|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 12:50 pm
Mja, simpele vraag dus.. Als je iets aan jezelf kon veranderen, wat zou je dan veranderen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:55 am
Minder brede schouders xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:55 am
Mijn lengte.. Ik ben best klein voor me leeftijd. Ik groei nog steeds, maar wel erg langzaam >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:56 am
Sherelyn Mijn lengte.. Ik ben best klein voor me leeftijd. Ik groei nog steeds, maar wel erg langzaam >.< Wat is jou lengte dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 2:18 pm
Ik heb geen flauw idee wat ik zou willen veranderen eigenlijk.. Ik vind mijn neus wel erg groot maar als die kleiner was leken mijn lippen weer gigantisch.. sweatdrop en zo is het wel in balans ongeveer dus... Ik heb wel nogal een zeurderige stem.. die zou wel iets minder zeurderig mogen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 6:38 am
Mijn lengte en mijn voeten, zeker weten dat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 8:57 am
Chiruro Sherelyn Mijn lengte.. Ik ben best klein voor me leeftijd. Ik groei nog steeds, maar wel erg langzaam >.< Wat is jou lengte dan? Mijn lengte? 1.53 ofzo o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 11:14 am
Sherelyn Chiruro Sherelyn Mijn lengte.. Ik ben best klein voor me leeftijd. Ik groei nog steeds, maar wel erg langzaam >.< Wat is jou lengte dan? Mijn lengte? 1.53 ofzo o.o Ja das best klein... =O Mja,, je bent nog jong,, dus je groeit wrs nog wel een stuk =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 11:40 am
euh.. m'n billen mogen wel wat minder sweatdrop ... k heb gelijk zo'n dikke billen crying maar bonne.. voor de rest vind ik dat ik een zware stem heb voor een meisje.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 7:22 am
Chiruro Ja das best klein... =O Mja,, je bent nog jong,, dus je groeit wrs nog wel een stuk =)
Ja je heb gelijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 9:44 am
ik ook mijn lengte ik ben 155 maar ik groei niet meer sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 12:00 pm
ik ben wel blij met mijn lenge: 1m65 3nodding ik heb ook ergens gehoord dat Nederlandse mensen de grootste van Europa zouden zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 10:16 am
nou dat kan wel kloppen ik ben 1.73,2 en heb schoenmaat 42 dus ja sommige van ons zijn groot
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:01 am
^ eek dat is idd wel groot ja.. en dan te denken dat ik wrs ouder ben dan u.. ik zou m'n koppigheid ook wel willen veranderen.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|