|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 12:57 am
mulla on aina ollu ruskeet hiukset riippuen valosta ja niiden likaisuudesta blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 28, 2007 6:06 am
Tällä hetkellä on mustaksi värjätyt pitkät hiukset, mutta huomenna aika biggrin Hankin sellaiset lyhyet hiukset (olkapäihin suunnilleen), kerroksittain leikatut ja ne on mustat ja niissä on sinistä väriä aina jossakin :'D Selvää eikö? Pelottaa lyhyet hiukset. Kerran aikaisemmin ollut lyhyet, ja se oli joskus ennen ekaa luokkaa :'/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 11:12 am
Ne pinkit oli ihanat niin kauan ku ne kesti. ;o; Nyt siirryttiin violettiin [vai mikä luumunruskea onkaan] ja pituuttakin karsittiin jonkin verran, enkä tietenkään oo yhtään tyytyväinen [miksei kampaajat ikuna ymmärä mun selityksiä, I wonder.] Mutta tällä tavalla hitaasti siirryn takaisin mustaan. Go black haired peöple!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2007 11:31 pm
Minulla on oikeasti vaaliat hiukset, mutta värjäsin vïime kesänä ruskeiksi. kohta vaalennan ehkä taas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 01, 2007 11:46 am
 tollaset hiukset oli ennen inttiin lähtöä... >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 9:32 am
Minellä on sellaset värjäämättömät moniväriset hiukset (lähinnä ruskeat). Varmaankin aurinko on vaalentanut minen monivärisiin hiuksiin sellasia vaaleita raitoja... että silleesti... Ne on jopa melko pitkät eli aika paljolti hartijoiden yli... Sitten minellä on onkelma... haluun pitkät hiukset ja toisaalta haluun lyhkäset... sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 02, 2007 3:18 pm
-Shin_kai- Minellä on sellaset värjäämättömät moniväriset hiukset (lähinnä ruskeat). Varmaankin aurinko on vaalentanut minen monivärisiin hiuksiin sellasia vaaleita raitoja... että silleesti... Ne on jopa melko pitkät eli aika paljolti hartijoiden yli... Sitten minellä on onkelma... haluun pitkät hiukset ja toisaalta haluun lyhkäset... sweatdrop xd Helposti ratkaistu; toiselta puolelta pitkät ja toiselta lyhyet mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 11:58 am
Minäminä <: En oo luonnostaan lonti vaan käväsin vähän kampaajalla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 6:00 am
mulla on luonollisen blondi vähän tummempaa joissakin kohtii domokun wink redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:06 am
Ai hiukset?
Semmoset aika lyhyet(niska peittyy sen verran), eestä hieman lyhyemmät, väri musta, mutta juurikasvukun värjättiin jotainihmeenruskeaa domokun Luonnolinen värini oli semmonen tylsä harmaaruskea
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:21 am
Atm on mustaa ja pinkkiä hiuksissa, lyhyet nää on, paitsi edestä pitemmät~ <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 1:31 am
Minun hiukset sojottaa jokaiseen ilmansuuntaan ja ne ylettyy jonnekkin olkapäiden yli biggrin Värinä on joku auringon haalistama maantien värinen. Ens viikon perjantaina kampaajalle 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 12:30 am
noo..kirkkaanpunanen irokeesi :3 ihan kivat nää on :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 6:20 am
Eee... nykyisin mustat hyvin lyhyet. Edessä ainoostaan pitkät tuossa kohtaan kun kaareutuu toiselta sivulta toisen silmä päältä.... ja se osa miltein kokonaan valkoinen ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 3:21 am
Mustat pitkät hiukset~ Helppo mätchätä vaatteita.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |