|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 3:42 pm
Praat hier over wat jij het mooiste aan jezelf vind!
Ik persoonijk vind mijn haar en mijn benen het mooiste ^_^
Mijn haar-> Omdat het heel donker is en ook heel stevig. Mijn benen-> Omdat ze er zo sportief en getrained uitzien vind ik ze énorm mooi ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 3:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 4:39 pm
O ja voor iedereen ook enorm belangrijk,, als je het mooiste aan jezelf meld,, zeg dan ook even waarom smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 4:46 pm
Chiruro O ja voor iedereen ook enorm belangrijk,, als je het mooiste aan jezelf meld,, zeg dan ook even waarom smile Ik heb geen flauw idee, het heeft gewoon zo'n mooie vorm? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 31, 2007 2:33 am
mijn ogen , omdat uhmm ze groot en heel blauw zijn? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 4:40 am
mijn hart, omdat dat net zo groot is als m'n vuist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 3:55 am
Hmm... mooist?
Nooit over nagedacht eigenlijk. Ik ben best tevreden met mezelf smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 9:55 am
uhhh ik denk mijn ogen en mijn haar...
mijn ogen omdat ze mooi helder blauw zijn mijn haar omdat het mooi lang zwart en stevig is en het mooi mee gaat in de wind.... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 6:36 am
weet ik veel, denk ik eigenlijk niet aan ik denk..... weet ik veel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 11:42 am
haha, ik denk dat er veel gaan zeggen "haar en ogen" mijn haar is mooi donker bruin, zoals pure chocola en mijn ogen zijn ook donker en groot 3nodding en voor de rest, mensen zeggen me wel dat ik een schattige neus heb xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 1:32 am
ik vind mijn wenkbrauwen best wel leuk razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 12:09 pm
^ daar moet je echt wel chance mee hebben eek want wenkbrauwen zijn of wel "te dik", "te dun", "te licht" "te donker" , ... mja, bij sommige kan dat staan, bij anderen niet 3nodding Ik zit nog op een andere site, en daar zitten ze mensen af te kraken die iets te dikke wenkbrauwen zouden hebben confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 5:46 am
Wat ik het mooiste vind aan mezelf.. Mn ogen denk ik.. Gewoon omdat ze mooi groot zijn en heel donkerbruin. Het spreekwoord gaat dat ogen de poort naar je ziel zijn (of iets dergelijks) en mn ogen zeggen wel veel over mn stemming, dus kan wel kloppen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 4:58 am
uuuhm jah eigenlijk ben ik heel tevreden over hoe ik eruit zie ik vind bijna alles wel mooi! whee Mijn borsten zijn ik mooi groot en rond Mijn benen zijn mooi lang en slank en bruin en mijn ogen hebben een zee-kleur groen en ze hebben een mooie vorm. Verder zijn mijn lippen heel vol en dat vind altijd iedereen mooi biggrin
sorry beetje eigendunk, maar het is goed om tevreden over jezelf te zijn vind ik, maar het gaat niet alleen om uiterlijk maar ook om uitstraling. Want als je er zelfverzekerd en blij uitziet straal je gewoon. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 1:37 pm
^ wauw! die spirit is gewoon super! Niet veel mensen zijn tevreden met zichzelf hoor sweatdrop ik zou ook wel zo over mezelf willen praten. Maar als jij spreidt die spirit al, om de mensen rondom je niet? worden die daar ook niet beter van? Anders is het constant van "ik zie me nie graag, k ben lelijk" en dat haalt je humeur ook al naar beneden.
3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|