Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Niilo Paasivirta - "oikeat mielipiteet"

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 10:16 am


Satuin surffailemaan huvikseni irkissä, kun löysin todella mielenkiintoisen linkin.
Oikeat Mielipiteet® - Jo 10000 vuotta ajastaan edellä!

Artikkelit ovat naurettavia, täyttä p*****a ja aivan päättömiä.
Esimerkiksi "Nauraminen on syntiä" on aivan päätön väite. Koko maailmahan olisi hemmetin syntinen.
Ystävänpäivä turmelee nuorisomme???

Mitä mieltä immeiset ovat? Täyttä asiaa vai paskanjauhamista?
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:22 am


"muuten hän on yksinäinen hylkiö ja on ansainnut koulutovereidensa pilkan ja kiusaamisen. Tämä on johtanut nuoria lukemattomiin itsemurhiin"

*Repeäminen* En saanut YV-korttia, teen itsemurhan.

"kansainvälinen saatananpalvojien eli roolipelaajien LIITTO"

*Tippuu penkiltä naurusta*

Siis omasta mielestäni tässä on taas ihminen kenelle ei olisi pitänyt antaa koneen käyttöohjeita saati nettiä.
Tosin nämä ovat hauskaa luettavaa xd xd Pitää merkata sivu talteen

Rockstone


ansku27

PostPosted: Wed Aug 22, 2007 12:03 pm


""Visual-kei" on nimensäkin mukaisesti näyttävää, ja erilaiset hentai-asut siis kuuluvat kiinteästi osana menoihin." Ei juma xDDD *tallettaa suosikkeihin* nää on hyviä xDD
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 1:31 pm


Wanha. d:

Elämäpeli rokkaa kyl.

Lacinia


Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 9:58 pm


ansku27
""Visual-kei" on nimensäkin mukaisesti näyttävää, ja erilaiset hentai-asut siis kuuluvat kiinteästi osana menoihin."
Jännä, että hyyppä yhdistää hentain ja cosplayn toisiinsa tai muuten yleensäkkin, että homma olisi pelkää hentaita.

"Angura" ja "Eroguro" ovat ns. kovaa kamaa, niillä on yhteyksiä mm. death metalin, joka on kaikkein väkivaltaisinta ja raa'inta saatananpalvontamusiikkia...
Saatananpalvontaa? XD Mikähän Manson on sitten >___>

Nainen on kaiken pahan alku ja juuri ja Niilo-setä miettii miksi hänellä ei ole naista >BD
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 11:53 pm


...tosin ookoo, kommentit mitä huumorintajuttomat lukijat ovat jättäneet, ovat parhaita lol

Lacinia


Kilyeinheyal
Crew

PostPosted: Sun Aug 26, 2007 5:41 am


Muistakaas lukea myös rivien väleistä. Kyseinen mies voi ihan hyvin olla vain pirun loistava satiirikko. Olisi erittäin sääli, jos tuo kaikki olisi kirjoitettu täysin tosissaan, maailma olisi yhtä nerokasta ihmistä köyhempi.
PostPosted: Mon Aug 27, 2007 6:31 am


Ihan loisto hyyppä :'D Ihan tajun hyvä kirjottaja 8D Ja itsetunto kohallaan.

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

Exertus

PostPosted: Thu Jul 03, 2008 7:58 am


Luulenpa että sivustojen tekijä on trolli.
Reply
Kilta

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//