Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Tytöt Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

^^
  ^^
  O_O
View Results

LimppusSamurai

PostPosted: Thu Aug 02, 2007 12:37 pm


1. tytöstä pitää tykätä
2. tytöt saa viedä poikaystävien aikaa niin paljon kun haluaa
3. tytöt saa päättää mitä tehdään
4. tytöt saa käskyttää
5. tyttöjä pitää hemmotella
6. tytöillä on oikeus saada karkkia millon ne haluaa
7. tytöt määrää että poikien pitää totella
8. tytöt määrää mitä pojat tekee
9. tytöille pitää ostaa tuliaisia aina kun käy jossain
10. tyttöjen laukut pitää kantaa
11. tytöille pitää ostaa pizzaa kun ne haluaa
12. tyttöjä ei saa sääliä
13. tyttöjen käskyä pitää noudattaa
14. tyttöjä pitää silittää niinkuin kissoja
15. tytöille pitää tuoda aamiainen sänkyyn
16. tyttöjä pitää kehua kauniiksi yms.
17. tyttöjä pitää kyydittää pyörän tarakalla
18. tyttöjen hameiden alle ei saa kurkkia
19. tytöille pitää ostaa ihania joululahjoja
20. tyttöjä pitää sanoa söpöiksi
21. tytöt pitää kantaa kynnyksen yli
22. tyttöjen mielipiteitä täytyy kuunnella
23. tyttöjen kanssa pitää mennä ulkoilemaan ja talvisin pulkkamäkeen
24. tytöille pitää puhua sopivalla kielellä eikä saa kysellä sopimattomia
25. tytöt saa siis tehdä melkein mitä haluaa
26. tyttöjä ei saa nipistää pepusta ellei ne itse käske
27. tyttöjen sänkyä ei saa vallata
28. tyttöjä ei saa kiusata
29. tytöille ei saa puhua irstaita juttuja
30. tyttöjä pitää palvoa
31. tyttöjä ei saa nimitellä
32. tyttöjä saa kutsua ainoastaan hellittely nimillä
33. jos tyttö sanoo miau, sitä pitää pussata
34. tyttöä pitää lohduttaa ja ostaa sille suklaata
35. tyttöjen tärkeitä päiviä esim synttäreitä tai nimipäivää ei saa unohtaa, silloinkin pitää ostaa ainakin suklaata
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
37. tyttöjä täytyy viedä romanttisille kuutamo kävelyille
38. tyttöjä pitää silittää jos ne meinaa nukkua päiväunet, että ne saa paremmin unta
39. tyttöjä pitää pussailla
40. tytöille pitää ostaa paljon namia, ja ruokkia niitä
41. tyttöjä täytyy kutittaa hellästi, ei liikaa ettei ne suutu
42. tyttöjä ei saa suututtaa
43. tytöt pitää aina ensin ottaa huomioon
44. tytöille pitää laulaa unilaulu. ainaki puhelimessa.
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.
46. poikien pitää tuoda tytöille ruokaa kun ne tahtoo, ainakin sohvalle
47. tyttöjen kanssa pitää kävellä käsi kädessä jos ne tahtoo
48. tytöille pitää tuoda mehua jos ne herää painajaisiin keskellä yötä
49. tyttöjä täytyy pitää kainalossa ja lämmittää kun katsotaan elokuvaa
50. tyttöjen kanssa pitää makoilla sängyllä kynttilän valossa iltaisin
51. kaikki säännöt ovat sovellettavissa jos tyttö niin tahtoo
52. eikä sääntöjä saa koskaan käyttää tyttöjä vastaan
53. tytöille täytyy selvästi osoittaa se että välittää
54. tytöille pitää ostaa sydänsuklaarasia ja ruusuja, vähintäänkin
55. tytöt saa suuttua ilman syytä jos ne haluaa (oikeesti tytöillä on aina syy jota pojat ei hoksaa)
56. tyttöjä pitää lepytellä
57. tyttöjä täytyy lämmittää kylmässä ilmassa
58. tyttöjen kanssa täytyy mennä vaatekauppoihin eikä saa hikeentyä
59. tytöille täytyy olla lempeä ja hellä
60. tytöille ei saa vitsailla sopimattomia
61. tyttöjen kanssa täytyy vaihtaa järjestystä
62. ja joulun alla leipoa pipareita ja torttuja
63. tyttöjen masuja täytyy silittää jos masuihin koskee
64. talvella tytöt täytyy heti laittaa huovan sisään kun tullaan ulkoa ja tuoda kuumaa kaakaota
65. tytöt saa olla myös kavereiden kanssa silloin kun haluaa
66. tyttöjä ei saa pelotella, ainakaan hämähäkeillä
67. talvella poikien pitää kävellä eellä lumihangessa ettei tyttöjen kenkii mee lunta
68. tyttöjä tulee rakastaa koko sydämestä
69. tyttöjä ei saa vetää letistä
70. tyttöjen pitää saada valita nukkuuko seinän vieressä vai reunapaikalla sängyssä
71. pitää myös pyyhkiä tyttöjen kengistä lumet.
72. tytöille pitää antaa tarpeeksi peittoa jos nukkuu saman peiton alla
73. tytöille ei saa nauraa vaikka ne jois siideriä
74. tyttöjen rikkinäiset esineet pitää korjata
75. tytöille pitää todistaa, ettei sängyn alla ole mörköjä
76. tyttöjä pitää kantaa reppuselässä jos ne ei jaksa kävellä
77. tyttöjen pitää saada keksiä pojille kaikkia tosi ällöttäviä hellittelynimiä eikä niistä saa valittaa
78. tytöt saa muuttaa mieltä
79. tyttöjä täytyy pitää kädestä pelottavissa elokuvissa ja muissakin jutuissa



^^
PostPosted: Thu Aug 02, 2007 11:24 pm


XD

Well, well, well... Näyttää siltä, että noi säännöt ei pidä. Tai ainakaan noin ei ole tapahtunut. T__T

... tai sitten mua ei edelleenkään pidetä tyttönä. wink

Lyopi
Captain

Sparkly Gekko

9,075 Points
  • Frozen Sleuth 100
  • Bunny Hoarder 150
  • Elocutionist 200

LimppusSamurai

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 7:09 am


Lyopi
XD

Well, well, well... Näyttää siltä, että noi säännöt ei pidä. Tai ainakaan noin ei ole tapahtunut. T__T

... tai sitten mua ei edelleenkään pidetä tyttönä. wink

Joo mut, joku päivähän se voi olla toisin ^^
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 9:21 am


LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

LimppusSamurai

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 11:30 am


xD

^^
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 12:02 pm


Ei hele xDD Vitsi mä räkätin näille melkein yhtä paljon kun C x E Club jutulle xDDD ((LimppusSamurai kyllä tietää tämän C x E jutun xDD ))

ansku27


Sepfire

Friendly Fatcat

6,850 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Dressed Up 200
  • Friendly 100
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 12:38 pm


OLEN MIES 8DDDD
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 1:01 pm


...

gonk

That's insincere. No one want's to be like that or be treated like that on the long run. Let's just stay real to each other and be equal. Common courtesy is cool, from both sides, but a**-licking is not.

Sorry to be a cynical killjoy who can't take a joke heart

Lacinia


Rockstone

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 3:19 pm


jenovaranger
LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk


Mikä kohta o___O
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 4:36 pm


Rockstone
jenovaranger
LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk


Mikä kohta o___O

Se se missä on se kaktusluola ja sitä hiekkaa valuu... Vihaan just tollasia. Liikaa stressiä X[ Vähän niinku yrittäsit keretä junaan! Uaaargh *älinää* gonk
Someone please, play it to me, I've been stuck for ages! gonk

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

LimppusSamurai

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 2:30 am


ansku27
Ei hele xDD Vitsi mä räkätin näille melkein yhtä paljon kun C x E Club jutulle xDDD ((LimppusSamurai kyllä tietää tämän C x E jutun xDD ))


no joo xD mutta ei saa nauraa, kun nämä pitää ihan paikkaansa xD
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 2:34 am


jenovaranger
Rockstone
jenovaranger
LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk


Mikä kohta o___O

Se se missä on se kaktusluola ja sitä hiekkaa valuu... Vihaan just tollasia. Liikaa stressiä X[ Vähän niinku yrittäsit keretä junaan! Uaaargh *älinää* gonk
Someone please, play it to me, I've been stuck for ages! gonk


Miksen minä muista sitä? o_O
no jaa saattaahan se johtua siitäkin että lainasin sen varmaan 2-3 vuotta sitten ja pelasin läpi...

LimppusSamurai


Rockstone

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 3:07 am


LimppusSamurai
jenovaranger
Rockstone
jenovaranger
LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk


Mikä kohta o___O

Se se missä on se kaktusluola ja sitä hiekkaa valuu... Vihaan just tollasia. Liikaa stressiä X[ Vähän niinku yrittäsit keretä junaan! Uaaargh *älinää* gonk
Someone please, play it to me, I've been stuck for ages! gonk


Miksen minä muista sitä? o_O
no jaa saattaahan se johtua siitäkin että lainasin sen varmaan 2-3 vuotta sitten ja pelasin läpi...


Mäkään en muista tota... tosin en pitänyt pelistä niin kovin että jaksaisin pelata uudelleen ja tsekata kohtaa ;D
PostPosted: Sat Aug 04, 2007 3:11 am


Rockstone
LimppusSamurai
jenovaranger
Rockstone
jenovaranger
LimppusSamurai
36. tyttöjen puolesta pitää pelata pelottavia pleikkari pelejä esim. silent hill, jos ne ei ite uskalla
45. ja poikien täytyy pleikkaripeleissä mennä myös vaikeet kohat jos tytöt ei pääse niitä.

Kuka tulee meille pelaan Silent Hillii?
Ja ainiin Final Fantasy X2:ssa on liian ahistava kohta mulle, tulkaa pelaan se gonk


Mikä kohta o___O

Se se missä on se kaktusluola ja sitä hiekkaa valuu... Vihaan just tollasia. Liikaa stressiä X[ Vähän niinku yrittäsit keretä junaan! Uaaargh *älinää* gonk
Someone please, play it to me, I've been stuck for ages! gonk


Miksen minä muista sitä? o_O
no jaa saattaahan se johtua siitäkin että lainasin sen varmaan 2-3 vuotta sitten ja pelasin läpi...


Mäkään en muista tota... tosin en pitänyt pelistä niin kovin että jaksaisin pelata uudelleen ja tsekata kohtaa ;D

samoin xD siis silloin kun se minulla oli. nykyään sitä panostaisi siihen vähän enemmän, jos se vaan nyt tässä olisi minulla, mutta kun ei oikein rahaa siihen tahtois tuhlata xD vaikka sen halvalla nykyän saiskin

LimppusSamurai


Mechantece

Original Genius

PostPosted: Sat Aug 04, 2007 7:25 am


Release your divine seed of hate!


Järkyttävän pitkä muistilista ...

o___o'''

User Image
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//