|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 02, 2007 8:08 pm
Miridee Mecke Keiva s10g Ditt va litt rotete... 7 av 10 9 av 10 igjen! razz Folkens, jeg har endret litt på avataren min(igjen) og nå har den INGENTING forran. Håper folk setter pris på kunst, eller iallefall ikke har noe imot nakenhet. Jeg hvet at ting ikke matcher helt, men hadde vært fint med litt tips. Prøver og holde temaet gull og rødt. Ingen bukser eller kjorter kommes til og legges til, dette skal være en fri avatar. Næmmen, du var da så søt som nudist. Jaja. Original avatar ihvertfall. 8/10 3nodding Uhm, du fikk ikke helt se dne helt naken, jeg endre den tilbake(folk spørte hele tiden om cybering crying ) men takk! Gir avataren din 8/10, matcher! :O Noen tips til avataren min? (Ikke si bukser. mad D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 3:31 am
Mecke Keiva Miridee Mecke Keiva s10g Ditt va litt rotete... 7 av 10 9 av 10 igjen! razz Folkens, jeg har endret litt på avataren min(igjen) og nå har den INGENTING forran. Håper folk setter pris på kunst, eller iallefall ikke har noe imot nakenhet. Jeg hvet at ting ikke matcher helt, men hadde vært fint med litt tips. Prøver og holde temaet gull og rødt. Ingen bukser eller kjorter kommes til og legges til, dette skal være en fri avatar. Næmmen, du var da så søt som nudist. Jaja. Original avatar ihvertfall. 8/10 3nodding Uhm, du fikk ikke helt se dne helt naken, jeg endre den tilbake(folk spørte hele tiden om cybering crying ) men takk! Gir avataren din 8/10, matcher! :O Noen tips til avataren min? (Ikke si bukser. mad D) Tror da jeg så den ;D Du kan jo kanskje få deg en tatovering?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 5:53 pm
Miridee Mecke Keiva Miridee Mecke Keiva s10g Ditt va litt rotete... 7 av 10 9 av 10 igjen! razz Folkens, jeg har endret litt på avataren min(igjen) og nå har den INGENTING forran. Håper folk setter pris på kunst, eller iallefall ikke har noe imot nakenhet. Jeg hvet at ting ikke matcher helt, men hadde vært fint med litt tips. Prøver og holde temaet gull og rødt. Ingen bukser eller kjorter kommes til og legges til, dette skal være en fri avatar. Næmmen, du var da så søt som nudist. Jaja. Original avatar ihvertfall. 8/10 3nodding Uhm, du fikk ikke helt se dne helt naken, jeg endre den tilbake(folk spørte hele tiden om cybering crying ) men takk! Gir avataren din 8/10, matcher! :O Noen tips til avataren min? (Ikke si bukser. mad D) Tror da jeg så den ;D Du kan jo kanskje få deg en tatovering? Neh, syns de er stygge. Investerte heller 48k på dem. mad D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 5:12 am
Jeg likte tattisene, så jeg slengte rask ihop denne avataren. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 11:27 pm
Marius` Jeg likte tattisene, så jeg slengte rask ihop denne avataren. <3 Tatoveringene passet til avataren din som den er nå. 8/10. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 2:40 pm
Mecke Keiva Marius` Jeg likte tattisene, så jeg slengte rask ihop denne avataren. <3 Tatoveringene passet til avataren din som den er nå. 8/10. biggrin kommer nokk alltid te å digge avien din, hehe.. men ann va en smule kjedelig no då. 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 12:37 am
miridee - jeg digger avataren din ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 3:53 am
withmoore miridee - jeg digger avataren din ^___^ Hmm, du trenger hansker. :3 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 5:31 pm
Tootl withmoore miridee - jeg digger avataren din ^___^ Hmm, du trenger hansker. :3 8/10Liker egentlig ikke mimsy, sorry. crying 7/10 uansett, liker avataren da. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 14, 2007 10:44 am
oooh niice whee
10/10 digger avien din biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 6:09 am
miyakoangel oooh niice whee 10/10 digger avien din biggrin Haha, takker. whee gir din 8/10, syntes den er søt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:50 pm
Meecke Keiva miyakoangel oooh niice whee 10/10 digger avien din biggrin Haha, takker. whee gir din 8/10, syntes den er søt. 3nodding whee har lyst på en gitar eller fiolin i hånden då, menne.. kult me tatovering biggrin fortsatt 10/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 10:46 am
No såg avataren din fin ut miyako. 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 1:30 pm
IcephoenixLuna No såg avataren din fin ut miyako. 9/10 oooh..takk biggrin du har gitar! va stilig avien din whee 10/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 24, 2007 10:25 am
Luftig og sommerfin. Fremdeles 9/10... noe som ikkje passer heilt som eg ikkje kan sette fingeren på. Takk for at du gav meg 10 forresten heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |