Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 26 comments

r2tinnie2's avatar

Report | 07/08/2007 10:31 am

r2tinnie2

tlm <3
Ides`'s avatar

Report | 07/04/2007 9:17 am

Ides`

loserface.
I Hart HyukJae's avatar

Report | 06/18/2007 4:45 am

I Hart HyukJae

ahhaa

woot em figgles.

rofl



im great and you?

;DD



NO WORRIES ITS OKAY.

;DD



I KNOW EH.

DID YOU SEE TAE SHINE LIKE A STAR?

ROFL



GDS HAIR IS SO CUTE IN THERE.

;DD
imjennu's avatar

Report | 06/18/2007 2:54 am

imjennu

`♥ ADUHR. LOL. HANHEE ISH TEH BOMB-SHELL . User Image



LAWLIPOP, IT SO IS. ;D

XD WHYY? WHAT'D THEY DO? IMMA BEAT THEM TO SHEDS. User Image



I'm superbbbb. Just bored and don't feel like doing any assignments. D:


`xo_iHαηHeeJeη » 'sαгαпgнαe‹з .

*J u d g e me all you want , but keep the v e r d i c t to yourself .

imjennu's avatar

Report | 06/16/2007 8:36 pm

imjennu

`♥ XD HELLO TIE. User Image

What's up? <3

My mule is sooo HanHee-fied. *o*


`xo_iHαηHeeJeη » 'sαгαпgнαe‹з .

*J u d g e me all you want , but keep the v e r d i c t to yourself .

I Hart HyukJae's avatar

Report | 06/16/2007 3:19 am

I Hart HyukJae

HOW ABOUTS SOME FIGGLES?
Sherelyn's avatar

Report | 06/15/2007 9:21 pm

Sherelyn

Lawl, je bent niet dom ^__^



Heheh zal fijn zijn =3
ayabie_xo's avatar

Report | 06/15/2007 3:31 pm

ayabie_xo

Yeah, but then likez..

It died.. D:

evil little compooper..

lolz.

hahaha.

hotter than a slice of bread with butter.

<3
r2tinnie2's avatar

Report | 06/14/2007 11:27 am

r2tinnie2

n -n rawrr.
ayabie_xo's avatar

Report | 06/14/2007 12:58 am

ayabie_xo

ahaha. yesh.

me knowz.

one time a computer ate my disk and never burped it out.

D:<

evil little thing.

and yesh.

they are oober-sex-ee-ful.

<3
Sherelyn's avatar

Report | 06/13/2007 4:30 pm

Sherelyn

Ik ben gewoon hier geboren. xD Look: Die ouders van me oma's en opa's zijn geboren in Indonesie. Maar ze zijn naar Suriname gekomen omdat ze in Suriname moesten werken. En dus zijn me grootouders geboren, en daarna me ouders ^^ En me ouders zijn dus ongeveer 20 jaar geleden naar Nederland gekomen. Snap je?

Ik wil graag Javaans leren (als eerste) en daarna misschien Japans, maar Koreaans is ook oke ^^
r2tinnie2's avatar

Report | 06/13/2007 1:09 pm

r2tinnie2

englishhh exam xD easyyyyy~
Sherelyn's avatar

Report | 06/12/2007 8:13 pm

Sherelyn

Surinaams en Javaans ken ik niet helemaal goed hoor XD Want ik kom oorspronkelijk uit Indonesie, en me ouders zijn in Suriname geboren, dus daarom ken ik maar een paar zinnetjes of woordjes ^^ Maar het is niet dat ik die 2 talen altijd kan begrijpen ofzo. Surinaams hoef ik ook nooit te leren :]



Ik ken ook maar een paar Japanse gevalletjes.. =p

Wahh, ga jij Chinees leren? Keewl :3 Ik ken alleen maar 'Wo Ai Ni'.

Koreaans lijkt me ook wel leuk om te leren ^^



Ik ben van Nederland
r2tinnie2's avatar

Report | 06/11/2007 1:55 pm

r2tinnie2

exams D:
ayabie_xo's avatar

Report | 06/10/2007 5:29 pm

ayabie_xo

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.


That`s my baby bunny right there. :]

Yummy. :]

Sungmin ish so delicious. <333

Yummy, yumm, yummm. ;D


User Image



me ish crazy for hee chul and sungmin.

<333 they ish my lovez. :]

lolz. it`s okaiie. i think my pc is likiie that too.

</3
ayabie_xo's avatar

Report | 06/10/2007 4:54 pm

ayabie_xo

Lolz. :]

Me luffz luffz Sungmin. <33

He`s a real sexx muffin. ;D
ayabie_xo's avatar

Report | 06/10/2007 3:32 pm

ayabie_xo

Teeeheee. :]

Sankuu. :]

I like the song and the video so much!! ;D

My friend likes them too, but yesterday, i was playing the song over and over.

bothered her a lot. xD
r2tinnie2's avatar

Report | 06/10/2007 1:02 pm

r2tinnie2

hahaha. <3 User Image
Sherelyn's avatar

Report | 06/10/2007 12:52 pm

Sherelyn

nah.. was een grapje ^__^ natuurlijk wist ik wel dat je Nederlands was. Ik kan helemaal geen Koreaans. Maar ik ken wel een paar Japanse woordjes of zinnetjes :] Zelf kan ik ook Frans, maar dan alleen de dingen die ik op school geleerd heb, lol. Ik ken ook een paar Javaanse en Surinaamse woordjes, voor de rest ken ik niks =p (Engels niet meegerekend)
Sherelyn's avatar

Report | 06/09/2007 8:17 pm

Sherelyn

heeheh. 8D

wah.. kan jij koreaans? :]
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

Join Now

// //

Have an account? Login Now!

//
//