|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 1:15 pm
Wie heeft er een leuk idee voor een Pasen-event in het guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 01, 2011 2:32 pm
Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD
Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz
De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 3:43 am
Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:10 am
Dregons Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised
Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding...
Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:20 am
Dienuh Dregons Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:23 am
Dregons Dienuh Dregons Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised
Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:29 am
Dienuh Dregons Dienuh Dregons Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD maar wat als anderen (als ze ooit nog reageren) nou ideeën hebben?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:33 am
Dregons Dienuh Dregons Dienuh Dregons Dienuh Paaseitjes verstoppen in AL onze topics xD Met links en nummers naar aparte afbeeldingen ofzo. razz De snelste krijgt een easter event van een van de voorgaande jaren ... zoiets? razz hoe wil je ze verstoppen? en wat bedoel je met snelste surprised Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD maar wat als anderen (als ze ooit nog reageren) nou ideeën hebben?
Die mensen kunnen gewoon op dit forum reageren en met totaal andere ideeën komen als ze willen biggrin ..
Ik doel alleen dat de mensen die Meedoen met deze actie niet weten hoe en wat de oplossing wordt bijvoorbeeld....... Je weet wel, de uitwerking van het paasproject..
Elk leuk idee dat hier terecht komt kunnen we gedetailleerde uitdenken in het crewforum zodat het nog een verrassing blijft hoe mensen ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:36 am
Dienuh Dregons Dienuh Dregons Dienuh Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD maar wat als anderen (als ze ooit nog reageren) nou ideeën hebben? Die mensen kunnen gewoon op dit forum reageren en met totaal andere ideeën komen als ze willen biggrin .. Ik doel alleen dat de mensen die Meedoen met deze actie niet weten hoe en wat de oplossing wordt bijvoorbeeld....... Je weet wel, de uitwerking van het paasproject.. Elk leuk idee dat hier terecht komt kunnen we gedetailleerde uitdenken in het crewforum zodat het nog een verrassing blijft hoe mensen ... ja, maar ik wil eigenlijk helemaal niet meewerken aan hoe het allemaal zit surprised ik ben lui en wil ook de oplossing niet weten.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:53 am
Dregons Dienuh Dregons Dienuh Dregons Dienuh Nou we kunnen elk bericht veranderen, dus we kunnen een afbeelding plaatsen in n bericht, met een link naar een tekst of afbeelding... Als ze dan alles hebben en de "zin" hebben ontcijferd van de tekst/afbeeldingen... de snelste die dat goed heeft krijgt dan een item.. leuk idee surprised Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD maar wat als anderen (als ze ooit nog reageren) nou ideeën hebben? Die mensen kunnen gewoon op dit forum reageren en met totaal andere ideeën komen als ze willen biggrin .. Ik doel alleen dat de mensen die Meedoen met deze actie niet weten hoe en wat de oplossing wordt bijvoorbeeld....... Je weet wel, de uitwerking van het paasproject.. Elk leuk idee dat hier terecht komt kunnen we gedetailleerde uitdenken in het crewforum zodat het nog een verrassing blijft hoe mensen ... ja, maar ik wil eigenlijk helemaal niet meewerken aan hoe het allemaal zit surprised ik ben lui en wil ook de oplossing niet weten.. cry
Mag ik het helemaal alleen oplossen dan xD?? We zijn toch samen de oprichters van deze guild? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 10:54 am
Dienuh Dregons Dienuh Dregons Dienuh Als het een heel leuk idee is, is het misschien handiger om dingen hierover verder te bespreken in het crew forum xD maar wat als anderen (als ze ooit nog reageren) nou ideeën hebben? Die mensen kunnen gewoon op dit forum reageren en met totaal andere ideeën komen als ze willen biggrin .. Ik doel alleen dat de mensen die Meedoen met deze actie niet weten hoe en wat de oplossing wordt bijvoorbeeld....... Je weet wel, de uitwerking van het paasproject.. Elk leuk idee dat hier terecht komt kunnen we gedetailleerde uitdenken in het crewforum zodat het nog een verrassing blijft hoe mensen ... ja, maar ik wil eigenlijk helemaal niet meewerken aan hoe het allemaal zit surprised ik ben lui en wil ook de oplossing niet weten.. cry Mag ik het helemaal alleen oplossen dan xD?? We zijn toch samen de oprichters van deze guild? razz maar, maar.. ik ben lui surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 02, 2011 2:33 pm
hoe wou je het aan gaan pakken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 6:44 am
Contest : wie heeft de leukste pasen outfit xD
of een soort zoekplaatje?
hm nee ik kom volgens mij met allemaal flut ideeën even beter denken...
Of dat iedereen een plaatje maakt (met paint of photoshop) dat te maken heeft met pasen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 1:52 pm
DinjaDONUT Contest : wie heeft de leukste pasen outfit xD of een soort zoekplaatje? hm nee ik kom volgens mij met allemaal flut ideeën even beter denken... Of dat iedereen een plaatje maakt (met paint of photoshop) dat te maken heeft met pasen? Dat leukste lijkt me wel leuk idee.. gewoon iets maken wat pasen te maken heeft zowel een niet bestaand gaia outfit.. tot een paasei tot een typografische tekst wat met pasen te maken heeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|