Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
This place is officially dead. Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jaksaako täällä käydä?
  Ei
  Jaksaa
View Results

Jujubellee

Toxic Garbage

PostPosted: Mon Mar 02, 2015 6:48 am

Täällä ei tapahdu mitään. Kukaan ei puhu, ketään ei kiinnosta. Eikö olisi aika herättää ihmiset eloon? Crew, missä lienet?
Kilpailut ja muu tekeminen olisi ainakin yksi hyvä idea. Haloooooo? Jos ei muuta niin minä järjestän.
PostPosted: Wed Apr 08, 2015 2:18 am

ninja

Näyttäisi olevan koko Gaia paljon vähemmän aktiivinen kuin silloin joku 5 vuotta sitten kun täällä tuli käytyä.

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Jujubellee

Toxic Garbage

PostPosted: Wed Apr 08, 2015 3:01 am

Amitia
ninja

Näyttäisi olevan koko Gaia paljon vähemmän aktiivinen kuin silloin joku 5 vuotta sitten kun täällä tuli käytyä.

Totta. Kaipa tää inflaatio ja zOMG!in tuho tappoi koko paikan. Ainakin omasta puolestani.
PostPosted: Wed Apr 08, 2015 12:17 pm

Kuollutta se alkaa olla vähän kaikkialla nykyään. Puhun nyt siis näistä avatar foorumeista yleisesti. Gee on näemmä ainoa jossa näinkin paljon aktiivisia jäseniä yhä... Mutta siis tämä paikka tässä näin... Itse liityin vasta muutama minuutti siteen, että joo... Paha mun mennä mitään sanomaan.  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

Nady Foxx
Vice Captain

Dangerous Lover

15,390 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Ultimate Player 200
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Apr 09, 2015 8:18 pm

Aih täällä on ihmisiä käynyt '-'!
Kuollutta on juu kun on ihmiset kyllästyneet Gaiaan. Ite mielelläni yrittäisin saada kiltaa takaisin henkiin, mutta todella harvoin törmään täällä suomalaisiin.
Kaikki muut suomalaiset killat ja chätti threadit on aika kuolleita kans.
Plus itteä ärsyttää etten saa mistään päälle mitään että tietäisin koska kiltaan on tullu uusia viestiä >:
PostPosted: Fri Apr 10, 2015 1:57 am

Nady Foxx

Itse hädin tuskin edes muistan sitä aikaa kun Gaiaan liityin, mutta edes silloin vielä en ollut niin intona siihen... Itse asiassa, en koskaan tainnut pahemmin aikaa edes foorumeilla viettää. Noh, en nykyäänkään, mutta lähinnä vain tein semi-paluun, ainakin lyhyeksi aikaa. Kunnes oikea elämä vie jälleen mennessään. Se lienee ainakin yksi monista syistä siihen miksi moni on jättänyt nämä sivut taakseen. Ihmiset vanhenevat ja muunlaiset asiat sivuuttavat nämä foorumit tärkeysjärestyksellään. Usein viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa olla omia lapsia jne.  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

nancydrew_who

Bashful Lunatic

PostPosted: Mon Jun 22, 2015 1:48 pm

Aika ikävää että kukaan ei enään ole aktiivinen täällä, olisi ollut kivaa tavata uusia ihmisiä mutta niin. Ei sille voi paljon mitään.
PostPosted: Mon Jun 22, 2015 2:07 pm

momiji aho

Hah. Joo, näin se on... Alussa itse vähintään kerran viikossa tarkistin josko jotain elämää täällä olis. Nyt ehkä joku kerran kuukaudessa... Oh well...  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

nancydrew_who

Bashful Lunatic

PostPosted: Mon Jun 22, 2015 2:13 pm

LeoCSnora
momiji aho

Hah. Joo, näin se on... Alussa itse vähintään kerran viikossa tarkistin josko jotain elämää täällä olis. Nyt ehkä joku kerran kuukaudessa... Oh well...

Jaa. Ei edes omistaja käy enään. Olin innoissani että pääsisin tapaamaan toisia suomalaisia mutta harmi vaan että ei ole enään elämää täällä. Mutta kiva tietää että edes joku on elossa hah.
PostPosted: Mon Jun 22, 2015 3:05 pm

momiji aho

Ei suomalaisia vissiin enää edes kovin monta täällä koko paikassa käy. Ainakin entiseen verrattuna on tuo prosenttimäärä todella pieni...  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

nancydrew_who

Bashful Lunatic

PostPosted: Tue Jun 23, 2015 1:07 am

LeoCSnora
momiji aho

Ei suomalaisia vissiin enää edes kovin monta täällä koko paikassa käy. Ainakin entiseen verrattuna on tuo prosenttimäärä todella pieni...

Niinpä, muistan vuonna 2009-2010 pelasin usein zOMG!ia ja tapasin siellä noin viisi suomalaista, se oli siis ihan uskomatonta verrattuna nyt. Surullista.
PostPosted: Tue Jun 23, 2015 1:14 am

momiji aho

On se vaan jännä juttu kuitenkin etten itse koskaan tuosta pelistä välittänyt. Kokeilin toki silloin alkuaikoina, mutta siihen se sitten jäikin... Kuulemani mukaan moni häipyi pelin mukana? Olisikohan moni suomalainenkin samalla kadonnut... Oli miten oli, itsekkin vähemmän innokas näillä sivuilla kävijä ollut parina viime vuonna. Mitä nyt jonkinlaisen paluun muutama kuukausi sitten tehnyt...  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

nancydrew_who

Bashful Lunatic

PostPosted: Tue Jun 23, 2015 1:28 am

LeoCSnora
momiji aho

On se vaan jännä juttu kuitenkin etten itse koskaan tuosta pelistä välittänyt. Kokeilin toki silloin alkuaikoina, mutta siihen se sitten jäikin... Kuulemani mukaan moni häipyi pelin mukana? Olisikohan moni suomalainenkin samalla kadonnut... Oli miten oli, itsekkin vähemmän innokas näillä sivuilla kävijä ollut parina viime vuonna. Mitä nyt jonkinlaisen paluun muutama kuukausi sitten tehnyt...

Juu, ihan varmasti. Kun zOMG! oli tuhottu monet vain häipyi, puolet ystävistäni menivät myös. Totta, pitää myöntää että ei ole paljon tekemistä täällä enään ja vähän laiska rupemaan ettimään uusia ystäviä.
PostPosted: Tue Jun 23, 2015 1:37 am

momiji aho

Sama probleema. Käyn nyt täällä lähinnä pukemassa tuota avataria tylsinä hetkinä (ja mitä nyt välillä yritän alkemistin tasoja nostaa, mutta siinäkiin olen kamalan laiska). Yritin kyllä pari viikkoa hieman viettää aikaa tuolla fanfic foorumilla, mutta todella kuollutta siellä, että sekin jäi yritykseksi...  

LeoCSnora

Feisty Lionheart

nancydrew_who

Bashful Lunatic

PostPosted: Tue Jun 23, 2015 1:53 am

LeoCSnora
momiji aho

Sama probleema. Käyn nyt täällä lähinnä pukemassa tuota avataria tylsinä hetkinä (ja mitä nyt välillä yritän alkemistin tasoja nostaa, mutta siinäkiin olen kamalan laiska). Yritin kyllä pari viikkoa hieman viettää aikaa tuolla fanfic foorumilla, mutta todella kuollutta siellä, että sekin jäi yritykseksi...

Hahah, sama täällä! Paitsi että kaikki on muuttunut ihan hirveen kalliiksi verrattuna ennen. Ihan järjetöntä. Niin monet foorumeista ei enään ole elossa, oikeastaan koko pelissä ainakin puolet katosivat.
Tulen tänne vain tsekkaamaan ystäviä ja vaihtaa musiikki profiilissa jne.
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces