|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 30, 2007 7:47 am
Marius` Miridee Marius` Miridee Marius` Miridee Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! Hvor har du tenkt deg neste år da?Skal flytte til Nederland; blir der ett år "(røyke hasj og prostituere)". Så kommer jeg til å søke på animation workshop i Danmark 3nodding Nederland ja.. rofl Men det høres i hvert fall kult ut. Så du skal bli filmskaper eller noe?Når du sier det på den måten så xd *le seg skakk* Jau, filmskaper er det jeg skal bli. Gleder meg noe sinnsykt til å begynne på skole igjen (hvor enn rart det da høres ut). Jeg har lyst å få tattovering i Nederland, de er visst nok svært flinke der nede.
Når det er skole som du faktisk liker er det ikke rart.. wink Jeg gleder meg også til å begynne på universitetet når jeg kommer hjem fra militæret. <3Har egentlig lyst på en liten tattovering jeg og, men er redd jeg kommer til å angre på det. Men da er jeg på rett sted da ihvertfall wink Hva har du tenkt å studere da? Gutta jeg kjenner slipper militæret, alle kom opp med noen helt patetiske unnskyldninger; men jeg skjønner dem godt jeg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 31, 2007 8:23 am
Skal jeg også da? :B
Standpunkt: Norsk, muntlig: 5 Norsk, skriftlig: 5 Norsk, sidemål: 5 Engelsk, muntlig: 6 Engelsk, skriftlig: 5 Matte: 5 Naturfag: 5 Samfunnsfag: 5 KRL (Religion): 5 Heimkunnskap: 5 Gym: 5 Kunst og håndverk: 5 Musikk: 5
Tilvalgsfag: Engelsk fordypning, skriftlig: 5 Engelsk fordypning, muntlig: 6
Eksamen: Matte, muntlig: 5 Engelsk, skriftlig: 6
:DDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 12:57 pm
8-10 klasse var lett. mad
Miridee: Du kan alltid fjerne den med laser, selv om det er svindyrt.
Er ikke sikkert.. vurderer å studere Japansk. Det skal i hvert fall være noe som jeg kan syns er gøy å lære. De gutta er pingler.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 2:40 pm
MjauZi Skal jeg også da? :B
Standpunkt: Norsk, muntlig: 5 Norsk, skriftlig: 5 Norsk, sidemål: 5 Engelsk, muntlig: 6 Engelsk, skriftlig: 5 Matte: 5 Naturfag: 5 Samfunnsfag: 5 KRL (Religion): 5 Heimkunnskap: 5 Gym: 5 Kunst og håndverk: 5 Musikk: 5
Tilvalgsfag: Engelsk fordypning, skriftlig: 5 Engelsk fordypning, muntlig: 6
Eksamen: Matte, muntlig: 5 Engelsk, skriftlig: 6
:DDD Det er jo kjempebra!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 11:17 pm
Marius` 8-10 klasse var lett. mad Miridee: Du kan alltid fjerne den med laser, selv om det er svindyrt.
Er ikke sikkert.. vurderer å studere Japansk. Det skal i hvert fall være noe som jeg kan syns er gøy å lære. De gutta er pingler.Jau, men går det helt bort, selv om du bruker laser? Det høres litt skummelt ut synes da jeg. Etter å ha vært i Japan tror jeg at jeg kommer til å begynne å studere japansk. Har blitt så glad i språket og har fått en haug med venner i Osaka, så jeg vurderer virkelig å flytte dit for et år eller noe sånt. Så sant, så sant. Er litt omvendt hos oss, er til og med ei jente som skal inn i militæret. Ei skikkelig berte er hun og, så jeg lurer på hvordan det skal bli, mueh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 10:46 am
norsk skriftlig: 5 norsk muntlig: 5 engelsk muntlig: 5 engelsk skriftlig: 5 gym: 5 matte: 3+
og resten 4
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 10:59 am
Seppelin Nei karakterer bryr jeg meg ikke noe mer om; endelig ferdig på videregående! heldig gris^^ tror jeg slutter med skolen når jeg er ferdig med 10 (x trenger en pause fra alt den dritten as
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 1:59 am
Etter dette påbyggingsåret så har eg et snitt på 4.6. Venter på eksamensresultatet...Håper det ikkje trekker ned sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 9:27 am
Æsj.. Giddeche å finna karakterarket nå. <__< Men eg fekk 4-5 i alle f**å utenom matte, spansk, og naturfag, tror eg. Matte: 2+ Naturfag: 3 eller 4, huskeche. Spansk: 3-, 3, eller 3+
gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|