|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 11:30 am
meppu Kyl siel jotaan on.. Pakko oltava.. Ei me voida olla ainoa elävä kansa.. Eikä tää planeetta ei voi olla ainoa kansoitettu.. aivan, aivan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 25, 2006 11:36 am
Liftrasir Moththemotti kuulostaa hullulta (ahdistavalta, kierolta ja pelottavalta) etta olisimme ainoita taalla. miettikaa itse, vai onko ihminen oikeasti vain niin itsekas? Olemme erityisiä ja ainutlaatuisia Jumalan lapsosia joilla on karvaiset kädet heart tästäkin voi väitellä loputtomiin, mutta minun periaate on: Makuasioista voi kiistellä mutta uskonnosta ei
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 1:02 am
Minusta on hauska ajatella myös tätä asiaa aika-suhteessa. Olen melko varma, että elämää on jossain - ehkä - mutta miksi sen pitäisi olla kehittynyttä laisinkaan?.. Entäs jos ihmiset onkin itse niitä ufoja jotka satojen vuosien päästä menee kiusaan jotain takapajulaa ja heidän toimiansa.
Toisekseen se, että entäpä jos maailmankaikkeuden rajoilla on ollut hyvinkin kehittyneitä kansoja, mutta ne on jo miljoonia vuosia sitten kadonneet.
Miettikääpä sitä, että ihmisille kesti vain joitain tuhansia vuosia (ja maapallo itsekin on jo sen viisi miljardia vuotta vanha ja välissä on ties mitä ihmeellisiä hirmuja maapallolla talsinut) kehittää tämä "sivistys" ja teknologia - ja esim. vaikka Kuuba-kriisi olisi voinut lopettaa tämän kaiken kehityksen kunnon ydintalven muodossa. Siinäpä sitten olisi ufoilla miettimistä kun maapalloa tutkivat, että "olipa täällä tämmönenkin kansa, joka itsensä tuhosi".
Mutta niin, minun mielipide asiaan on lähinnä ympäripyöreä: "miksipä ei?" rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 28, 2006 12:05 pm
Kaipa siellä jossain jonkinlaista elämää on. Mitä ne sillon Marsistakin väitti löytäneesä muinaisten bakteerieliöiden jäännöksiä, tms. Liekö sitten kuinka tarkkaa tietoa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 6:53 am
Kuten aiemmin kirjoitin: Amitie Avaruus on loputon, joten siellä on myös loputtomasti elämää. Seuraava elämänmuoto vaan on niin kaukana että sitä ei pysty tajuamaan. Niin että sinänsä olemme yksin, koska emme koskaan pääse toisiin elämänmuotoihin tutustumaan, mutta sinänsä emme, koska kauempana kuin tajuntamme on toisia elämänmuotoja. Ja olen ihan täysin samaa mieltä Beixuelongin kanssa. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:46 am
Tottakai alieneja on olemassa, vaikkei ne välttämättä olekaan muuta kuin pieniä bakteerin alkuja jossain Andromedan tuolla puolen, tai kenties superhyperkehittynyt humanoidilaji, joka ei välitä piirun vertaa meistä meikäläisistä.Jeps.
Minäkin olen linjalla "Beam me up,Scotty",heti kun olet valmis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 2:39 am
Jos avaruus on kerta niin ääretön, niin pakkohan siellä on jotain olla. Olen optimisti ja uskon elämän jatkuvan kuoleman jälkeen. Ja kaikkeen sellaiseen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 7:51 am
Kyllä siellä on. Jos avaruus on rajaton niin ei maa mitenkään voida olla ainokainen elävä planeetta. En usko että meidän aurinkokunnassamme on muita planeettoja joilla olisi elämää, mutta tuolla kauempana on varmasti miljoonia muita planeettoja joilta löytyy.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 3:23 am
En usko mihinkään, eli mielipiteeni: Ei voi mitenkään tietää onko alieneja olemassa. Olisihan se tietysti kiva jos tietäisi, että me ei olla yksin, mutta mitään ei voi tietää. -End of my post-
(Entä jos olen vain aivot lasimaljassa ja kaikki mitä tunnen/tiedän on joidenkin tyyppien luomaa illuusiota? No, se on ihan sama, koska ei voi tietää onko asia näin xD lol )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 13, 2007 1:06 am
Maailmankaikkeus on niin suuri, etta pakkohan siellä on olla älyllista elämää. En voi todistaa väitettäni, mutta itse uskon näin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 12:13 pm
Jossain elokuvassa, jonka nimen olen unohtanut, todettiin, että olisi kamalaa tilan haaskausta jos "me olisimme täällä yksin". I tend to agree. En siis sano niinkään että usko maapallon ulkopuoliseen elämään olisi minulla jokin uskon tai epäuskon asia, mutta pidän sitä matemaattisena todennäköisyytenä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 12:20 pm
Jaa pakkohan siellä on jotain olla kun se avaruus on niin massiivinen. Vaikkapa jotain bakteereja, mutta elämää kuitenkin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|