Welcome to Gaia! ::

[Dutch] All girls school

Back to Guilds

Tags: Dutch, Girls, Lifestyle, Fashion, Beauty 

Reply Fashion & Beauty
makeup Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lizsel
Captain

Beloved Fatcat

PostPosted: Fri Mar 30, 2007 1:17 pm

Wat voor makeup doe jij allemaal op.
Gebruik je dan veel of weinig makeup?
Mja, praat er hier over.
PostPosted: Fri Mar 30, 2007 1:42 pm

Mascara en oogpotlood,, en af entoe was lipgloss xD
Kgebruik het elke dag,, maar tis nu niet dat ik een super zwarte lijn onder me ogen heb,, eerder een klein fijn lijntje ^_^

Chrlttt
Vice Captain

Lizsel
Captain

Beloved Fatcat

PostPosted: Fri Mar 30, 2007 1:47 pm

Vroeger gebruikte ik veel oogpotlood en mascara op mijn wimpers enzo, en eventueel een lipglossje ofzo.

Tegenwoordig heb ik daar gewoon geen zin meer in, want oogpotlood is zo moeilijk schoon te maken enzo... xd

Nu gebruik ik mascara op wimpers en onderwimpers, een klein lijntje oogpotlood, om toch de ogen iets mooier te laten uitkomen, en nog steeds eventueel een lipglossje ofzo.
PostPosted: Sat Mar 31, 2007 2:34 am

mascara eyeliner en soms foundation whee

ani-falcon

Sherelyn

PostPosted: Mon Apr 02, 2007 9:04 am

Ik gebruik nooit make-up. Alleen van die labello dingen enzo. Of kan je dat geen make-up noemen? XD
PostPosted: Tue Apr 03, 2007 1:55 pm

Sherelyn
Ik gebruik nooit make-up. Alleen van die labello dingen enzo. Of kan je dat geen make-up noemen? XD

hmm, opzich valt die ene lijn van labello (gloss and shine) wel makeup te noemen vind ik.
Ik zeg: als het een kleurtje achterlaat of whatever, dan is het makeup.

Lizsel
Captain

Beloved Fatcat

iNemesis

PostPosted: Wed Apr 04, 2007 3:53 am

Foundation
Oogpotlood
Oogschaduw
Mascara

Lipgloss of een klein beetje van een rode lippenstift voor een natuurlijke effect wink
PostPosted: Sat Apr 07, 2007 11:44 am

ban de make-up !!!

nergens goed voor confused ze laten de mensen enkel meer naar de buitenkant zien.. terwijl je er ook naturel goed kan uitzien, als je je maar goed verzorgd 3nodding
(ik gebruik dus geen make-up..)

Sifri

Lizsel
Captain

Beloved Fatcat

PostPosted: Sun Apr 08, 2007 12:28 pm

Sifri
ban de make-up !!!

nergens goed voor confused ze laten de mensen enkel meer naar de buitenkant zien.. terwijl je er ook naturel goed kan uitzien, als je je maar goed verzorgd 3nodding

sja.. sommigen durven niet zonder makeup het huis uit..
En als je dan terwijl je dat niet durft zonder makeup het huis uitgaat dan straal je dat uit, en daar word je nou ook niet bepaald knapper van..
Ik vind dat als mensen zich beter voelen als ze het opdoen ze het dan maar moeten doen..
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 11:59 am

^ is mss wel zo, dat mensen zich dan niet goed gaan voelen en zich niet zeker gaan voelen.
maar komt gwn omdat make-up nu eenmaal bestaat.
zou dat nooit zijn uitgevonden, had m'n dat probleem dus niet.
...
achja, tis nu zo. ik blijf er voorlopig nog af.
en sommige mensen overdrijven echt enorm hard.. tis dat ze het zo leuk vinden dat ze worden achterna gestaard f zo stare

Sifri

IJsbeer

PostPosted: Tue Apr 17, 2007 9:49 am

Lizsel
Sifri
ban de make-up !!!

sja.. sommigen durven niet zonder makeup het huis uit..
En als je dan terwijl je dat niet durft zonder makeup het huis uitgaat dan straal je dat uit, en daar word je nou ook niet bepaald knapper van..
Ik vind dat als mensen zich beter voelen als ze het opdoen ze het dan maar moeten doen..

Make-up is zoiets als drugs. Toen je klein was had je het helemaal nie nodig om je knap te voelen, In de pubertijd voelt iedereen zich onzeker (make-up functioneert dan als soort van beschermlaag/masker) Naarmate je het vaker en langer gebruikt heb je er steeds meer van nodig, 'tis namelijk zeer slecht voor je huid....krijg je op late leeftijd putjes van en dergelijke waardoor je meer moet camoufleren.

Is net als met roken, moet je zelf weten zolang anderen er geen last van hebben wink

leuk weetje: Make-up is al eeuwen oud, de egyptenaren gebruikten al make-up. Maar niet alleen dat, het was ook heel popi onder de vrouwelijke egyptenaren om zich te ontharen (echt haartje voor haartje werd alles eruit gebrand geloof ik) was ff tussendoor..bietje offtopic geloof ik :s
PostPosted: Sat Jun 16, 2007 5:42 am

Ik draag zelf niet zoveel make-up :

Foundation (niets eens om te smeren, gewoon poeder)
Mascara op mn wimpers boven en onder
Af en toe wat blush
lipglossje

Charming_Nienna

Maran F.

PostPosted: Sun Jun 17, 2007 4:51 am

Ik draag nooit echt zwaar make-up, alleen als ik uitga doe ik wat extra's
maar verder draag ik alleen een beetje mascara en lippgloss.
PostPosted: Sun Jun 17, 2007 12:54 pm

*gebruikt ook geen makeup niet omdat k dr een super tegenstander van ben ofzo ook al is al die lagen weet ik veel wat poeier niet echt handig. Maar als k een meter van die spiegel afsta dan zie k mezelf al wazig en onduidelijk dus t zal een wonder wezen als k mascara op krijg :p *makeupfobie*

Blije

gebakkie

PostPosted: Tue Jun 26, 2007 11:33 am

naar school alleen mascara biggrin

als ik een concert heb meestal: mascara, oogpotlood, oogschaduw(meestal 2 kleuren), lipgloss, foundation. Maar het ligt er maar net aan waar mijn visagiste (mijn geweldige buurmeisje heart van 22 en soms mijn nicht heart )zin in heeft.

bij een fotoshoot bepalen de fotograaf en visagist(e) het altijd sweatdrop
Reply
Fashion & Beauty

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas