|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:45 am
caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen ahahahaha toi oli aika paha >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:47 am
Ei perse on se kai postattava :--D  ^^minähän varotin^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:47 am
ToniToniChopper caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen ahahahaha toi oli aika paha >.< Etsä nyt muista et mä olen aina oikeessa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:48 am
caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen ahahahaha toi oli aika paha >.< Etsä nyt muista et mä olen aina oikeessa? :---D minä olen aina oikeassa,et sinä scream mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:50 am
ToniToniChopper caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen ahahahaha toi oli aika paha >.< Etsä nyt muista et mä olen aina oikeessa? :---D minä olen aina oikeassa,et sinä scream mrgreen Tästä asiasta ei kiistellä, koska se olen yksinkertaisesti minä. mrgreen Ja tulihan se kuva sieltä. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:50 am
Toni, mikä tossa nyt on muka paha biggrin Komiahan sä oot
Sohvi, hyvä että voit juhlia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:52 am
Rockstone Toni, mikä tossa nyt on muka paha biggrin Komiahan sä oot
Sohvi, hyvä että voit juhlia ^^ Tässähän se totuus kuultiin. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:54 am
caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen ahahahaha toi oli aika paha >.< Etsä nyt muista et mä olen aina oikeessa? :---D minä olen aina oikeassa,et sinä scream mrgreen Tästä asiasta ei kiistellä, koska se olen yksinkertaisesti minä. mrgreen Ja tulihan se kuva sieltä. rolleyes biggrin biggrin MINÄ OLEN OIKEASSA! Ja kiitos Rockstone ja Caft Ö.ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:55 am
Nytten työ muutkin voitte postata kuvanne ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:56 am
ToniToniChopper biggrin biggrin MINÄ OLEN OIKEASSA! Ja kiitos Rockstone ja Caft Ö.ö Ole hyvä vaan ;> Ja olitpa väärässä siinä että kaikki pakenee ku pistät kuvas
Meikän kuvat löytyy myspacesta ja sinne pääsee ton palkin www-kohdasta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:57 am
ToniToniChopper caft ToniToniChopper caft ToniToniChopper ahahahaha toi oli aika paha >.< Etsä nyt muista et mä olen aina oikeessa? :---D minä olen aina oikeassa,et sinä scream mrgreen Tästä asiasta ei kiistellä, koska se olen yksinkertaisesti minä. mrgreen Ja tulihan se kuva sieltä. rolleyes biggrin biggrin MINÄ OLEN OIKEASSA! Ja kiitos Rockstone ja Caft Ö.ö *kröhöm* minä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:20 am
ToniToniChopper Nytten työ muutkin voitte postata kuvanne ninja Hoh biggrin Tuommoone normaalin näköönen äijähän sä oot xD Mien kuvat löytyy galleriasta nimellä Nady [tietysti razz ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:21 am
ToniToniChopper Ei perse on se kai postattava :--D  ^^minähän varotin^^ 4laugh sori, oli pakko :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:25 am
Nady-Chan ToniToniChopper Nytten työ muutkin voitte postata kuvanne ninja Hoh biggrin Tuommoone normaalin näköönen äijähän sä oot xD Mien kuvat löytyy galleriasta nimellä Nady [tietysti razz ]Oo~ Näytät ihan pikku menninkäiseltä tossa vihreessä mekossa <3
Tekken, oot ilkee xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|