Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Ajoittain Vaihtuva Päivän Polli 28.10. Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Halloween! Miksikäs aiot pukeutua?
  Noidaksi.
  Vampyyriksi
  Kissaksi
  Epämääräiseksi hirviöksi
  Emt..
  En aio pukeutua.
  Joksikin muuksi.
View Results

Sacury-Chan
Vice Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 11:53 am


Polli vaihdettu viimeksi: 28. lokakuuta 2009
PostPosted: Mon Apr 03, 2006 11:56 am



4.12.2007-1.1.2009
Suosikkijoululaulusi?
Joulupukki, joulupukki 5% [ 1 ]
Sylvian joululaulu 15% [ 3 ]
En etsi valtaa, loistoa 10% [ 2 ]
Sika 21% [ 4 ]
Petteri Punakuono 5% [ 1 ]
Nisse-polkka 10% [ 2 ]
Kulkuset (Jingle Bells) 10% [ 2 ]
Joulupuu on rakennettu 5% [ 1 ]
Hei tonttu-ukot 0% [ 0 ]
Joku muu, mikä? Postaa! 15% [ 3 ]
Total Votes : 19


4.9-4.12
Syyskuu, jokos on syksyinen olo?
On. 35% [ 6 ]
Ei. 29% [ 5 ]
Mansikka. 35% [ 6 ]

Total Votes : 17


1.-3.9
Ketkä voittavat vesisodan?
Durem 50% [ 2 ]
Isle De Gambino 25% [ 1 ]
Aekea 0% [ 0 ]
Barton 25% [ 1 ]

Total Votes : 4

27.7-1.9
Are you...
... a male? 17% [ 3 ]
... a female? 23% [ 4 ]
... something else? 23% [ 4 ]
... an alien? 5% [ 1 ]
... an animal? 11% [ 2 ]
... a pest? 0% [ 0 ]
... a motor? 0% [ 0 ]
... a zombie? 17% [ 3 ]
Total Votes : 17


24.-27.7
Sataa, sataa ropisee, pilipilipom!
Pilipilipom. 60% [ 3 ]
Nallen varpaat palelee. Pilipilipompompom! 40% [ 2 ]
Nallen varpaat palelee. Pilipilipom. 0% [ 0 ]
Total Votes : 5


11.6-24.7
Mahtavat ilmat, mitä teet?
Uin. 5% [ 1 ]
Luen. 20% [ 4 ]
Olen ulkona. 5% [ 1 ]
Olen koneella. 20% [ 4 ]
Töitä. 20% [ 4 ]
Kaikkea! 30% [ 6 ]

Total Votes : 20


5.-10.6
Kukaan ei huomaa pollia? surprised
En. 14% [ 1 ]
Oho, se vaihtui! 57% [ 4 ]
Mansikka. 28% [ 2 ]

Total Votes : 7


4.6
Kesälomat alkoivat, suunnitelmia?
Uimaan! 0% [ 0 ]
Töitä... 100% [ 1 ]
Opiskeluja. 0% [ 0 ]
Jotain muuta? Postaa! 0% [ 0 ]

Total Votes : 1


3.6
Onnea kaikille koulunsa päättäneille ja valmistuneille.
Onnea! 100% [ 2 ]

Total Votes : 2


16.5-2.6
Onko Gaiassa liikaa demonisia esineitä?
Kyllä. 14% [ 2 ]
Ei. 50% [ 7 ]
Demoniset on paljon parempia kuin enkelisit! 14% [ 2 ]
- no opion - no onion - 21% [ 3 ]

Total Votes : 14


17.4-16.5
Uudet esineet, mitäs pidät?
Ihan okei. 58% [ 7 ]
Nääh... 16% [ 2 ]
Huippuja! 25% [ 3 ]

Total Votes : 12

15.-17.4
Wappu tulee, oletko valmis?
O_o 0% [ 0 ]
Tietysti. 33% [ 1 ]
Ihan tyhmä juhla. 33% [ 1 ]
Mut siihenhän on vielä yli kaksi viikkoa! surprised 33% [ 1 ]

Total Votes : 3


28.3-15.4
Kello on 18:33 kauniina iltana. Olet koulussa, mitä teet?
Juokset äkkiä ovea päin toivoen, että pääset vielä ulos. 8% [ 1 ]
Avaat ikkunan ja kiipeät siitä ulos. 8% [ 1 ]
Etsit koulun karkkiautomaatin ja toivot jonkun jättäneen sinne rahaa. 16% [ 2 ]
Et mitään. On normaalia istua ATK-luokassa tähän aikaan. 66% [ 8 ]

Total Votes : 12


17.-27.3
Odotatko jo kesää?
En. 14% [ 2 ]
Kyllä. 64% [ 9 ]
Haluaa lunta! 21% [ 3 ]
Total Votes : 14

14.2-17.3
Hyvää ystävänpäivää! ^^
^o^ 26% [ 4 ]
*hali* 26% [ 4 ]
<3 13% [ 2 ]
pyh.. 33% [ 5 ]

Total Votes : 15


30.1-13.2
The gold is what we are going for!
Not me! Not me! 10% [ 1 ]
Yesh! 70% [ 7 ]
O_o 20% [ 2 ]

Total Votes : 10

10.-29.1
Johnny Depp?
<3 16% [ 2 ]
Captain(!) Jack Sparrow 33% [ 4 ]
Willy Wonka! 0% [ 0 ]
Hattu. Sillä on aina hattu. 25% [ 3 ]
Ei! Ei! Ei! 0% [ 0 ]
Ichabod Crane 0% [ 0 ]
Officer Tom Hanson 0% [ 0 ]
Roux 8% [ 1 ]
... 16% [ 2 ]
Total Votes : 12


9.1
Lumipolli!
Luntaa! 0% [ 0 ]
Täällä ei ole. sad 71% [ 5 ]
Lumipallo tulee! 0% [ 0 ]
*tömps* 28% [ 2 ]
Joku. Hakee. Nyt. Heti. Lumet. Pois. Täältä!! 0% [ 0 ]

Total Votes : 7

8.1
Takaisin kouluun?
Jee! 0% [ 0 ]
... 20% [ 1 ]
gonk 40% [ 2 ]
Koulu on kivaa! Koulu on kivaa! 20% [ 1 ]
Eipäs ole koulua! razz 20% [ 1 ]

Total Votes : 5

7.1
Texas Hold'em?
Lyopi! Ei tehdä polleja keskellä yötä! 18% [ 2 ]
Joo, aamuyöstä on aina kiva pelata pokeria. 36% [ 4 ]
Häviä! Häviä! 9% [ 1 ]
By your leave, Mr. Norrington! 18% [ 2 ]
Rubber Duck? 18% [ 2 ]

Total Votes : 11


2.-7.1(klo 2 yöllä)
Uusi vuosi, uudet kujeet?
Tuli tehtyä täysi käännös parempaa elämää kohti. 25% [ 4 ]
Sitä samaa vanhaa elämää tässä silti eletään. 37% [ 6 ]
Saas nähdä mitä uusi vuosi tuo tullessaan. 25% [ 4 ]
Tinasta näin, että rahaa tulloo ja sitten, mitäs se lohikäärme nyt symboloikaan... 6% [ 1 ]
O.o jokos se vuosi vaihtui? 6% [ 1 ]

Total Votes : 16


28.12.2006-1.1.2007
Mites pyhät meni?
Siinähän se... nukkueassa 20% [ 2 ]
Loistavaa oli, söin paljon suklaata. :p 30% [ 3 ]
Mitkä pyhät? O.o 20% [ 2 ]
Sopivan harrasta. 30% [ 3 ]

Total Votes : 10


6.-27.12.
Hyvää itsenäisyyspäivää! Mites meinaat juhlistaa?
Tietysti katson telkusta koko Linnan juhlien kättelyseremonian. 23% [ 4 ]
Pidetään oikein kunnon juhlat kotona. Hyvää ruokaa ja hyvää seuraa. 0% [ 0 ]
Sytytän kaksi kynttilää ikkunalaudalle. 0% [ 0 ]
Menen seuraamaan itsenäisyyspäivän paraatia. 0% [ 0 ]
Kai sitä voisi jotain tehdäkin.. 23% [ 4 ]
Tanssimaan sitä olisi tarkoitus mennä. 5% [ 1 ]
Saunotaan tietysti. 0% [ 0 ]
Juhlistan ihan omalla tavallani.. 17% [ 3 ]
Teen vähän noista kaikista. 29% [ 5 ]

Total Votes : 17


1.-5.12.
Ensimmäinen päivä joulukuuta! 8D
Jee!! ^-^ 27% [ 3 ]
enään 23 päivää jouluun biggrin 27% [ 3 ]
kolme päivää jouluun on, laskin ihan itse äsken.. 9% [ 1 ]
..isi laski väärin, joulu meni jo! 36% [ 4 ]

Total Votes : 11


16.11-30.11.
Oletko ihminen vai avaruusotus
Ihminen ja sellaisena pysyn! 33% [ 4 ]
Ihminen, mutta saattaisin vaihtaa avaruusotukseksi 0% [ 0 ]
Avaruusotus, mutta kyllä ihmisenä ehkä sittenkin on parempi 25% [ 3 ]
Olen ylivertaisen lajin edustaja, enkä koskaa vaihda takaisin karvattomaksi apinaksi! 33% [ 4 ]
Vaihtelen sitä huvin vuoksi miten sattuu. 8% [ 1 ]

Total Votes : 12



31.10-15.11.
Onko Zurgilaiset hyviä vai pahoja, vai vaan huonon leffamaun omaavia otuksia?
Hyviä 20% [ 2 ]
Pahoja 10% [ 1 ]
Huono leffamaku 60% [ 6 ]
Miten niin huono leffamaku?! Ron Bruisen leffathan ovat loistavia! 10% [ 1 ]

Total Votes : 10


6.-30.10.
Halloween?
YAY! 88% [ 16 ]
stare 5% [ 1 ]
No joo... 5% [ 1 ]

Total Votes : 18



20.9-6.10
Pidetäänkö kilpailu?
Joo! 56% [ 9 ]
Ehkä. 25% [ 4 ]
Ei. 18% [ 3 ]

Total Votes : 16


16.-19.9
No kumpi Donation esineistä on kivempi?
ORLY! 61% [ 8 ]
Mythrill! 7% [ 1 ]
En osaa päättää. 15% [ 2 ]
Kumpikin on ihan tyhmä. 15% [ 2 ]

Total Votes : 13

14.-15.9
Mitäkähän tähän polliin keksisi :l
Jotain kivaa ^o^ 25% [ 3 ]
No älä sitte tee mitään jos et keksi -__- 0% [ 0 ]
^julma!^ 41% [ 5 ]
Nuu.. :3 33% [ 4 ]

Total Votes : 12

2.-13.9.
Jotkut muukalaiset hyökkäävät Gaiaan! o__o'
Vähä siistiä 8o 60% [ 9 ]
AARRGHH!! *juoksee sohvan alle piiloon*20% [ 3 ]
*dies* 6% [ 1 ]
O___O 13% [ 2 ]

Total Votes : 15

29.8.-1.9
[Sori, natty möhli D:]

26.-28.8
Peikon musiikki polli
Apocalyptica - Hope (vol. 2) 0% [ 0 ]
Edward Elgar - Cello Concerto 16% [ 1 ]
Stone Sour - Bother 16% [ 1 ]
Moonsorrow - Unohduksen lapsi 16% [ 1 ]
Finntroll - Svart Djup 0% [ 0 ]
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Jouksevan veden aika 0% [ 0 ]
Dimmu Borgir - Progenies of the Great Apocalypse 0% [ 0 ]
Savatage - Morphine Child 0% [ 0 ]
DragonForce - Heart of a Dragon 50% [ 3 ]

Total Votes : 6

21.-25.8
Jahas, viimeinen työviikko!
Jei! 20% [ 2 ]
razz 50% [ 5 ]
^_^ 30% [ 3 ]

Total Votes : 10

17.-20.8
Animecon miitti?
Klo 14 La 23% [ 3 ]
Klo 15 La 0% [ 0 ]
Joku muu aika / La 0% [ 0 ]
Ei väliä / La 30% [ 4 ]
Muu ehdotus *postaa topiikkiin* 0% [ 0 ]
- pollaan - 46% [ 6 ]

Total Votes : 13

16.8
Mitäs pidät uusista esineistä ja Daily chancista?
Yay! 20% [ 1 ]
Well... 60% [ 3 ]
Toinen ihan kiva. 0% [ 0 ]
En pidä. 0% [ 0 ]
4laugh 20% [ 1 ]

Total Votes : 5

14.-15.8
Koulu?
Jei! 0% [ 0 ]
... 14% [ 1 ]
Ei vielä.^^ 85% [ 6 ]

Total Votes : 7

13.8
Mihis kaikki on hävinneet?
Tänne! Tänne! 16% [ 1 ]
Ropeconiin! 0% [ 0 ]
Mä mihinkään hävinnyt. 83% [ 5 ]

Total Votes : 6

12.8
Tai ehkei sittenkään.^^
Joo... Pysy täällä! 66% [ 2 ]
Ei. Rauhaa mulle! 0% [ 0 ]
^_^ 33% [ 1 ]

Total Votes : 3

11.8
Jahas, nyt Lyo saattaa oikeasti olla takas ja täällä.
Um? 50% [ 4 ]
Jee! 50% [ 4 ]

Total Votes : 8

5.-10.8
Ja Lyo on takas.
Yay!^^ 53% [ 7 ]
Huh? 0% [ 0 ]
ninja 46% [ 6 ]

Total Votes : 13

29.7-4.8
Peikko on myös poissa, joten älkää syökö kaikkia luutia.
e-ei.. *rousk* 66% [ 8 ]
Ei tulisi mieleenkään! 8% [ 1 ]
O.o 25% [ 3 ]

Total Votes : 12

28.7
Lyo on lomalla, joten olkaa kiltisti.^^
Kyllä, kapteeni. 50% [ 5 ]
Pidä hauskaa. 20% [ 2 ]
4laugh 30% [ 3 ]

Total Votes : 10

27.7
Peikko sai kolme hyvän makuista luutaa syötäväksi
joten nyt täytyy ottaa isommat aseet esiin! 28% [ 2 ]
*kurkkii nurkan takaa, josko uskailtaisi tulla takaisin* 0% [ 0 ]
*jatkaa pakenemista* 0% [ 0 ]
*istuu peikon kanssa syömään viimeistä luutaa* 28% [ 2 ]
O.o 42% [ 3 ]

Total Votes : 7

25.-26.7
Kily-peikko valtasi pollin
ääks. *juoksee pakoon* 50% [ 6 ]
O.o 25% [ 3 ]
*häätää peikon pois luudalla huitoen* 25% [ 3 ]

Total Votes : 12

24.7.
Ideoita?
Jos ei tule, niin pollille saattaa käydä huonosti. 100% [ 8 ]

Total Votes : 8

21.-23.7
Lyo haluaa kakkua.
Mä kanssa. 88% [ 8 ]
Eiks Lyo haluakaan jätskiä? 11% [ 1 ]
O_o 0% [ 0 ]

Total Votes : 9

20.7
Naisten viikko.
Yay! 66% [ 4 ]
What? 0% [ 0 ]
O_o 16% [ 1 ]
Ei saa sataa! 16% [ 1 ]

Total Votes : 6

19.7
Mikä näistä?
YMCA 57% [ 4 ]
Nukkumatti 28% [ 2 ]
Aika kesälomien 14% [ 1 ]

Total Votes : 7

18.7
Kenellä on paloääni soittoäänenä?
O_O 83% [ 5 ]
Ööh... 0% [ 0 ]
Palokello... just. 16% [ 1 ]

Total Votes : 6

16.-17.7
Ase vai huivi?
Huivi. 0% [ 0 ]
Ase. 20% [ 1 ]
Molemmat. 80% [ 4 ]
Ei kumpikaan. 0% [ 0 ]

Total Votes : 5

14.-15.7
Jokos kokeilit Word Bumpia?
En! 15% [ 2 ]
En ihan vielä... se vaatii tyhmän Flash 8:n... 7% [ 1 ]
Joo! ^^ 15% [ 2 ]
Häh, mitä? 38% [ 5 ]
Juuri olen menossa kokeilemaan. 7% [ 1 ]
Tänne pink box, tänne! 15% [ 2 ]

Total Votes : 13

13.7
Vielä poimitaan litra mansikoita...
... vielä poimitaan litra mansikkaa... 14% [ 1 ]
... vielä poimitaan litra mansikoita... 42% [ 3 ]
... vielä poimitaan litra mansikkaa... 0% [ 0 ]
Mansikoita täältä saapi halvalla! 42% [ 3 ]

Total Votes : 7

12.7
Haluatteko arvuuttelutopiikin?
Häh? 28% [ 2 ]
Joo! 42% [ 3 ]
En. 14% [ 1 ]
Ihan sama. 14% [ 1 ]

Total Votes : 7


11.7
Nukkumaan siitä!
Nukkumatti, nukkumatti lasten ... 28% [ 2 ]
... illoin kulkee, heittää unihiekkaa ... 0% [ 0 ]
... päivän leikit aika lopettaa on... 0% [ 0 ]
... kun TV:n iltasatu alkaa. 0% [ 0 ]
Satu päättyi näin ja lapset käyvät... 28% [ 2 ]
... taas nukkumaan, siis... 14% [ 1 ]
... Hyvää yötä! 28% [ 2 ]

Total Votes : 7



10.7
Mitäs seuraavaksi?
Lintsille! 14% [ 1 ]
Nukkumaan! 71% [ 5 ]
Uimaan! 14% [ 1 ]

Total Votes : 7


9.7
Mansikkakakkua jäätelöllä, olkaa hyvä.
Kiitos. 71% [ 5 ]
Mun spagetti! 28% [ 2 ]
biggrin 0% [ 0 ]

Total Votes : 7


8.7
Lyo kokkailee keittiössä, mutta mitä?
Spagettia. 0% [ 0 ]
Teetä. 0% [ 0 ]
Jäätelöä! 50% [ 2 ]
Mansikkakakkua. 50% [ 2 ]
Poron käristystä. 0% [ 0 ]

Total Votes : 4


7.7
Lyo on nyt kuivausrummussa, mitä seuraavaksi?
Lentokoneen ruumaan! 14% [ 1 ]
Nalle Keisariksi! 28% [ 2 ]
Tehdään siitä kokki! 42% [ 3 ]
Pukeudutaan kultaan! 14% [ 1 ]

Total Votes : 7


6.7
Lyo pyörii nyt pesukoneessa, mutta ideat eivät silti tule, mitä seuraavaksi?
Kovempi vauhti pesukoneeseen! 16% [ 1 ]
Laitetaan se kuivausrumpuun! 50% [ 3 ]
Kuivumaan vaan! 0% [ 0 ]
Annetaan sille jätskiä. 33% [ 2 ]

Total Votes : 6


5.7
Lyo on ihan ulkona ideoista, joten:
Syödään se! 0% [ 0 ]
Halataan sitä! 0% [ 0 ]
Viedään se lomalle! 20% [ 1 ]
Heitetään se tyrmään! 0% [ 0 ]
Laitetaan se pesukoneeseen! 60% [ 3 ]
Keksitään sille ideoita! 20% [ 1 ]

Total Votes : 5


4.7
4th of July?
Häh, mikä? 14% [ 1 ]
Heh. 42% [ 3 ]
Oh, say can you see by the dawn's early light 42% [ 3 ]

Total Votes : 7

27.6-3.7
Kuinka kauan olet ollut Gaiassa?
Alusta saakka. 0% [ 0 ]
Yli 2 vuotta. 16% [ 2 ]
Yli vuoden. 50% [ 6 ]
Yli puoli vuotta. 25% [ 3 ]
N. 3 kk 8% [ 1 ]
Kuukauden. 0% [ 0 ]
Liityin juuri. 0% [ 0 ]

Total Votes : 12


25.-26.6
Mites Juhannus meni?
Ihan okei. 60% [ 6 ]
sad 10% [ 1 ]
biggrin 30% [ 3 ]

Total Votes : 10


21.-24.6
Tykkäätkö uudesta Layoutista?
En. 42% [ 6 ]
Kyllä. 7% [ 1 ]
En ole varma vielä. 50% [ 7 ]

Total Votes : 14

19.-20.6
Ovatko maanantaiaamut kauheimpia?
Eivät. 40% [ 4 ]
Ovat. 40% [ 4 ]
Miten niin kauheita? 20% [ 2 ]

Total Votes : 10

15.-18.6
Oletko käynyt Afrikassa?
Tietysti. 18% [ 3 ]
En. O_O 50% [ 8 ]
Leijona! 31% [ 5 ]

Total Votes : 16


13.-14.6
Kuinka usein käyt Gaiassa?
Vähintään kerran päivässä 33% [ 3 ]
Kerran päivässä 11% [ 1 ]
Kerran parissa päivässä 44% [ 4 ]
Kerran viikossa. 0% [ 0 ]
Kerran kahdessa viikossa. 0% [ 0 ]
Kerran kuukaudessa. 11% [ 1 ]
Harvemmin. 0% [ 0 ]

Total Votes : 9


12.6

Osaatko käyttää kopiokonetta?
Kyllä. 85% [ 6 ]
No en. 0% [ 0 ]
Se meni tukkoon! Se meni tukkoon! gonk 14% [ 1 ]

Total Votes : 7

11.6
Lomamatkoille?
Jep. 66% [ 4 ]
Haluan. crying 33% [ 2 ]
Eip. 0% [ 0 ]

Total Votes : 6


9.6-10.6
Viikonloppusuunnitelmia?
Huvipuistoon! 0% [ 0 ]
Piknikille! 25% [ 4 ]
Treffeille! 0% [ 0 ]
Juhliin! 0% [ 0 ]
Nah... 50% [ 8 ]
O_o 25% [ 4 ]
Total Votes : 16


8.6
Pilvistä?
Poutaa.^^ 33% [ 2 ]
Ukkosta.^^ 33% [ 2 ]
Pilvistä^^ 33% [ 2 ]

Total Votes : 6


5.6-8.6
Haluatteko kiltaan subforumin?
Kyllä. 50% [ 4 ]
Riippuu. (postaa mistä) 25% [ 2 ]
Ei. 25% [ 2 ]

Total Votes : 8


27.5-5.6
Tulisitko miittiin, jos sellainen järjestettäisiin?
Kyllä. 16% [ 3 ]
Jos vain pääsen. / Ehkä.^^ 72% [ 13 ]
Ehdottomasti en. / En. 5% [ 1 ]
Ei kiinnosta. 5% [ 1 ]

Total Votes : 18


26.5 ilta
Lordi!
Hard Rock Hallelujah! 55% [ 5 ]
Devil Is A Loser! 33% [ 3 ]
Last Kiss Goodbye! 11% [ 1 ]

Total Votes : 9

18.5-26.5
Urheilua? O_o
Jääkiakko! :3 25% [ 5 ]
Jalkkis! ^^ 20% [ 4 ]
Tennis biggrin 10% [ 2 ]
Golf cool 0% [ 0 ]
Sohvailu >3 25% [ 5 ]
Lentopallo smile 20% [ 4 ]

Total Votes : 20

2.5-17.5
Kesä tulee, oletko valmis?
En. 23% [ 5 ]
Joo! 47% [ 10 ]
Mmm.... mansikoita. 28% [ 6 ]

Total Votes : 21

30.4-1.5
Hyvää Wappua!
Glada Vappen.^^ 15% [ 2 ]
O_o 46% [ 6 ]
Kiitos samoin.^^ 38% [ 5 ]

Total Votes : 13

23.4-29.4
Mikä on lempiruokasi?
Liha. 47% [ 9 ]
Kala. 31% [ 6 ]
Kasvis. 21% [ 4 ]

Total Votes : 19


22.4
Oletko jo nähnyt mehiläisen?
Olen. 27% [ 3 ]
En. 36% [ 4 ]
O_O 36% [ 4 ]

Total Votes : 11

20.-21.4
Pidätkö (?lyst俠) Muoks.... ei saa selvää... ja ei muista mikä kyssä oli.
Kyllä. 53% [ 7 ]
Ei. 7% [ 1 ]
Kuperkeikat on parhaita. 38% [ 5 ]

Total Votes : 13

19.4
Mitä killassa pitäisi vielä olla?
Öö... 80% [ 8 ]
Tätä: *postaa / lähettää PM:n* 10% [ 1 ]
Palautetta muuten vaan: *lähettää PM:n* 10% [ 1 ]

Total Votes : 10


17-18.4
Onko koulu kivaa?
Kyllä. 35% [ 5 ]
Ei. 14% [ 2 ]
Voiko se olla kivaa? 50% [ 7 ]

