Welcome to Gaia! ::

~Finnish People:n Kilta~

Back to Guilds

 

Tags: Finnish, Suomi, Finland 

Reply Kilta
Vitsit/ hauskat asiat Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 14 15 16 17 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nauretaanko vitseillesi yleens�?
  ei -___-''
  jhoo >3
  joskus..
  yleens� miulle nauretaan vaan jos "mokaan"
View Results

Lumire

4,600 Points
  • Full closet 200
  • Autobiographer 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Wed May 03, 2006 9:17 am


Ajattelin vaan että tänne vois kirjoittaa hauskoja asioita,
esim. jos on itselle tapahtunut jotain hauskaa tai jokin tosi hyvä vitsi! dramallama

Kunhan muistatte että
"Nauraminen on terveellistä" 3nodding
hahaha smile biggrin blaugh rofl mrgreen
PostPosted: Wed May 03, 2006 9:25 am


[ Message temporarily off-line ]

Hau Raux


Lumire

4,600 Points
  • Full closet 200
  • Autobiographer 200
  • Forum Sophomore 300
PostPosted: Wed May 03, 2006 10:09 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed May 03, 2006 10:13 am


Minusta olis tosi hauskaa jos joku keräis sellaset 3/4 meidän (entisen) koulun oppilaista, sulkisi ne jonnekin ja kaasuttaisi ne kuoliaiksi. Nauraisin. Haluaisiko joku toteuttaa tämän hauskan käytännön pilan ja tehdä minut onnelliseksi? rolleyes

Minä nauran yleensä yksikseni jutuille, joita kukaan muu täällä ei tajua. Täällä ihmisillä on huono huumorintaju (ah, tykkään tästä paikasta niin kovin) ja nauran sille hämmennykselle. Pätemistä, kyllä, mutta mille sitä sitten nauraisi. Jaa-a. Kyynisyys ja satiiri ovat parhaita huumorilajeja.

Minulle ei koskaan satu mitään hauskaa.

Mutta Jumalan laadun hallinta -kyselylomake nostattaa kyllä silloin tällöin hymyn huulille.

Lacinia


PIENI

PostPosted: Fri May 05, 2006 11:47 pm


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat May 06, 2006 2:55 am


[ Message temporarily off-line ]

Hau Raux


PIENI

PostPosted: Sat May 06, 2006 3:02 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat May 06, 2006 6:37 am


rofl Oli se. *Hakkaa pöytää*

Haammmnnn.. onkohan mulle tapahtunnu mitään tuommoistaa? Hmm.
Aivoni eivät toimi. Julmuutta.

Hau Raux


Kazali

PostPosted: Tue May 09, 2006 6:07 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Tue May 09, 2006 11:21 am


[ Message temporarily off-line ]

Rockstone


Kazali

PostPosted: Sat May 13, 2006 2:38 am


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:44 am


[ Message temporarily off-line ]

PIENI


Rockstone

PostPosted: Sat May 13, 2006 12:43 pm


[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat May 13, 2006 2:03 pm


[ Message temporarily off-line ]

PIENI


Hau Raux

PostPosted: Tue May 23, 2006 1:06 am


[ Message temporarily off-line ]
Reply
Kilta

Goto Page: 1 2 3 ... 4 ... 14 15 16 17 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum
//
//

// //

Have an account? Login Now!

//
//