|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 11:44 am
ik snap het al denk ik. wrs omdat ik nooit buiten kom dat ik geen nood heb aan make up.. niemand anders dan m'n familie zien me toch mrgreen of m'n vrienden, die weten ook hoe ik er uit zie ... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 10:12 am
Sifri ik snap het al denk ik. wrs omdat ik nooit buiten kom dat ik geen nood heb aan make up.. niemand anders dan m'n familie zien me toch mrgreen of m'n vrienden, die weten ook hoe ik er uit zie ... 3nodding ja dat kan ook, ik draag alleen veel make-up tijdens optredens omdat ik ten eerste in een powermetal/heavymetal/gothic band zit, en ten 2e omdat ik anders de hele tijd op school herkend word we geven vooral optredensop onze zchool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 9:04 am
Ik experimenteer vaak met make-up. de ene dag heb ik alleen mascara en oog potlood op en de andere dag zijn m'n ogen in de kleuren van de regenboog ^^ op http://www.limecrime.net/tutorials/tutorials.htm staan ook heel veel mooie (niet allemaal even mooi.) voorbeelden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 10:51 am
ik draag geen make-up, tis tijdsverlies, ik ben vreselijk blij met hoe ik eruit zie ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 11:01 am
Ryoudragon ik draag geen make-up, tis tijdsverlies, ik ben vreselijk blij met hoe ik eruit zie ^^ dat is nou nog is een goede spirit!! ik draag het tijdens optredens, zodat ze me verder nioet egt herkennen, maar verder ben ik blij met hoe ik eruit zie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 8:43 am
Ryoudragon ik draag geen make-up, tis tijdsverlies, ik ben vreselijk blij met hoe ik eruit zie ^^ Wel ik ben ook redenlijk** blij hoe ik eruit zie,, maar,, met make-up vind ik dat ik er toch nog beter uitzie... tegenwoordig gebruik ik een beetje foundation,, om de oneffenheden weg te werken,, en heel fijn lijntje oogpotlood(Zwart) en ik gebruik nu best wel veel mascara...wimpers met veel volume vind ik tegenwoordig echt wel hét van hét,, en ook elke dag een beetje lippenbalsem die een nogal mooi effect geeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 1:23 am
ik heb enorm veel oneffenheden.. demo.. ze moeten me maar zo nemen.. ik kan ze niet wegwerken en ik heb geen zin om mn geld uit te geven aan makeup om die oneffenheden weg te werken.. k heb ooit wel is wat van mn zus geleend.. maar veel verschil maakte dat niet stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 3:26 am
Ik doe standaard mascara en lijntje onder het oog. Vaak ook nog oogschaduw. Soms ook lipgloss of lipstick. Niet altijd omdat ik rook. Anders glijd mijn sigaret uit mijn mond xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 4:43 am
Ik gebruik nauwelijks tot geen make up. Als ik droge lippen heb dan gebruik ik nog wel eens lipgloss van de tuinen. Eigenlijk gebruik ik nog steeds mijn blikje van de schlecker, die is al jaren oud. Maar ik weet dat je ze nu ook bij de tuinen kan halen. Het wordt niet op dieren getest en daarom gebruik ik het. Vroeger deed ik nog wel eens mascara op of een fijn lijntje zwart oogpotlood.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |