Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Lyopin Kahvila - infoa päivitetty 7.1! - Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 11 12 13 14 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Fri Sep 15, 2006 11:03 am


Lyopin Kahvila


Tervetuloa kahvilaan.

Remontti on valmis, ja kahvila hohtaa uutuuttaan ja odottaa innoissaan asiakasryntäystä.

Kahvilasta löytyy myös pelinurkkaus. Pelejä nurkassa on muutama erilainen, uusia hommataan pyynnöstä.
PostPosted: Fri Sep 15, 2006 11:24 am


Yleistä tietoa kahvilasta

Kahvilan omistaa Lyopi.

Pääkokiksi on juuri palkattu Ulpuri! Ulpuri saa tehdä ruokalistan, jos niin haluaa.^^

Tarjoilijaksi on juuri palkattu Nady! Tervetuloa mukaan!

Kysykää, jos haluatte töihin. (Lähettäkää PM, niin saatte varman vastauksen).

Ruokalista

Juotavat
  • Tavallinen kahvi
  • Erikois kahvit
  • Tee
  • Kaakao
  • Limppari
  • Mehu

Suolaiset syötävät
  • Sämpylät

    • Juusto
    • Kinkku
    • Muita pyydettäessä

  • Ruisleivät
    • Juusto
    • Kinkku
    • Muita pyydettäessä

  • Pasteijat
  • Piirakat
  • Pitsapalaset

Makeat leivonnaiset
  • Pullat ja Puustit
  • Kakkupalaset

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Wed Sep 20, 2006 1:12 am


Muuta tietoa, tapahtumat ja muuta kivaa

Tällä hetkellä ei tapahdu mitään. Tapahtumia saa (ja tulee) ehdottaa.
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:03 pm


*avaa kahvilan* Tervetuloa remontin keskellä olevaan kahvilaan, toivottavasti viihdytte.

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Tekkensennin

PostPosted: Sat Oct 14, 2006 5:09 am


*hyppää ikkunan läpi sisään* eek
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 8:17 am


*korjaa ikkunan ja tarjoaa Tekkenille istumapaikan eräässä pöydässä* Tervetuloa, mitä saisi olla?

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Tekkensennin

PostPosted: Sun Oct 22, 2006 7:25 am


Lyopi
*korjaa ikkunan ja tarjoaa Tekkenille istumapaikan eräässä pöydässä* Tervetuloa, mitä saisi olla?
*hakkaa ovea katanalla* KUOLE PAHOLAINEN!!! scream
PostPosted: Mon Oct 23, 2006 8:00 am


Tekkensennin
Lyopi
*korjaa ikkunan ja tarjoaa Tekkenille istumapaikan eräässä pöydässä* Tervetuloa, mitä saisi olla?
*hakkaa ovea katanalla* KUOLE PAHOLAINEN!!! scream

*tupsahtaa yhtäkkiä paikalle ja osoittaa Sennin-setää* STOP TYKKÄNÄÄN, TUHOLAINEN! ninja

PIENI


ansku27

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 12:42 am


PIENI
Tekkensennin
Lyopi
*korjaa ikkunan ja tarjoaa Tekkenille istumapaikan eräässä pöydässä* Tervetuloa, mitä saisi olla?
*hakkaa ovea katanalla* KUOLE PAHOLAINEN!!! scream

*tupsahtaa yhtäkkiä paikalle ja osoittaa Sennin-setää* STOP TYKKÄNÄÄN, TUHOLAINEN! ninja
No tääsä vaiheessa meikä tulee pienen vireen ja he kumpikin pelastavat päivän suurilla Yaoi fangirl voimillaan( >xD )(tosi järkevää...)
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 4:37 am


we are teh superheroes! domokun
saisko ny pulla kahvit?

PIENI


ansku27

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 9:16 pm


PIENI
we are teh superheroes! domokun
saisko ny pulla kahvit?
saisinkos Coca-Cola light:in... *istuu erääseen pöytään*
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 4:28 am


Miulle suklaakohveeta, thankshu! =o

Hau Raux


Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 11:11 am


Tarjoilija-Nattynen pyörähtää ympäri ja hymyilee iloisesti asiakkaille.
-Tulossa tuossa tuokiossa ^-^
Tarjoilija kilisteli kuppeja ja laittoi kupit joittenkin härveleiden alle ja paineli nappia ja kahvia rupesi valumaan kuppeihin. Sillä aikaa tarjoilija vetäisi kaapista kokis pullon ja pullan ja laittoi ne tiskille. Otti kupit härveleiden alta ja laittoi nekin tiskille.
-Ja vielä muuta? ^o^

[Joo tarjoolijana oleminen olin toinen unelma-ammatti XD]
PostPosted: Sun Nov 05, 2006 11:24 am


Nady-Chan
Tarjoilija-Nattynen pyörähtää ympäri ja hymyilee iloisesti asiakkaille.
-Tulossa tuossa tuokiossa ^-^
Tarjoilija kilisteli kuppeja ja laittoi kupit joittenkin härveleiden alle ja paineli nappia ja kahvia rupesi valumaan kuppeihin. Sillä aikaa tarjoilija vetäisi kaapista kokis pullon ja pullan ja laittoi ne tiskille. Otti kupit härveleiden alta ja laittoi nekin tiskille.
-Ja vielä muuta? ^o^

[Joo tarjoolijana oleminen olin toinen unelma-ammatti XD]
Joo voisin ottaa myös jäitä siihen kokikseen jos kaadat sen johonkin lasiin^^ Ja tietysti lasku... Kiitos) (oon ajatellut mennä ravintola alalle)

ansku27

Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 11 12 13 14 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//