Minusta olis tosi hauskaa jos joku keräis sellaset 3/4 meidän (entisen) koulun oppilaista, sulkisi ne jonnekin ja kaasuttaisi ne kuoliaiksi. Nauraisin. Haluaisiko joku toteuttaa tämän hauskan käytännön pilan ja tehdä minut onnelliseksi?
rolleyes Minä nauran yleensä yksikseni jutuille, joita kukaan muu täällä ei tajua. Täällä ihmisillä on huono huumorintaju (ah, tykkään tästä paikasta niin kovin) ja nauran sille hämmennykselle. Pätemistä, kyllä, mutta mille sitä sitten nauraisi. Jaa-a. Kyynisyys ja satiiri ovat parhaita huumorilajeja.
Minulle ei koskaan satu mitään hauskaa.
Mutta
Jumalan laadun hallinta -kyselylomake nostattaa kyllä silloin tällöin hymyn huulille.