|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 03, 2008 3:01 pm
tämän jutun idea on kertoa teidän mahdoton, outo, typerä ja hullu unelmanne sillä nehän just parhaita..... ja monet iistä on todella outoja sweatdrop Joten kertokaa jotain. mun outo unelmani on saada mun luokka cossaan Akatsukeja (sarjasta naruto) ja laulaan sailor songia. Tähän tyyliin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 04, 2008 3:37 am
Magic skillz & immortality kthxbye.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 8:34 am
Oma kämppä kylpyammeella.
Matkustan paljon && parannan maailmaa.
Ja sit haluaisin diktaattoriksi presidentiksi.
Tapaan muutaman alienin.
IKUINEN NUORUUS!
Ja sit on muutamia semmosia vakavampia unelmia, mut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 05, 2008 12:25 pm
- Despan pojat olis myn ystäviä (Ja Hizumi ehkä jotain muuta wink ) <33 - Fahrenheitin pojat olis mun ystäviä <3 - Japaninmatka - Berliininmatka. - Egyptinmatka. - Saisin töitä Media-assistenttina - Pääsisin Helsingin media-alan oppilaitokseen (amikseen xP ) - Näkisin Despan uudestaan livenä - Näkisin joskus Fahrenheitin livenä - Olla kuuluisa xD - Hyvän lauluäänen
öööh.. Ja jotain muuta xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 12:59 am
I'll be your dream Epyktissä on muumivoita ninja
No Johnny Depp ois kiva tavata, mutta näillä näkymin aivan mahdotonta. Lisäksi lottovoitto ois kiva ^^
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 9:24 am
Eläisin FF maailmassa scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 4:35 am
ansku27 - Näkisin joskus Fahrenheitin livenä I'll be your dream *___* mii kanssa
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2008 2:13 am
Rockstone Eläisin FF maailmassa scream I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2008 4:23 am
Sepfire Rockstone Eläisin FF maailmassa scream I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish Nääh, ei riitä mielikuvitus ;''D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2008 12:07 pm
Sepfire ansku27 - Näkisin joskus Fahrenheitin livenä I'll be your dream *___* mii kanssa
 I'll be your wish Joo 8D Mut se tosiaan on aika vaikee toteuttaa... Pitäis matkustaa ekaks Taiwaniin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2008 1:25 pm
Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool Sepfire I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish Do you really want to be a god?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 07, 2008 11:40 pm
Lacinia Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool Sepfire I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish Do you really want to be a god? Mä voisin olla jumala... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 5:25 pm
Tekkensennin Lacinia Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool Sepfire I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish Do you really want to be a god? Mä voisin olla jumala... twisted hirveesti työtä siinä hei. lol I'd rather be the second in command, you get lots of the same power but most of the responsibility doesn't fall on you. And no one blames you when things go wrong. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 6:30 am
Lacinia Tekkensennin Lacinia Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool Sepfire I'll be your dream Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
 I'll be your wish Do you really want to be a god? Mä voisin olla jumala... twisted hirveesti työtä siinä hei. lol I'd rather be the second in command, you get lots of the same power but most of the responsibility doesn't fall on you. And no one blames you when things go wrong. mrgreen I'll be your dream Voishan sitä noinkin ajatella, mutta jumaluus sinällään enemmän houkuttaisi.
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 6:31 am
ansku27 Joo 8D Mut se tosiaan on aika vaikee toteuttaa... Pitäis matkustaa ekaks Taiwaniin heart I'll be your dream Sitten ne pitäs löytää sieltä ja pakottaa pitämään yksityiskonsertti xd
 I'll be your wish
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|