Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Tervetuloa! Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tervetuloa.^^
  ^_^
View Results

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 8:40 am


Kaikille jäsenillemme, uusille ja vanhoille, tervetuloa tänne.^^

Ja nyt sitten, jos haluatte kertoa jotain itsestänne, niin tänne saa postailla, tai vain toivottaa muita tervetulleiksi.^^

Eli siis mun vuoro:

Mä olen Lyo. Ja killan kapteeni. Ja en ole aivan vanhin jäsen, mutta melkein kyllä.^^ Ja pitäkää hauskaa killassa.^^
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 8:57 am


umm. mä en oo oikeen hyvä näissä "kerro ihtestäs jotain sontaa" -jutuissa.
gonk nimi on umm.. Pieni Da Sieni? o___o jaaa~ umm.. totanoin..
emmää keksi, antakaa olla hei ihan oikeesti.
ja nytmä muutan avaruuteen.

eikus en viälä muutakkaan. niitota mää tykkään NARUTOSTA IHAN PÄRKÄLEESTI. SONNIIHYVÄ. nii ja lempipari Narutosta on tiätysti Naruto ja Sasuke.
Naruto ish da uke because uke's blush. Sasuke ish da seme because seme's smirk. : DD

"MOVIN!!" by Takacha ish soo~ friggin' good! kannattaa kuunnella. >w<
ja sitte meikä tykkää RAPARPERISTA. oh my god siis tosiiiii hyväää.

ja tottakai; Sohvi is da Queen~ omg love- heart (siis käytänkö mä näitä hymiöitä vähän liikaa vai tuntuuko musta vaan siltä?)

kuvitelkaapa Sasuke ja Naruto mustissa [kireissä >w<''] nahkahousuissa iliman paitoja~
>x<

PIENI


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:04 am


PIENI
umm. mä en oo oikeen hyvä näissä "kerro ihtestäs jotain sontaa" -jutuissa.
gonk nimi on umm.. Pieni Da Sieni? o___o jaaa~ umm.. totanoin..
emmää keksi, antakaa olla hei ihan oikeesti.

ja nytmä muutan avaruuteen. domokun
Pidä hauskaa avaruudessa.^^
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:07 am


Lyopi
PIENI
umm. mä en oo oikeen hyvä näissä "kerro ihtestäs jotain sontaa" -jutuissa.
gonk nimi on umm.. Pieni Da Sieni? o___o jaaa~ umm.. totanoin..
emmää keksi, antakaa olla hei ihan oikeesti.

ja nytmä muutan avaruuteen. domokun
Pidä hauskaa avaruudessa.^^
täytyy kyl löytää jostain sellanen kupu ettei henki pääse loppumaha. mut voi jeesus, ei mulla oo sitä lentävää autookaan.
täytyy kilauttaa Harrylle.. sweatdrop

PIENI


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:13 am


PIENI
täytyy kyl löytää jostain sellanen kupu ettei henki pääse loppumaha. mut voi jeesus, ei mulla oo sitä lentävää autookaan.
täytyy kilauttaa Harrylle.. sweatdrop
Eikös kannattaisi ennemmin Hagridille soittaa, sehän se metsää on lähempänä?
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 9:16 am


niin no joo, olishan se palajon nopiampaa mutko en sen numeroa omista. : s
oon kyllä yrittäny saada sitä poikaa kertomaan, mutta ko ei se vaan puhu mittää. dramallama

PIENI


Hau Raux

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 11:58 am


Umm.. ninja
Olen Sohvi. >_>;;
Huh, hyvä että sain sen pois sydämeltäni, nyt on paaaljon kevyempi olo. *Lentelee pilvissä* 8D //Has just confessed something rili important that no-one didn't know before and is now rili proud of herself//
Jaja tuota tykkään, että miulle keksitään lempparinimiä. :333
*Bows*

Soita sienisein nollasatasataan! 4laugh
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:39 pm


o__o
Mie olla Natty ^-^ *bows* saa kutsua miksi sitten tahtookin [ei mitään rumuuksia! scream ]
Kitsune-chan
Ja mie olen joku toine kapteeni hyyppä joka ei vaikuta semmoselta yhtään.. >__>
Mie tykkään ihan hirveesti ketuista ^o^
Ja mieh harrastan toisten raiskaamista teatteria ^v^
ja miun äiti, eno, isoisä ja isoäiti harrastaa myös ^^ Miun isoäiti on kait ollu jossain vanhassa mustavalko elokuvassa joka me katottiin teatteri tunnilla koulus ^-^ Ja mie oon kuulemma hyvä näyttelemään miästä! >8D
Normaalisti mie oon uusien ihmisten seurassa hiljainen ujostumus ja taas joskus sitte ihan hullu villi outo *****> :3 niin mie oon kyllä tuttujenki seurassa hiljainen ja hymähtelen jos joku puhuu miulle jotain.. o__o
Sillä on vaihteleva persoona? O__o
Jaa tuota.. Mie tykkään paaljon pehmoleluista ^o^ *cuddles her big teddy*
Tykkään piirtää sarjiksia ja miun pitäis joku semmone miun sotkuille tarkoitettu sivukin tehrä ^^

That is all?

Ja vähän liikaakin.. '>_>

AA! Nyt tulee lissää tekstiä >3 *the reader faints*
Niin.. Natty tykkää animesta! söpöstä semmoosesta! x3 [Shounen- ja Shoujo-Ai ^o^]
Ja sitte natty tykkää lukia SasuNaru doujinshejä.. [en mie tierä kuinka se taipuu? O__o]

The End.

*claps*

Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100

Lacinia

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:44 pm


Lacinia tässä hei.

Mitäs sitä itestään osaisi kertoa. Meh tykkäilee yuria ja yaoita (woot, juuri katsomasta Maria-sama ga Miterua - olkoonkin enempi shoujo ai, niin pakkohan se oli mainita mrgreen ) Anime ja manga on kivaa ilman teelautasen kokoisia silmiä ja kissankorvia.

Hmh. No, hevosia, pianoa, laulamista, nettiä, satunnaista piirtämistä ja kirjoja. Das ist mein Leben. I think. Sosiaalinen elämä on aika kummallinen asia minulle.

Saan punaiset piilolinssit.

Jee. No tyypit osaa olla aktiivisia ja kysyä jos jotain haluaa tietää ja kiinnostaa. Emmäosaa mitään kertoa ninja
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 8:19 am


Öö. Enpä ole minäkään hyvä tässä itsestäni kertomisessa. Mutta olen siis Platitude, olen täällä ollut jo aika kauan, mutta nyt en ole käynyt vähään aikaan.
No jos nyt jotain pitää kertoa, niin rakastan musiikkia, elokuvia, kirjoja, kirjoittamista, kissoja, netissä pyörimistä...
Saa riittää 3nodding

Platitude


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:09 am


Heh, hyvinhän te kerrotte.^^
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:33 am


Lyopi
Heh, hyvinhän te kerrotte.^^

Kyllä multa olis ennemänki tippunu muttei viitti kiruttaa niitä jotka tuon jaksaa lukea xD

Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100

Kazali

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:05 am


Olen...Kaza thö goddess. *syrjäyttää sohvin*
Muttajoo. Olen pieni ja viaton peruna (jos joku ei usko, menköön lukemaan sen Sohvin profiilista tai kysyköön Ulpurilta) ja olen kasvanut Ulpurin perunamaassa. Natty on nettisiskoni.

Mie rrrrrrrrakastan KISSOJA! Iiiih! Tahtoo iiiiiiiiihanan pienen kissanpoikasen ^o^

Jatota. Nyt sitten muutun asialliseksi. Koulussa olen hiljainen, koska en jaksa puhua paljoa (kyllä, olen laiska >_< Vähän liikaakin) enkä jaksa nostaa kättäni että viittaisin. Ei niin että osaisinkaan. Mutta kuitenkin tulee ihan kivat numerot kunhan kokeissa osaa ja läksyt tekee ;D Ja jos läksyt on tekemättä niin söpöilemään opettajalle (tosin toiminut vain kerran. Minulla on todella paljon viehätysvoimaa :s). Ja höm. Tykkään valvoa myöhään koska vanhukset eivät tule häiriköimään :3 Ja tykkään pelata wowia. Jahjah...olen usein omassa rauhassa, eli en jaksa olla kavereiden kanssa koulun jälkeen ja tämmöstä (nyt ei ole kyse laiskuudesta xD). Olen muhkusämpylöitä vihaava ja nettiin addiktoitunut.

JOS ET JAKSA LUKEA TUOTA TEKSTIÄ:
juttu lyhyesti:
-olen laiska ja hiljainen ja tykkään kissoista ja olen nettiriippuvainen..
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 9:12 am


Kazali
Olen...Kaza thö goddess. *syrjäyttää sohvin*

AAAAAaaAAArrggghhh! + sarvikuonojen mylvintää.
Takaisku suoraan päin näköä. >:00 'Tis cannot be happening! gonk

Hau Raux


PIENI

PostPosted: Fri Jul 07, 2006 9:43 am


Sohvi
Kazali
Olen...Kaza thö goddess. *syrjäyttää sohvin*

AAAAAaaAAArrggghhh! + sarvikuonojen mylvintää.
Takaisku suoraan päin näköä. >:00 'Tis cannot be happening! gonk

IT'S NÖT HÄPPENIN'!!!!! I WILL NOT ACCEPT THAT!!! scream
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//