|
|
| Poetry? |
| Like it? |
|
73% |
[ 11 ] |
| Hate it? |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gold is better |
|
26% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 10:46 am
Just because my madness continues...
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle, and loot, Drink up, me 'earties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot, Drink up me 'earties, yo ho.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We extort, we pilfer, we filch, and sack, Drink up, me 'earties, yo ho. Maraud and embezzle, and even high-jack, Drink up, me 'earties, yo ho.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We kindle and char, inflame and ignite, Drink up, me 'earties, yo ho. We burn up the city, we're really a fright, Drink up, me 'earties, yo ho.
We're rascals, scoundrels, villans, and knaves, Drink up, me 'earties, yo ho. We're devils and black sheep, really bad eggs, Drink up, me 'earties, yo ho.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We're beggars and blighters, ne'er-do-well cads, Drink up, me 'earties, yo ho. Aye, but we're loved by our mommies and dads, Drink up, me 'earties, yo ho.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 1:04 pm
Les ninjas poilus
Les ninjas trochent des culs Oui ils sont bien poilus Virils et sans but Ils te botteront l'arriere cul!
Les pirates sucent a mort Avec leurs bouteilles de fort Et leurs epee de gueux un katana c'est bien mieux
Oh oui ninja sublime coupe moi la gorge en prime et pendant que tu me volera ma biere je resterait amer!
(SEE Ninjas speak french AND english!!!!!)
P.S.: That is a complete moronic poem, please let it not be the idea you make about my (maybe) talent.
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 2:19 pm
Apres ca, Il n'ya aucun doute que les ninjas sont meilluers que les pirates!
Ouais, je sais que je n'ai pas mis des accents corrects dans cette phrase... Pour quel raison bizzare, l'ordinateur de ma soeur (je suis chez elle maintenant) ne peut pas les faire... C'est un mystere (ou peut-etre pas- ce n'est pas un secret que tout le technologie que je touche deveint, comme par magie, un vrai peice de merde mrgreen )...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 31, 2005 2:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 2:54 pm
New lady, new commissions, hence new poetry. Behold the roughness and utter CRAP that is a 7th draft poem!
Carbonation
She tempers me My gray Cynicism and animated Morbidity pressed against Her bright red clutch and blaze on life Not a breath- effervescent so much a rush- Simple things about her still amaze A lacy strap stretched taut like white shadow across equally delicate ivory skin God damn, it's like- Like if you managed somehow To carbonate cappuccino.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 7:41 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 2:09 am
LeThief Apres ca, Il n'ya aucun doute que les ninjas sont meilluers que les pirates! Ouais, je sais que je n'ai pas mis des accents corrects dans cette phrase... Pour quel raison bizzare, l'ordinateur de ma soeur (je suis chez elle maintenant) ne peut pas les faire... C'est un mystere (ou peut-etre pas- ce n'est pas un secret que tout le technologie que je touche deveint, comme par magie, un vrai peice de merde mrgreen )... Toi tu viens d'où?
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:56 am
White Linen LeThief Apres ca, Il n'ya aucun doute que les ninjas sont meilluers que les pirates! Ouais, je sais que je n'ai pas mis des accents corrects dans cette phrase... Pour quel raison bizzare, l'ordinateur de ma soeur (je suis chez elle maintenant) ne peut pas les faire... C'est un mystere (ou peut-etre pas- ce n'est pas un secret que tout le technologie que je touche deveint, comme par magie, un vrai peice de merde mrgreen )... Toi tu viens d'où? Minnesota. Pourqoui?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 7:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:21 am
Wow, that's pretty powerful. Especially to put in a card for a two year old. Lucky that you kept it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 2:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:13 pm
WTF?!?!?!? colons dont come through copy paste?!?!?!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |