|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:34 am
Juups. ^^
aiheita~ tyypillisessä aiheessani voisi olla, se mitä animea olette katsoneet lähiaikoina? Syvällisestikin voi. Suositteluja, taikka no mitä vain liittyen animeen.
Olen itse katellut Karinia alusta, ja Bleachiä Kohta hagareniä=Full Metal Alchemist) ja gankutsuou'ta. (= alkuperäisteoksesta Monte-Criston Kreivi) 4laugh
Mutta minä menen nyt syömään pannaria.
Voihan sitä mangastakin puhua, kun liittyvät niin hyvin toisiinsa. ^^ Toisaalta on jo olemassa 'thread' siihen, mutta.. ^^'''
info-ruutu anime = japanilainen animaatio manga = japanilainen sarjakuva //Kily aloitti ääkkösten muokkauksen. Kolme ekaa sivu tehty paria epäselvyyttä lukuunottamatta. Pahoittelen, jos en ole löytänyt oikeita sanoja teille. Ja Sohvin yksi viesti sekoaa jos siihen yrittää koskea. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:35 am
En yleensä katso mutta katsoin Kashimashi-animesta muutaman jakson youtubessa kuukaus sitte 8D
Siis, manga on kirja, anime sarja?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:43 am
Minä en ole katsonut piiitkään aikaan animea. Enemmän nykyään voisi sanoa, että tykkään mangasta enempi. Miyazakin lehvat on mahteja. Yksi mun lemppari sarjoista onpi Samurai Champloo. Sitä suosittelen. Tulee vissiin aina vällillä canalilta.. ..tänäänkin itse asiassa. Kello melkein viisi aamulla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:46 am
^^ Mä katoin viimeksi Henkien kätkemää, sitä ennen Genshikenia.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:49 am
Mutta sehän on kamalan aikaisin... O_o Samurai Champloo on huippu. ^^ Olen nähnyt sitä 2 jaksoa. Vain.. Se on aivan mahtava se jakso jossa ne jää kiinni 'tullissa' ? ja Mugen lähtee sille reissullensa. ;D Tied䴫?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am
Lyopi ^^ Mä katoin viimeksi Henkien kätkemää, sitä ennen Genshikenia.^^ En ole muuten nähnytyt henkien kätkemää. ^^' Mutta Liikkuva linna on huippu. <3 Sen aion ostaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am
Naruto on paras anime tähän mennessä mitä olen nähnyt ja seurannut. >3 *Kulkee ympäri kiltaa kyltti kädessä joka sanoo; I MUST PUNCH THOSE WHO DISLIKES NARUTO!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am
Ooh. Henkien Kätkemää on ihana *drools* Katoin sen joskus aikoinaan muutaman kerran peräkkäin(päivässä?)
Jeah, mä olen nähnyt ne kaikki. heart 3nodding Paras on mun mielestä se sellainen sieni-jakso. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:53 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:56 am
Paras jakso Narutosta oli ku Lee oli känissä. Se oli nautinnollista katseltavaa. MWAHHAHA! Sasuke on idiootti. ;_;
@edit: Mine oon 178 jaksossa nytte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 9:56 am
Mä haluan kanssa Liikkuvan linnan.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:00 am
Sohvi Ooh. Henkien Kätkemää on ihana *drools* Katoin sen joskus aikoinaan muutaman kerran p䩶䳳䮍 Jeah, mä olen nähnyt ne kaikki. heart 3nodding Paras on mun mielestä se sellainen sieni-jakso. xd Montako jaksoa Samurai Champloota olikaan? *harkitsee hankkivansa lisää*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:00 am
Menin kattoon Liikkuvan Linnan silloin ennakkoon mangapäiviillä.^ Hauru on.. k?h. Joooo.
Mä tykkään siitä (?)an-jaksosta, oliskos ollut 100.? Se, jossa ne yritti selvittää et mink䠮䫶st䠯n Kakashin maskin alla. xd Se oli kans joo hyvä se Lee-jakso. 3nodding Mun lempihahmo on Shikamaru. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 01, 2006 10:02 am
Jee Naruto. Olen jaksossa 88 menossa. 89. jaksoa en ole löytänyt itse. >_<' Pitää kysyä kaverilta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|