|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 8:08 am
Ik ben benieuwd wat jullie kerst kennis is. Kerst QuizPlaats de uitslag als je de quiz gemaakt hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 10:24 am
U behaalde een score van 6 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 2:48 pm
U behaalde een score van 5 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 9:47 pm
U behaalde een score van 3 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. redface De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 5:22 am
U behaalde een score van 5 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
Kon ik met mijn tentamens maar zo goed gokken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 7:35 am
ik hoop voor je dat je examens NOG beter gaan.
ps, was zijn we slecht, we scoren wel erg onder het gemiddelde. maar, in mijn verdediging, wie weet nou in 's hemelsnaam de latijnse naam van de kerstster ¬.¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:02 pm
De namen van de drie koningen zijn eigenlijk ook onbekend volgens wiki xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 17, 2010 2:28 pm
U behaalde een score van 4 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 20, 2010 5:28 am
U behaalde een score van 6 op 10, dit is minder goed dan de gemiddelde speler. De gemiddelde speler behaald voor deze quiz een score van 7 op 10.
^intresting... dat ik de vraag over de 3 koningen en de kerst ster goed had!?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |