Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Mahdottomat unelmat on parhaita unelmia! Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onko teidän unelma...?
  Outo ^^
  Mahdoton =__=
  Hullu @__@
  Vai ''Erillainen''
View Results

Flouden

Greedy Cat

6,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Somebody Likes You 100
  • Cats vs Dogs 100
PostPosted: Thu Jan 03, 2008 3:01 pm


tämän jutun idea on kertoa teidän mahdoton, outo, typerä ja hullu unelmanne sillä nehän just parhaita..... ja monet iistä on todella outoja sweatdrop
Joten kertokaa jotain.

mun outo unelmani on saada mun luokka cossaan Akatsukeja (sarjasta naruto) ja laulaan sailor songia. Tähän tyyliin
PostPosted: Fri Jan 04, 2008 3:37 am


Magic skillz & immortality kthxbye.

Lacinia


Hau Raux

PostPosted: Sat Jan 05, 2008 8:34 am


Oma kämppä kylpyammeella.

Matkustan paljon && parannan maailmaa.

Ja sit haluaisin diktaattoriksi presidentiksi.

Tapaan muutaman alienin.

IKUINEN NUORUUS!

Ja sit on muutamia semmosia vakavampia unelmia, mut.
PostPosted: Sat Jan 05, 2008 12:25 pm


- Despan pojat olis myn ystäviä (Ja Hizumi ehkä jotain muuta wink ) <33
- Fahrenheitin pojat olis mun ystäviä <3
- Japaninmatka
- Berliininmatka.
- Egyptinmatka.
- Saisin töitä Media-assistenttina
- Pääsisin Helsingin media-alan oppilaitokseen (amikseen xP )
- Näkisin Despan uudestaan livenä
- Näkisin joskus Fahrenheitin livenä
- Olla kuuluisa xD
- Hyvän lauluäänen

öööh.. Ja jotain muuta xD

ansku27


Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Sat Jan 19, 2008 12:59 am


User ImageI'll be your dream

Epyktissä on muumivoita ninja

No Johnny Depp ois kiva tavata, mutta näillä näkymin aivan mahdotonta. Lisäksi lottovoitto ois kiva ^^
User Image
I'll be your wish
PostPosted: Mon Jan 21, 2008 9:24 am


Eläisin FF maailmassa scream

Rockstone


Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Wed Jan 30, 2008 4:35 am


ansku27

- Näkisin joskus Fahrenheitin livenä

User ImageI'll be your dream

*___* mii kanssa

User Image
I'll be your wish
PostPosted: Thu Feb 07, 2008 2:13 am


Rockstone
Eläisin FF maailmassa scream

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100

Rockstone

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 4:23 am


Sepfire
Rockstone
Eläisin FF maailmassa scream

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish


Nääh, ei riitä mielikuvitus ;''D
PostPosted: Thu Feb 07, 2008 12:07 pm


Sepfire
ansku27

- Näkisin joskus Fahrenheitin livenä

User ImageI'll be your dream

*___* mii kanssa

User Image
I'll be your wish
Joo 8D Mut se tosiaan on aika vaikee toteuttaa... Pitäis matkustaa ekaks Taiwaniin heart

ansku27


Lacinia

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 1:25 pm


Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool
Sepfire

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish


Do you really want to be a god?
PostPosted: Thu Feb 07, 2008 11:40 pm


Lacinia
Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool
Sepfire

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish


Do you really want to be a god?
Mä voisin olla jumala... twisted

Tekkensennin


Lacinia

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 5:25 pm


Tekkensennin
Lacinia
Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool
Sepfire

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish


Do you really want to be a god?
Mä voisin olla jumala... twisted

hirveesti työtä siinä hei. lol I'd rather be the second in command, you get lots of the same power but most of the responsibility doesn't fall on you. And no one blames you when things go wrong. mrgreen
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 6:30 am


Lacinia
Tekkensennin
Lacinia
Some good ol' time in Scholomance learning... things would be absolutely fabulous cool
Sepfire

User ImageI'll be your dream

Tai no ehkä siistimpää olisi luoda oma maailma 3nodding
User Image
I'll be your wish


Do you really want to be a god?
Mä voisin olla jumala... twisted

hirveesti työtä siinä hei. lol I'd rather be the second in command, you get lots of the same power but most of the responsibility doesn't fall on you. And no one blames you when things go wrong. mrgreen

User ImageI'll be your dream

Voishan sitä noinkin ajatella, mutta jumaluus sinällään enemmän houkuttaisi.
User Image
I'll be your wish

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Sun Feb 10, 2008 6:31 am


ansku27
Joo 8D Mut se tosiaan on aika vaikee toteuttaa... Pitäis matkustaa ekaks Taiwaniin heart

User ImageI'll be your dream

Sitten ne pitäs löytää sieltä ja pakottaa pitämään yksityiskonsertti xd
User Image
I'll be your wish
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//