|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 10:56 am
Siis ei vielä mikään kilpailu kyseessä. ;D But no worries, teen jonkun lähipäivinä..aikoina. *Cough*
Hiusasiaa. Postatkaa lempihiustyylinne [siis ei välttämättä suinkaan omia kauniita hiuksia tarvitse paljastaa, vaan joku netistä napattu kuva]. Oletko kenties värjännyt hiuksesi sateenkaaren väreihin? Pitkät vai lyhyet? Rastaa, hiuslisäkettä? Kaljut? ..Peruukki? =D
Yms. yms. Discuzzlediscuzzle? :0
Aijoo ja olen tietoinen, että on olemassa ulkonäkö-threadi, mutta.. ..kumminkin.
ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 11:00 am
Ai pitääkö tänne laittaa sellaset hiukset mitkä haluu??? tai jotain xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 11:36 am
Itselläni oli vielä viime viikolla irokeesi. domokun nam.
vaan ei enääniinjoo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 12:15 pm
Itelläni oma väri, olen aito punapää...
Lempi hiustyyli ;O hmmm.... Kalju, jos se sopii henkilölle. Pitkät hiukset jos ne näyttää hyvältä henkilöllä. Pörrötettu kasaritukka <3 Irokeesi jos se sopii...neeh... lyhyt 'kananpersekampaus' on kans jees....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 12:42 pm
Tummanruskeat vähän raitohiuksia pidemmät on ny.
Kadaj-hiusset rokkaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 3:59 pm
Meikälääsellä on nyt punaaset ja tuolta alta niinkus mustat + pieniä vihreitä raitoja jotka ei suostu lähtemään pois ku pistin punaasella x__x mä tahdon sellaset hiukset ku sillä pinkillä siinä musa vireos missä sillä on monenlaasia hiuksia niin sellaset kiirkkaan punaaset sellaaset kivat xD joo..
ja lyhyet hiukset = nam :3 [ei semmoosta siiltä vaan lyhyet.. xD]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 1:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 8:16 am
Tällä hetkellä lyhyet hiukset viehättää, ja ehkä prefeeraan luonnollisuutta, vaikka kyllä voimakkaat väritkin voivat olla ihan hienoja. Mun mielipiteet tosin vaihtelee aika tiuhasti. xD; Myöskin etuhiukset ja kerroksittain leikatut hiukset miellyttää silmää, ja tietty valtavirrasta erottuvat kampaukset ja erikoisemmat leikkaukset. x3
Kuulostaa toosi ristiriitaiselta. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 10:43 am
no mulla on tumman liilat hiukset mikkä on pikkusen yli olkapäiden. värii on khyl pikkusen jo kulunu pois joten mullon niinko.. tumman liilat/tumman ruskeet hiukset niinko. ja otsahiukset. aina menee mu silmil.
lemppari hiustyyli aitaa olla irokeesi ja rastat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 5:11 am
Mulla on nyt tällässet kirkkaanpunaset, semilyhyet hiukset ja nää on nyt ihan kivat..x3 Tosin jossain vaiheessa värjään taas vaihteeksi mustiksi ja sitten violetteja raitoja..:3 Mulla on ollu vähän kaikenväriset hiukset, vihreää ei ole ollu jopa..x3 Kerrankin oli puolet punaset, puolet siniset, tykkään kaikista radikaaleista ideoista..x3 Ja mulla oli pitkät hiukset ((melkein puoleenselkään)) ja leikkautin ne alle olkapäiden pitusiks..x3 En ole katunut..^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:35 am
ansku27 Ai pitääkö tänne laittaa sellaset hiukset mitkä haluu??? tai jotain xD Ehkä, jos haluu. =D Mäh ainaskin joskus ko tulee tylsää. Nady-Chan mä tahdon sellaset hiukset ku sillä pinkillä siinä musa vireos missä sillä on monenlaasia hiuksia niin sellaset kiirkkaan punaaset sellaaset kivat xD joo.. Jöö, ne on melko syötävät hiukset.. @_@ Miul on pinkut hiukset, enpä tiedä mitä näistä sitten seuraavaksi värkkäis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 1:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2007 12:59 pm
Aaa, en minä millään voi valikoida lempihiustyyliä. o3o Niiton liikaa. Aivan liian paljon~
Mutta. Ittellän**ä on kaksivärinen. Musta ohtatukka ja loppu on sitten punasta. Ihan suht. koht. lyhyetkin on, tuohon olkapäälle. Saattaa kyllä näättää lyhyemmältä ku tukkani myötäilee nuppiani. |'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:51 am
Muutaman tunnin päästä mulla on ihqihqihq harmaanhopeiset hiusset heart pienempi kuin kolme pienempi kuin kolme.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|