|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:17 pm
EgoDoll Det var knall, for � si det slik 3nodding var ikke mye jeg spydde da, var liksom bare litt, men helvette s� morro xd har ledd i halvtimer med t�rer og evige lattere, men aldri spydd f�r idag 3nodding har ikke v�rt en eneste dag uten minst 2 t�relattere denni ferien her; Hvis en god latter forlenger livet, s� blir jeg faen meg gammal 3nodding Høres ekstremt morsomt ut.
Har ikke hatt slike latteranfall på en halv evighet tror jeg. gonk Savner gamle venner og gode lattere.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:28 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:42 pm
EgoDoll �hh, dere skulle v�rt med oss dere xp vi ler av alt, morsomt �ll itte, stor kooos lol Ogs� har vi s� sinnsykt mange idiotiske id�er xp (I morgen skal vi sjekke om man blir mett av kj�rlighet p� pinne 3nodding ) Vi har filmkvelder og slik heletiden, ogs� g�r de fleste av oss p� skole sammen, s� vi har det kult i friminuttene p� skolen ogs� 3nodding Vi er en utrolig stor gjeng s� det er stas xd 3nodding *være sykelig sjalu* Skal vi bytte liv i et par dager? xp Skulle ønske livet var som Gaia. Sprø/kule/syke folk overalt, som faktisk gidder å snakke med en. Det hadde vært noe det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 4:57 pm
EgoDoll her har det v�rt s�� bra v�r her biggrin Jeg har gravd opp hele hagen og laget den til en "sn�borg" som vi skal grille inni xd satser p� at det blir bra 3nodding men gruer meg til kj�rlighetene p� pinner xp Kommer til � begynne � bl� i munnen (hadde v�rt rart om jeg hadde begynnt � bl� noe annet sted av kj�rlighet p� pinne igrunn..) xd Jeg antar at du bor alene? Ellers kommer nok foreldrene dine til å få seg en fin overaskelse når dem ser det. XD Dude, no! Jeg begynner alltid å tenke koffert når jeg hører sånt. Ew! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|