Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Uni! Nukkuminen! Unet! Jotain asiaan edes v�h�n liittyv��! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nukutko p�iv�unia??
Kyll� nukun ja huomaan olevani virke� j�lkeenp�in...
25%
 25%  [ 14 ]
Kyll� mutta en niink��n vapaaehtoisesti...
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
En nuku enk� tahdo!! P�iv�unet on lapsille!
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 1:03 pm

Mina nain unta etta mina olin joku pikkupoika joka tapasi metsassa suden. Minulla oli siina unessa mukana jokin susipehmolelu, minka se oikea susi halusi syoda. Vein sen oikean suden sitten kotiin naytille, ja annoin pehmolelusuden sille raadeltavaksi. Yhtakkia en ollutkaan enaa se poika, vaan olin poikaa ovella vastassa katanan kanssa, kun se oli tulossa sisalle. Pilkoin pojan palasiksi ja tungin kukkaruukkuun.

Sitten nainkin unta pitkatukkaisista turtleseista... eek
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 8:59 am

[ Message temporarily off-line ]

Niwie

Ruoka

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 9:23 am

Liftrasir
Mina nain unta etta mina olin joku pikkupoika joka tapasi metsassa suden. Minulla oli siina unessa mukana jokin susipehmolelu, minka se oikea susi halusi syoda. Vein sen oikean suden sitten kotiin naytille, ja annoin pehmolelusuden sille raadeltavaksi. Yhtakkia en ollutkaan enaa se poika, vaan olin poikaa ovella vastassa katanan kanssa, kun se oli tulossa sisalle. Pilkoin pojan palasiksi ja tungin kukkaruukkuun.

Sitten nainkin unta pitkatukkaisista turtleseista... eek

eek
Mielenterveys?

(Paraskin puhuja olen... sweatdrop )
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 9:57 am

Ruoka

eek
Mielenterveys?

(Paraskin puhuja olen... sweatdrop )

Nah, kaverini sanoi etta painvastoin. Ja se kaveri on lahes kaikkitietava, siihen voi luottaa sokeasti xd

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:35 am

Eras kotikonnuillani sijaitseva lampi yha edelleen pelottaa minua aavistuksen verran,kun lapsukaisena nain sellaista unta,etta olin vanhempieni kanssa kavelylla lammen jaalla,ja siella oli sit sellainen vaaleapunainen lelu,niinkuin kirahvin paa.Sitten se alkoi yhtakkia nousemaan sielta jaan lapi se paa...ja se olikin jokin pinkki lampihirvio,jolla oli pitka kaula.Kylla tuli pingottua siina unessa karkuun ihan hulluna.
PostPosted: Thu Apr 21, 2005 6:36 am

Liftrasir
Naitko varmasti vain unta, Aeris?

Itse olen valvonut vain 50h putkeen. Uskonnonopettajamme kylla valvoi kertomansa mukaan kerran kaksi viikkoa... ei suositellut kenellekaan.
jeps 3nodding toivon ainakin että se oli vain unta xp

YamiEiji

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 8:07 am

Nain muuten juuri asken tosi hamaraa unta.

Siina mie olin pilvenpiirtajan huipulla vapisemassa ja tahtomassa pois (miulla on korkeiden paikkojen kammo). Siel oli Liftasir ja han pongaili kiikarilla Gaia-ilmapalloja, joita kiltalaiset olivat kiinnitelleet talojensa katoille. Jossain vaiheessa Liftis sanoi jotain tyyliin wtf ja osoitti isoa Gaia Online-kylttia, jonka jotkut olivat asentaneet katoilleen.
Minulla muuten oli myos ilmapallo, joka minun piti kiinnittaa pieneen renkaaseen sen pilvenpiirtajan katolla. Mutta koska mina vapisin niin hirveasti, niin eihan siita ilmapallon kiinnittamisesta mitaan tullut vaan se lipsahti kadestani ja lensi ylospain noin kuutisen metria (jostain ihmeen syysta mie tuon etaisyydenkin tiesin) taivaankannelle ja siita tuulen mukana eteenpain. Ja jossain vaiheessa sita pilvenpiirtajaa verrattiin Mount Everestiin. eek
Sitten uni siirtyi sisatiloihin, missa mie valitin Tapsalle pahaa oloa siella pilvenpiirtajan huipulla olemisesta ja Tapsa oli silleen, etta eihan toi nyt ole mitaan verrattuna siihen, kun sinulla oli kerran hinkuyska, se toinen sairaus ja viela kolmaskin (minen muista niita vaivoja tarkkaan). Etta ala valita. sweatdrop
Sitten uni siirtyi olemaan jokin hammentava Full Metal Alchemist ja Breath of Fire 3 animeuni, josta minen saanut mitaan tolkkua ja minka keskella mie herasin.

Etta sellaisia unia minulla. blaugh
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 9:09 am

Ty-chan
Mutta koska mina vapisin niin hirveasti, niin eihan siita ilmapallon kiinnittamisesta mitaan tullut vaan se lipsahti kadestani ja lensi ylospain noin kuutisen metria (jostain ihmeen syysta mie tuon etaisyydenkin tiesin)

Niin se on aika kumma, ku unissa joskus vain tietaa jotain.

Mina nain unta etta mina kuolin. Mutta mieli (tai sielu, miten vaan) jai jaljelle. Se oli aika masentavaa, ku ei ollu kuuloaistia, ku korvat heitti veivinsa muun ruhon mukana. Alko harmittamaan, ku ei enaa pystyny ees kuuntelemaan musiikkia. Ympariston naki jotenkuten jos oikein pinnisti, mutta paaasiassa kaikki oli ihan pimeaa.

Luwina

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 9:31 am

Luwina
Ty-chan
Mutta koska mina vapisin niin hirveasti, niin eihan siita ilmapallon kiinnittamisesta mitaan tullut vaan se lipsahti kadestani ja lensi ylospain noin kuutisen metria (jostain ihmeen syysta mie tuon etaisyydenkin tiesin)

Niin se on aika kumma, ku unissa joskus vain tietaa jotain.

Mina nain unta etta mina kuolin. Mutta mieli (tai sielu, miten vaan) jai jaljelle. Se oli aika masentavaa, ku ei ollu kuuloaistia, ku korvat heitti veivinsa muun ruhon mukana. Alko harmittamaan, ku ei enaa pystyny ees kuuntelemaan musiikkia. Ympariston naki jotenkuten jos oikein pinnisti, mutta paaasiassa kaikki oli ihan pimeaa.

No, kun se pilvenpiirtaja oli niin korkea, etta vain kuusi metria taivaankannesta. gonk Ei kyl mikaan ihme, etta siella pelotti. Samalla tuli muuten mietittya fysiikan lakeja myos, eli sita, etta jos mina tiputan taman kananmunan taalta alas, niin sarkyyko se samalla tavalla kuin jos mina tiputan sen taman katolle.
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 9:50 am

Nainpas taannoin unta siita,etta irakilaiset sotilaat hyokkasi Lappiin.Olin silloin systerin ja systerin kaverin kanssa kotosalla,joten oli mun vastuulla puolustaa meitin kotia.Joten ammuskelin irakilaisia parvekkeelta faijan haulikolla. xp

Carmen LaVihta

-Frederiikka-

Fashionable Loiterer

10,750 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Magical Girl 50
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat Apr 23, 2005 2:01 pm

PostPosted: Sat Apr 23, 2005 2:21 pm

-Frederiikka-

Fashionable Loiterer

10,750 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Magical Girl 50
  • Bunny Spotter 50

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 7:24 am

Yh,mie nain...hieman ...perverssia... unta baaritarjoilun opettajastani. eek Hanhan on varmaan 40 vee eika mitenkaan puoleensavetava!!What's wrong with me?Ja ma perati kehrasin siina unessa kiehlatessani hanen kainalossaan... crying Eih...kertooko ko. uni jotain salatuista tunteistani opettajaani kohtaan?Miten vain,mie menen kohta oksentamaan... xp
PostPosted: Sun Apr 24, 2005 9:00 am

Mina nain viime yona unta, etta minulla oli tyttoystava ja tykkasin kavella sen kanssa kasi kadessa. xd Se oli joku tuntematon tytto, ei mikaan tuttu oikeassa elamassa. Muuta en oikeastaan unesta muistakaan. sweatdrop Ja tama piti jakaa kanssanne, koska...

...posteista saa kultaa! ^^

Yocchan

Einari

PostPosted: Sun Apr 24, 2005 9:38 am

En oo nukkunut viime aikoina kunnolla. Viime yona tosin joku kymmenen tuntia. Nain unta jossa mun kaveri puhu ruotsia sen espanjalaisille ja itavaltalaisille vieraille. Ja sit nain jotain muutakin unta, mutta en muista enaa etta mita.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces