Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 325 326 327 328

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Wed Dec 05, 2012 2:38 pm

Anzthuniel

Det gjør ikke om leiligheten er så stor, jeg syntes de små kan være ganske koselige. 4laugh Er bra å få ferie i tide til julaften. om nom nom julemiddag.
Kjæresten din får bare bli vandt til det, Get some strange colors into his life! dramallama

Ja, det er bare at vi har altfor mange ting.. men skal få plass til alt! Blir nok bra XD Fri til jul er digg; gleder meg til disneyjul på tv og juletorsken whee Dere har kanskje ribbe eller pinnekjøtt?

Ja, ikke sant? Morsomt med noen farger litt utenom det vanlige XD Synes hvite vegger er så kjedelige uansett
PostPosted: Wed Dec 05, 2012 6:53 pm

Jeg har juleferie nå om det skulle trøste noen ^^; Har derimot vanlig arbeid som alltid frem til.. ja, for alltid! gonk

Koselig å se at dere fortsatt lever ihvertfall! biggrin

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Anzthuniel

Distinct Seeker

PostPosted: Thu Dec 06, 2012 4:02 am

Charinje: Da kan det bli et problem. XD Disneyhjul! <3 Vi skal ha pinnekjøtt og kalkun tror jeg, men foretrekker ribbe. Hva med dere?

Bare hvite vegger i huset er så sterilt og sykehusaktig... eek

MaxMarius: Du har juleferie med vanlig arbeid samtidig?? gonk Jeg ville ikke kalt det juleferie.
PostPosted: Thu Dec 06, 2012 5:58 am

Er kun 2 ganger i uken, så kan ikke klage. Det er det samme jeg jobber når jeg i tillegg har skole, så for meg føles det som juleferie! whee

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Thu Dec 06, 2012 11:30 pm

Anz: Alltid Disneyjul! Vi skal ha juletorsk whee Litt uvanlig disse dager tror jeg, men jeg er ikke spesielt glad i kjøtt og fugl

Ikke sant? Har hvite vegger i vår gamle leilighet, men har dekorert den med anime- og filmplakater så det er ikke like sterilt iallefall XD

Marius: 2 ganger er ikke så gale ^^ Koselig å se at du og fortsatt stikker innom Gaia nå og da!
PostPosted: Sat Jan 19, 2013 11:37 am

Hei smile Har ikke vært online på lenge sweatdrop Gaiaonline virker heldt dødt nå, så jeg lurer på om noen av dere fortsatt er online daglig/ofte eller om alle i denne guilden er "døde".

Wiin

Anzthuniel

Distinct Seeker

PostPosted: Sat Feb 09, 2013 4:42 am

Jeg er her enda, nesten daglig! lol
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 325 326 327 328

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers