|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:14 pm
EgoDoll Clavi Evil anime fan girl ^o^ unnskyld meg da...ligger fortsatt i vannet.... xp *tar tak ideg og drar deg inn te kanten* kjerpings p� dokker gutar xp hey, jeg hjalp jo da xp hehe! ^^; utenom deg da! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:14 pm
poffen tja, n岠en planlegger 堨jelpe, gj?le d..... rolleyes Hermeg峥r! scream *gir deg ein klem* så så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poffen *ser p堫lokken* eek eek eek oioioioioi, m堳tikke n堪g! s堢yebye! snx en annen gang! *l?fort hjem* bai bai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gargis EgoDoll Gargis EgoDoll Gargis Clavi Gargis Ŧysj... allmennfaglig er noe drit. xp Glad jeg ikke g� det, og dermed kommer jeg ikke til � �li l沥r p� �et heller... Jeg blir elektro-l沥r om jeg blir l沥r, og p� �lektro er det sjelden det er s� �ye br嫮.. Dessuten er det mye mer avslappet der, med bortimot ingen lekser, og ikke s� �ye stress, og man kan snakke sammen i timen, s� �enge man f? med om l沥ren sier noe... Er ikke s� �trengt som p� �llmennfaglig... xp *tie stille om at hu har lyst te å bli realfaglærar* ... xp Hadde en slik l�rer som vikar et par uker, fordi engelskl�reren skulle p� litt pappa-permisjon... S� kjedelig har jeg ALDRI hatt det... Og selvf�lgelig m�tte vi jo synge p� slutten av f�rste timen... L�rer med ustemt gitar og d�rlig sangstemme er ikke noe g�y... xp Samme fyren skulle spille et par l�ter til minne om asia-katastrofegreiene... Han kunne i det minste ha stemt gitaren sin... : Ustemt gitar er us�llt � h�re p� gonk spesiellt hvis man virkelig h�rer at den er ustemt stressed Man h�rte det VIRKELIG. Og fyren kan ikke � synge heller... For en flott m�te � hedre de som omkom og p�r�rende etter flodb�lge-greiene... xp Forferdelige greier... Var bare s�vidt folk klarte � holde seg alvorlig. Slik er itte morosamt en gong stressed Trenger ikke n�dvendigvis � kunne synge for � synge, s� lenge man synger av de rette grunner, men faen, gitaren, den skal v�re stemt xp Ville egentlig ikke v�rt morsomt, men det som var er at han spilte MYE feil, og han skj�nte ikke engang selv at gitaren var ustemt... xp Liksom-visesangere uten musikalitet suger. D: Jaggu, det kan jeg si meg enig i xp I en litt mer seriøs sak burde man kanskje klare å spille sangene man skal få ut av gitaren xp
Clavi; Det er bra det er fler som er som meg, er vanligvis ikke sur, men når jeg er sur, da blir jeg hørt xp
Jeg lover at jeg ikke skal bli gneldrekjerring xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:17 pm
poffen *ser p� klokken* eek eek eek oioioioioi, m� stikke n� jg! s� byebye! snx en annen gang! *l�per fort hjem* talas 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:18 pm
Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Clavi Evil anime fan girl ^o^ unnskyld meg da...ligger fortsatt i vannet.... xp *tar tak ideg og drar deg inn te kanten* kjerpings p� dokker gutar xp hey, jeg hjalp jo da xp hehe! ^^; utenom deg da! ^^ Takktakk 3nodding Detti var bedre xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:18 pm
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Clavi Evil anime fan girl ^o^ unnskyld meg da...ligger fortsatt i vannet.... xp *tar tak ideg og drar deg inn te kanten* kjerpings p� dokker gutar xp hey, jeg hjalp jo da xp hehe! ^^; utenom deg da! ^^ Takktakk 3nodding Detti var bedre xp mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:20 pm
Kan vel stemme det, Wenche 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HEI! SØS! vent på meg da! *løper etter henne, stopper og snur seg!* ses imorgen! natta! *gir alle en god natt klem* ^^ håper vi møtes igjen snart...men ikke så sent på dagen da! blaugh xp hehhh 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evil anime fan girl ^o^ HEI! SØS! vent på meg da! *løper etter henne, stopper og snur seg!* ses imorgen! natta! *gir alle en god natt klem* ^^ håper vi møtes igjen snart...men ikke så sent på dagen da! blaugh xp hehhh 3nodding bai bai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 4:21 pm
Evil anime fan girl ^o^ HEI! SØS! vent på meg da! *løper etter henne, stopper og snur seg!* ses imorgen! natta! *gir alle en god natt klem* ^^ håper vi møtes igjen snart...men ikke så sent på dagen da! blaugh xp hehhh 3nodding God natt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |