|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 04, 2009 10:44 am
 I'm not sorry for being me...
Ihan sillä vaan mietin luoda tällaisen topicin, kun minua ainakin kiinnostaisi nähdä teikäläisten naamavärkit. :3 Eli tänne kuuluisi postata itsestään kuva meidän muiden mullisteltaviksi.Mutta jos koette tämän topicin liian ahdistelevaksi tai muuten vaan epäasialliseksi ja se loukkaa teidän anonyymiyttännemitätahhaan, mielestänne on törkeää vaatia muiden nähdä oikea itsenne, joka avatarinne taakse kätkeytyy, poistaa saa. Siinäkin tilanteessa, jos joku tän tapanen jo on. TÄSSÄPÄ SITTE KUVA MINUSTA, HOHOHO

... I'm sorry for you for being such an idiot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 04, 2009 2:00 pm
Mmm... tämän tyylinen topikki ainakin oli olemassa, puhuttiin ulkonöstä mutta ei suoranaisesti kuvista kaiketi ollut kyse....
Eniveis, here --> Le Galleria
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 08, 2009 3:43 pm
 I'm not sorry for being me...
Muut ei näytä innostuvan... :C No mutta, kiva ees nähhä minkänäköinen sinä olet, Rockstone! :3
By the way, me has Galleria-account as well. Hora. Ii2:sessakin, sama nick.

... I'm sorry for you for being such an idiot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 09, 2009 1:04 pm
Tuntuu ettei killassa kukaan ole pitkään aikaan innostunut juuri mistään : D Hmm hmm... on sellainen olo että olen ennenkin sut nähnyt tuolla gallerian puolella satunnaisia selatessa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 8:06 am
Jaaha, että tämmöstä. No, mikäs siinä. Click hiarHaha, ehkä pitäis ottaa uusi kuva, jossa en näytä peikolta. Mnää... Ehkä joskus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 9:56 am
Hehe. Oot kyllä aika härön näkönen tossa kuvassa, Wraith. lol
Ow. Ittestäni laittasin kyllä kuvaa, jos olisi. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 18, 2009 8:22 pm
DracoCross Hehe. Oot kyllä aika härön näkönen tossa kuvassa, Wraith. lol Enkö vain? Olin tällä pärställä päiväkodissa töissä. : D Tosin, en ollut paljoa lasten kanssa tekemisissä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 19, 2009 9:27 am
Metalwraith DracoCross Hehe. Oot kyllä aika härön näkönen tossa kuvassa, Wraith. lol Enkö vain? Olin tällä pärställä päiväkodissa töissä. : D Tosin, en ollut paljoa lasten kanssa tekemisissä. Jostain kumman syystä en ihmettele *virn*, miten ne oiken sinne edes päästivät : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 20, 2009 10:43 am
Metalwraith DracoCross Hehe. Oot kyllä aika härön näkönen tossa kuvassa, Wraith. lol Enkö vain? Olin tällä pärställä päiväkodissa töissä. : D Tosin, en ollut paljoa lasten kanssa tekemisissä. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 9:46 am
Metalwraith Jaaha, että tämmöstä. No, mikäs siinä. Click hiarHaha, ehkä pitäis ottaa uusi kuva, jossa en näytä peikolta. Mnää... Ehkä joskus. I'll be your dreamEi pahalla, mutta tuo ilme oli naurun arvoinen :'D Meikälisen pärstää saapi kauhistella galleriasta, sama nimimerkkihän, sieltä löytyy apina I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 31, 2009 4:24 am
Njuuu, minunkin naamari löytyy galleriasta. -klik-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 31, 2009 2:24 pm
Miekin löydyn galleriasta juuu -> Meow
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 26, 2009 6:05 am
Noniiii minullakin kuvia galtsussa on --> tästä löytyy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|