omasta avasta pulisen. Kaikkiakiinnostaa.com

Mutta. Olen omaani erittäin tyytyväinen. Pitkään on pysyny samana, sillä olen säästölinjalla. Ja piän sen verran avastani, ettei ole tehny miel vaihtaa mitää. |D
Se ei kuvasta mitää, paitti ehkä sitä että piän piirtelystä...? Siis, tuo hemmetin pensseli kuvastaa sitä, mutta naa, ei tartte tajuta. Ja sitäki kuvasta, että piän ketuista. 8D Heeee.

Zizima

Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu May 24, 2007 11:38 pm

Miekin oon säästölinjalla tuohon takkiin *osoittaa siggia*
Mutta mulla on hirviä himo ostaa uusia vaatteita kun tuota rahaa on x__x
mutta yritän tyytyä vaan vaihtelemaan sitä niinku joka toinen päivä xD kun tuota rojuakin tuolla inventooris on
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 12:01 pm

ömöm.. pinkit hiukset sen takia, koska about 10min sitten meikäläinen cossasi avillaan kaikkien tuntemaa Nyuuta/lucya elfen lied :sta, enkä sitten jaksanut hiuksien väriä enää vaihtaa.. x'D
Ketun korvat&häntä oli jääny jonnekin inventoryn nurkkaukseen ja päätinpäs sitten laittaa kyseiset kamaset päälle ^^
Nyt onpi semmonen 'kyumun päivittäinen avin ulkonäön vaihto kesälomalla' -aika kun mine laiska ostamaan uusia tavaroita >w<
Hyvää kesää vaan kaikille! ;D

Kyumin`

Dapper Explorer

Echidao

PostPosted: Wed Jun 20, 2007 12:14 am

Miulla ei mitään erikoista. Yleensä tykkään jotain väriteemaa vain pitää.
Hehe, nolifettajia ollaan ku pikseleihin tuhlataan aikaa ja jotkut jopa rahaa. :3
PostPosted: Fri Jun 22, 2007 11:35 am

Yepyep, ja tykkään kauheasti erilaisista asusteista ja inhoan valmiita settejä ja kokopukuja. :3

Echidao

Yade-Chan
Vice Captain

7,650 Points
  • Nudist Colony 200
  • Invisibility 100
  • Prayer Circle 200
PostPosted: Fri Jun 22, 2007 12:07 pm

cinellä o aina nii nätti avvi 3nodding
PostPosted: Sun Jun 24, 2007 11:15 pm

Yade-Chan
cinellä o aina nii nätti avvi 3nodding

n___n Ittelläsikin on nättejä.

Echidao

BeatlemanFI

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 5:49 am

joo valitsin tän koska se on aika hieno mutta en voi ostaa parmpia koska ei oo rahaa domokun
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces