|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 06, 2008 7:06 am
zo'n lolita dresses vind ik anders ook wel enorm cute ^^ maar ik zou er zelf niet mee staan en waarschijnlijk zou ik ze ook maar weinig aandoen ._. mits anderen je dan raar gaan bekijken. Want draag je hier kledij dat anders is dan de rest, dan word je als vreemd/raar bestempeld >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 26, 2008 2:01 pm
Ik volg de mode wel, maar meestal niet echt heel snel. Meestal kijk ik wel eens of het echt 'in' blijft... alhoewel...ik heb me al rotgezocht naar 'iets paars' voor de winter. Want das de nieuwe modekleur :p ik vind het wel leuk om met mode bezig te zijn. Klere moeten wel confortabel zijn...maar dat is GEEN excuus om een fleecetrui te dragen enzo :p er zijn grenzen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 11, 2008 8:59 am
mm, ik dacht al dat paars de modekleur was, want elke winkel hangt er vol mee ^^ Ik vind het wel een mooie kleur maar of ik er zelf mee zou staan, dat is een andere vraag O.o
Ik heb trouwens nooit graag fleecetrui's gedragen ^^; gewoon omdat ze te warm zijn en zeker als ik een jas draag.. heb ze vroeger wel moeten dragen ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 6:07 am
er zit iemand in men klas die elke dag dezefde fleecetrui draagt. En dat al meer als een jaar lang. Waarschijnlijk daarvoor ook al. Fleece is soms echt walgelijk, dat trekt echt al het vuil aan en dan blijft dat op die trui plakke...nuja, zolang die mens die fleece aanheeft, blijft de klas proper ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 4:51 am
Ach ja, ik heb een zwarte fleece jas. Het is best lekker om te dragen in de herfst zonder dat het regent. Het grote probleem van fleece is dat het zo pluist en lelijk wordt. In het begin is het altijd zo mooi en zacht, maar na praktisch een wasbeurt denk je er anders over. Je moet het dus niet te vaak dragen. Die jas heb ik van mijn moeder gekregen. Ze droeg het wel eens maar vond het te strak, dus gaf ze het aan mij. Ik heb het nog, maar heb er kort van mogen genieten.
Ik ben zelf niet zo van de mode. Nooit echt gedaan. Meestal draag ik echt kleding van mijn eigen smaak. Als ik iets wil kopen dan moet het wel iets aparts hebben. Geen glitters of iets dergelijks maar bijvoorbeeld een aparte snit. Het moet ook van alle tijd zijn en niet toevallig van een specifieke trend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 6:16 am
Ik heb wel een paar fleece vestjes voor op het ijs, maar ik draag ze absoluut niet graag, ik vind het niet mooi en het word inderdaad snel vuil. Maarja, mode interesseert me wel, maar ik vind dat je een verschil hebt in mode en mode, je hebt de jonge meisjes mode, zoals al die printjes en die dingen, ik kijk eerder meer naar de mode kleuren, en speciale stijlen, dat hoort ook bij mode vind ik, persoonlijk draag ik meestal vrij klassieke kleding, simpele dingen, geen drukke prints en dergelijke, ik voel me graag comfortabel in mijn kledij en dat kan ik niet met drukke prints en rare vormen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|