Total Votes : 14

16.4
Vietätkö pääsiäistä?
Tietysti, onhan se yksi tärkeimmistä kristillisistä juhlista 0% [ 0 ]
Joo. mie syön paljon suklaamunia. njam. 66% [ 8 ]
En, se on vaan haihattelua 16% [ 2 ]
*en kommentoi* 16% [ 2 ]

Total Votes : 12

15.4.
Tiesitkö että sementti on jauhetta ja siten pehmeää?
En. :O 14% [ 2 ]
Tietysti. 35% [ 5 ]
Nurmikko on pehmeämpi! 50% [ 7 ]

Total Votes : 14

14.4
Jos sinun täytyisi valita yksi näistä, joille putoat 30m, minkä valitset?
Sementti. 20% [ 2 ]
Asfaltti. 20% [ 2 ]
Nurmikko. 60% [ 6 ]

Total Votes : 10

12.-13.4
Katsoitko pienenä paljon muumeja? ;D
Muumipeikko pikkumyy... (auton alle litistyy...) 40% [ 6 ]
Tottakai! Joka jakso ^^ 53% [ 8 ]
No siis DAA mix mä semmoosta oisin kattonu heii..? 0% [ 0 ]
Mitä ne on? O__o 6% [ 1 ]

Total Votes : 15

11.4
Olitko virpomassa?
En. 62% [ 10 ]
Joo! 0% [ 0 ]
Söin meidän kaikki virpojille tarkoitetut karkit. 37% [ 6 ]

10.4
Oletko....
....Vasenkätinen 50% [ 3 ]
....Oikeakätinen 50% [ 3 ]

Total Votes : 6

9.4
Minkä ikäinen olet?
12 tai alle 0% [ 0 ]
13-15 56% [ 13 ]
16-18 26% [ 6 ]
19-21 13% [ 3 ]
22+ 4% [ 1 ]

Total Votes : 23

8.4:
Anteeksi Saddyn moka.. ^^''


7.4:
Cookies?
KEKSIÄ!! >8O 75% [ 12 ]
*poke* 12% [ 2 ]
What?! No milk?? 12% [ 2 ]
Ei kiitos. -__- 0% [ 0 ]
>w< <3 0% [ 0 ]

Total Votes : 16

6.4:
Aiotko ajaa ajokortin?
Kyllä. 73% [ 11 ]
En. 13% [ 2 ]
On jo. 13% [ 2 ]

Total Votes : 15

5.4:
Sataako siellä lunta?
Ei, lämmintä on. 26% [ 4 ]
Joo, sataa. 40% [ 6 ]
Murr. 33% [ 5 ]

Total Votes : 15

4.4:
Onko jo keväinen olo?
Ei. 46% [ 7 ]
Joo. 13% [ 2 ]
Wappu! 40% [ 6 ]

Total Votes : 15

Eka polli 3.4:
Lumisade vai vesisade?
Lunta ^^ 50% [ 4 ]
Vettä8] 50% [ 4 ]

Total Votes : 8

1.1-28.10
Uusi vuosi tuli taas, suunnitelmia?
Kyllä! 30% [ 4 ]
Lomaaa! 23% [ 3 ]
Eih, taas... 46% [ 6 ]
Total Votes : 13


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Sacury-Chan
Vice Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 11:57 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Mon Apr 03, 2006 11:59 am


[ Message temporarily off-line ]

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Sacury-Chan
Vice Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 12:09 pm


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 5:34 am


[ Message temporarily off-line ]

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Bambieh

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 5:37 am


piäni palli. <3
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:51 pm


[ Message temporarily off-line ]

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Yade-Chan
Vice Captain

7,650 Points
  • Nudist Colony 200
  • Invisibility 100
  • Prayer Circle 200
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 10:53 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 2:21 pm


Vuorokausi vaihtui ja uusi polli kehiin.^^

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

ami_desu

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 9:25 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 11:19 am


[ Message temporarily off-line ]

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

Yade-Chan
Vice Captain

7,650 Points
  • Nudist Colony 200
  • Invisibility 100
  • Prayer Circle 200
PostPosted: Fri Apr 07, 2006 3:38 pm


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Apr 08, 2006 3:06 am


[ Message temporarily off-line ]

-Knalli-


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Sat Apr 08, 2006 3:28 am


[ Message temporarily off-line ]
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//