Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
anime. <3 Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hnf.
  <3
View Results

tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:34 am


Juups. ^^

aiheita~ tyypillisessä aiheessani voisi olla, se mitä animea olette katsoneet lähiaikoina? Syvällisestikin voi. Suositteluja, taikka no mitä vain liittyen animeen.

Olen itse katellut Karinia alusta, ja Bleachiä Kohta hagareniä=Full Metal Alchemist) ja gankutsuou'ta. (= alkuperäisteoksesta Monte-Criston Kreivi) 4laugh

Mutta minä menen nyt syömään pannaria.


Voihan sitä mangastakin puhua, kun liittyvät niin hyvin toisiinsa. ^^ Toisaalta on jo olemassa 'thread' siihen, mutta.. ^^'''

info-ruutu
anime = japanilainen animaatio
manga = japanilainen sarjakuva


//Kily aloitti ääkkösten muokkauksen. Kolme ekaa sivu tehty paria epäselvyyttä lukuunottamatta. Pahoittelen, jos en ole löytänyt oikeita sanoja teille.
Ja Sohvin yksi viesti sekoaa jos siihen yrittää koskea. sweatdrop
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:35 am


En yleensä katso mutta katsoin Kashimashi-animesta muutaman jakson youtubessa kuukaus sitte 8D

Siis, manga on kirja, anime sarja?

Bambieh


tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:38 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:43 am


Minä en ole katsonut piiitkään aikaan animea. Enemmän nykyään voisi sanoa, että tykkään mangasta enempi. Miyazakin lehvat on mahteja.
Yksi mun lemppari sarjoista onpi Samurai Champloo. Sitä suosittelen.
Tulee vissiin aina vällillä canalilta.. ..tänäänkin itse asiassa. Kello melkein viisi aamulla.

Hau Raux


Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:46 am


^^ Mä katoin viimeksi Henkien kätkemää, sitä ennen Genshikenia.^^
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:49 am


Mutta sehän on kamalan aikaisin... O_o
Samurai Champloo on huippu. ^^ Olen nähnyt sitä 2 jaksoa. Vain..
Se on aivan mahtava se jakso jossa ne jää kiinni 'tullissa'
? ja Mugen lähtee sille reissullensa. ;D Tied䴫?

tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150

tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am


Lyopi
^^ Mä katoin viimeksi Henkien kätkemää, sitä ennen Genshikenia.^^


En ole muuten nähnytyt henkien kätkemää. ^^' Mutta Liikkuva linna on huippu. <3 Sen aion ostaa.
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am


Naruto on paras anime tähän mennessä mitä olen nähnyt ja seurannut. >3 *Kulkee ympäri kiltaa kyltti kädessä joka sanoo; I MUST PUNCH THOSE WHO DISLIKES NARUTO!

PIENI


Hau Raux

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:51 am


Ooh. Henkien Kätkemää on ihana *drools*
Katoin sen joskus aikoinaan muutaman kerran peräkkäin(päivässä?)

Jeah, mä olen nähnyt ne kaikki. heart 3nodding
Paras on mun mielestä se sellainen sieni-jakso. xd
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:53 am


[ Message temporarily off-line ]

Hau Raux


PIENI

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:56 am


Paras jakso Narutosta oli ku Lee oli känissä. Se oli nautinnollista katseltavaa. MWAHHAHA! Sasuke on idiootti. ;_;

@edit: Mine oon 178 jaksossa nytte.
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:56 am


Mä haluan kanssa Liikkuvan linnan.^^

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 10:00 am


Sohvi
Ooh. Henkien Kätkemää on ihana *drools*
Katoin sen joskus aikoinaan muutaman kerran p䩶䳳䮍

Jeah, mä olen nähnyt ne kaikki. heart 3nodding
Paras on mun mielestä se sellainen sieni-jakso. xd


Montako jaksoa Samurai Champloota olikaan? *harkitsee hankkivansa lisää*
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 10:00 am


Menin kattoon Liikkuvan Linnan silloin ennakkoon mangapäiviillä.^ Hauru on.. k?h. Joooo.

Mä tykkään siitä (?)an-jaksosta, oliskos ollut 100.? Se, jossa ne yritti selvittää et mink䠮䫶st䠯n Kakashin maskin alla. xd Se oli kans joo hyvä se Lee-jakso. 3nodding
Mun lempihahmo on Shikamaru. heart

Hau Raux


tervasulka

6,050 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Gaian 50
  • Contributor 150
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 10:02 am


Jee Naruto. Olen jaksossa 88 menossa.
89. jaksoa en ole löytänyt itse. >_<' Pitää kysyä kaverilta.
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 18 19 20 21 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//