|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Mon May 11, 2009 2:59 pm
Här kan du bara tala svenska! Om de människor som har ingen aning om vad vi säger komma in här! Om du inte tala svenska då du inte vet vad jag "säger! Haha! "Jag bara använder en översättare! Så enkelt! Den enda ord jag vet i svenska tack! Nåväl, anyways, alla kan du tala här är svenska! Inte fråga mig varför jag gjorde detta eftersom jag vet inte ens... O. o
Zoey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 11, 2009 5:44 pm
Jag ser gärna jag "från Sverige??? OGM, Zoey! Detta är så roligt! Jag har egentligen aldrig talat i ett annat verkligt språk! Det är alltid pinsamt när jag går in i ett forum och alla talar gärna grekiska eller något... Inte för att jag vet vad grekiska låter som... Ett, det lät bra! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Tue May 12, 2009 1:13 pm
Jag vet att det är mycket roligt och jag har aldrig talat i ett annat språk antingen! Och ingen vet vad vi säger! Vi kan tala om människor... Ni vet vem jag talar om... utan andra människor vet! Det är fantastiskt! =D
Zoey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 3:04 pm
Ni menar ghost dr�are 19? Ja, han du vet aldrig! Han är en reflexmässig ändå... Men vad andra ledamöter ännu vet vad språk vi "talar i? Eller är detta samtal bara för oss?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Tue May 12, 2009 3:18 pm
Jag tror inte att någon organ vet vi talar i svenska... vi kan säga macy men hon kan få uttråkad. och jag talar om "josef och lera och vem macy gillar...
Zoey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:01 pm
wow i feel like an outsider here blaugh what language you speaking
|
 |
 |
|
|
|
sharkypink-grunny_defence Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:19 pm
Hmm.....I'd tell you, but then I'd have to kill you. biggrin Just Joking!!! Well, I can give you hints. ~Amy Diamond is from here ~Nedews
Hope it helps!
(Google Amy Diamond)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:24 pm
|
sharkypink-grunny_defence Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 4:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Wed May 13, 2009 1:37 pm
Vet ni vad det språk vi tala?
lolz.
Zoey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 6:55 pm
Jag vet det språk vi tala! : D svenska!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Fri May 22, 2009 2:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 22, 2009 2:48 pm
Hej, hur mår du? Svenska, eh? udda val. Tror ni verkligen vet hur man talar det?
|
 |
 |
|
|
|
Saki the Dark Healer Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VampireGirl738 Vice Captain
|
Posted: Fri May 22, 2009 3:41 pm
Ja, svenska! Eftersom Amy Diamond bor i Sverige! Jag vill inte faktiskt talar det... bara några ord/fraser... "jag använder en översättare! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|