|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:22 am
"muuten hän on yksinäinen hylkiö ja on ansainnut koulutovereidensa pilkan ja kiusaamisen. Tämä on johtanut nuoria lukemattomiin itsemurhiin"
*Repeäminen* En saanut YV-korttia, teen itsemurhan.
"kansainvälinen saatananpalvojien eli roolipelaajien LIITTO"
*Tippuu penkiltä naurusta*
Siis omasta mielestäni tässä on taas ihminen kenelle ei olisi pitänyt antaa koneen käyttöohjeita saati nettiä. Tosin nämä ovat hauskaa luettavaa xd xd Pitää merkata sivu talteen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 12:03 pm
""Visual-kei" on nimensäkin mukaisesti näyttävää, ja erilaiset hentai-asut siis kuuluvat kiinteästi osana menoihin." Ei juma xDDD *tallettaa suosikkeihin* nää on hyviä xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 1:31 pm
Wanha. d:
Elämäpeli rokkaa kyl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 9:58 pm
ansku27 ""Visual-kei" on nimensäkin mukaisesti näyttävää, ja erilaiset hentai-asut siis kuuluvat kiinteästi osana menoihin." Jännä, että hyyppä yhdistää hentain ja cosplayn toisiinsa tai muuten yleensäkkin, että homma olisi pelkää hentaita.
"Angura" ja "Eroguro" ovat ns. kovaa kamaa, niillä on yhteyksiä mm. death metalin, joka on kaikkein väkivaltaisinta ja raa'inta saatananpalvontamusiikkia... Saatananpalvontaa? XD Mikähän Manson on sitten >___>
Nainen on kaiken pahan alku ja juuri ja Niilo-setä miettii miksi hänellä ei ole naista >BD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 11:53 pm
...tosin ookoo, kommentit mitä huumorintajuttomat lukijat ovat jättäneet, ovat parhaita lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 5:41 am
Muistakaas lukea myös rivien väleistä. Kyseinen mies voi ihan hyvin olla vain pirun loistava satiirikko. Olisi erittäin sääli, jos tuo kaikki olisi kirjoitettu täysin tosissaan, maailma olisi yhtä nerokasta ihmistä köyhempi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 6:31 am
Ihan loisto hyyppä :'D Ihan tajun hyvä kirjottaja 8D Ja itsetunto kohallaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 7:58 am
Luulenpa että sivustojen tekijä on trolli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|