|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:14 pm
Blije @Sifri t spijt me zeer hoor maar k vind dunne benen echt vreselijk lelijk 'k heb liever wat bredere benen dan dunnere. no prob, ieder zijn eigen mening, en ik bedoel ook niet die dun dunne benen hé, er mag gwn ietsje af mrgreen ne gram of zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 10:50 am
Sifri Blije @Sifri t spijt me zeer hoor maar k vind dunne benen echt vreselijk lelijk 'k heb liever wat bredere benen dan dunnere. no prob, ieder zijn eigen mening, en ik bedoel ook niet die dun dunne benen hé, er mag gwn ietsje af mrgreen ne gram of zo Op een gram zou t ook niet veel veranderen denk k :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 1:33 pm
neen idd.. maar die gram was mss ietsje te weinig sweatdrop maar k heb vnd goed gesport, dus wie weet is die gram er al lang af ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 26, 2007 10:05 am
mijn handen, mijn vingers zijn een beetje eeltig omdat ik elke dag zo'n 3 uur gitaar speel en mijn linker pink was op 3 plekken gebroken met basketbal en niet rechtgezet. verder mijn lengte ik ben 1.65m niet zo heel klein voor mijn leeftijd (ben 13), maar al mijn vrienden(de jongens dan zijn allemaal rond de 1.80-1.90 m de meeste zijn namelijk 16 of 17)zijn veel groter, en als ik dus een optreden heb met Elion ziet het er niet uit want de rest is allemaal 1.80-1.90m.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 8:29 am
Hmm,, minder brede schouders daar kan k tegenwoordig wel mee leven,, maar ik vind mijn boven armen veel te dik tegenover de rest van mijn armen,, want mijn onderarmen zijn best wel dun en mijn handen zijn ook heel klein. Mijn lengte mag blijven zoals ze is. Schoenmaat ook. Ik wil er nog een heel deel kilo's af,, ik ben wel veel vermagerd maar ik vind dat ik nog steeds n buikje heb. Ik wil ook veel dunnere billen! T zijn net papzakken,, ik lag zaterdag op t strand en t was echt niet om aan t zien. Een minder brede neus,, en een minder bredere kin zouden ook niet misstaan... Mijn stem vind ik wel oké,, meestal toch =) En that's it =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 1:26 am
over de stem gesproken, ik vind de mijne eigenlijk te laag.. ik vind mezelf meer jongensachtig klinken whee en ik zou best wel een andere lach willen..
een buikje heeft iedereen, buiten als je gaat sporten, zodat dat buikje strak wordt.. stare zou ik ook eens moeten doen.. maar de fut zit er niet in.. ben weer te lui.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 5:09 am
Ik vind mijn buik wel goed zo. Ik heb geen lovehandles dus ik ben er mooi tevree mee. Het enige wat ik zou willen veranderen zijn de oneffenheden op mijn gezicht. Maar daar valt niet veel aan te doen. Het is nou eenmaal in de vrouwelijke kant van mijn familie en het zit hormonaal. Niet dat mijn gezicht onder de littekens zit of ontzettend rood is. Het valt bij mij op zich nog best mee tegenwoordig. Vroeger was het net als ieder standaard tiener ontstoken, maar nu gelukkig niet meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |