Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Hairdooo Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Seuraavista hiusväreistä omaat:
  Mustat tai tummanruskeat
  Kirkkaanpunaiset/pinkit/vaaleanpunaiset
  Vihreät/siniset/turkoosit
  Luonnollisen [liitä tähän joku luonnollinen väri]
  Sateenkaariiii~ 8DD
  Kaksiväriset; [liitä tähän 2 väriä]
  Damn ye, ei mul oo hiuksii D<
  I'm a total blonde, beib ;D<3<3
  En mitään näistä
View Results

Hau Raux

PostPosted: Wed Feb 28, 2007 10:56 am


Siis ei vielä mikään kilpailu kyseessä. ;D But no worries, teen jonkun lähipäivinä..aikoina. *Cough*

Hiusasiaa. Postatkaa lempihiustyylinne [siis ei välttämättä suinkaan omia kauniita hiuksia tarvitse paljastaa, vaan joku netistä napattu kuva].
Oletko kenties värjännyt hiuksesi sateenkaaren väreihin?
Pitkät vai lyhyet? Rastaa, hiuslisäkettä?
Kaljut?
..Peruukki? =D

Yms. yms. Discuzzlediscuzzle? :0

Aijoo ja olen tietoinen, että on olemassa ulkonäkö-threadi, mutta..
..kumminkin.

ninja
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 11:00 am


Ai pitääkö tänne laittaa sellaset hiukset mitkä haluu??? tai jotain xD

ansku27


[ jumala ]

PostPosted: Wed Feb 28, 2007 11:36 am


Itselläni oli vielä viime viikolla irokeesi. domokun
nam.

vaan ei enääniinjoo.
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 12:15 pm


Itelläni oma väri, olen aito punapää...

Lempi hiustyyli ;O hmmm....
Kalju, jos se sopii henkilölle. Pitkät hiukset jos ne näyttää hyvältä henkilöllä. Pörrötettu kasaritukka <3 Irokeesi jos se sopii...neeh... lyhyt 'kananpersekampaus' on kans jees....

Rockstone


Lacinia

PostPosted: Wed Feb 28, 2007 12:42 pm


Tummanruskeat vähän raitohiuksia pidemmät on ny.

Kadaj-hiusset rokkaa.
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 3:59 pm


Meikälääsellä on nyt punaaset ja tuolta alta niinkus mustat + pieniä vihreitä raitoja jotka ei suostu lähtemään pois ku pistin punaasella x__x
mä tahdon sellaset hiukset ku sillä pinkillä siinä musa vireos missä sillä on monenlaasia hiuksia niin sellaset kiirkkaan punaaset sellaaset kivat xD joo..

ja lyhyet hiukset = nam :3 [ei semmoosta siiltä vaan lyhyet.. xD]

Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100

LimppusSamurai

PostPosted: Thu Mar 01, 2007 1:46 am


scream
PostPosted: Thu Mar 01, 2007 8:16 am



Tällä hetkellä lyhyet hiukset viehättää, ja ehkä prefeeraan luonnollisuutta, vaikka kyllä voimakkaat väritkin voivat olla ihan hienoja. Mun mielipiteet tosin vaihtelee aika tiuhasti. xD;
Myöskin etuhiukset ja kerroksittain leikatut hiukset miellyttää silmää, ja tietty valtavirrasta erottuvat kampaukset ja erikoisemmat leikkaukset. x3

Kuulostaa toosi ristiriitaiselta. biggrin

Chinkki


PIENI

PostPosted: Thu Mar 01, 2007 10:43 am


no mulla on tumman liilat hiukset mikkä on pikkusen yli olkapäiden. värii on khyl pikkusen jo kulunu pois joten mullon niinko.. tumman liilat/tumman ruskeet hiukset niinko. ja otsahiukset. aina menee mu silmil.

lemppari hiustyyli aitaa olla irokeesi ja rastat.
PostPosted: Fri Mar 02, 2007 5:11 am


Mulla on nyt tällässet kirkkaanpunaset, semilyhyet hiukset ja nää on nyt ihan kivat..x3 Tosin jossain vaiheessa värjään taas vaihteeksi mustiksi ja sitten violetteja raitoja..:3
Mulla on ollu vähän kaikenväriset hiukset, vihreää ei ole ollu jopa..x3
Kerrankin oli puolet punaset, puolet siniset, tykkään kaikista radikaaleista ideoista..x3 Ja mulla oli pitkät hiukset ((melkein puoleenselkään)) ja leikkautin ne alle olkapäiden pitusiks..x3 En ole katunut..^^


Nyumonster


Skilled Rogue


Hau Raux

PostPosted: Fri Mar 02, 2007 10:35 am


ansku27
Ai pitääkö tänne laittaa sellaset hiukset mitkä haluu??? tai jotain xD

Ehkä, jos haluu. =D Mäh ainaskin joskus ko tulee tylsää.

Nady-Chan
mä tahdon sellaset hiukset ku sillä pinkillä siinä musa vireos missä sillä on monenlaasia hiuksia niin sellaset kiirkkaan punaaset sellaaset kivat xD joo..

Jöö, ne on melko syötävät hiukset.. @_@


Miul on pinkut hiukset, enpä tiedä mitä näistä sitten seuraavaksi värkkäis.
PostPosted: Sat Mar 03, 2007 1:41 am


Mä haluun tälläset hiukseet x3

ansku27


Zizima

PostPosted: Sat Apr 14, 2007 12:59 pm



Aaa, en minä millään voi valikoida lempihiustyyliä. o3o Niiton liikaa. Aivan liian paljon~

Mutta. Ittellän**ä on kaksivärinen. Musta ohtatukka ja loppu on sitten punasta. Ihan suht. koht. lyhyetkin on, tuohon olkapäälle. Saattaa kyllä näättää lyhyemmältä ku tukkani myötäilee nuppiani. |'D




PostPosted: Mon May 28, 2007 12:51 am


Muutaman tunnin päästä mulla on ihqihqihq harmaanhopeiset hiusset heart pienempi kuin kolme pienempi kuin kolme.

Lacinia

Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//