|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2012 8:09 am
Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:13 pm
sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aici
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:20 pm
Lil Mortal sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aicihahaha xDD tare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:24 pm
sagetator Lil Mortal sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aicihahaha xDD tare m'am uitat dinou la faza aia cu tzapul ala =))))))) rad cu lacrimi ma inteapa si inima de la atata ras =))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:26 pm
Lil Mortal sagetator Lil Mortal sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aicihahaha xDD tare m'am uitat dinou la faza aia cu tzapul ala =))))))) rad cu lacrimi ma inteapa si inima de la atata ras =))xDD si yo ai grija cu inima eek o3o rasu face bn x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:40 pm
sagetator Lil Mortal sagetator Lil Mortal sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aicihahaha xDD tare m'am uitat dinou la faza aia cu tzapul ala =))))))) rad cu lacrimi ma inteapa si inima de la atata ras =))xDD si yo ai grija cu inima eek o3o rasu face bn x3 stiu ca e bun pt sanatate dar explodez de ras =))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2012 1:43 pm
Lil Mortal sagetator Lil Mortal sagetator Lil Mortal sagetator Cine ma face si pe mine sa rad ? 4laugh dragut tare avi . poi eu si acum rad. m'am uitat acum 2 min la o chestie pe youtube am ras intruna smile )) =)) dai click aicihahaha xDD tare m'am uitat dinou la faza aia cu tzapul ala =))))))) rad cu lacrimi ma inteapa si inima de la atata ras =))xDD si yo ai grija cu inima eek o3o rasu face bn x3 stiu ca e bun pt sanatate dar explodez de ras =)) rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|