|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:54 pm
Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ *vinker* tittei! ^^ her er jeg! ^^ blaugh *hopper i v沥t* ikje skrem meg s宮 gonk mrgreen hiii! liker 堳kremme folk en gang iblant jeg! blaugh mrgreen jaja, bra at du ikje dytta meg i et basseng blaugh *ser en basseng i nærheten og gliser* hehe twisted *skumper litt på henne* opps...vakke med meningen! cool Så slemt å dytte noen ut i basseng xp *dytte* 4laugh eek *h?et skikkelig plask* EY!!! det vakke g?vein: *kaster vann p堅goDoll, helt til han blir kliss v崪 *kald* Detta var itte my morosamt stressed Men man h? det man s岠s堤etti blir bra 3nodding
hva har folket gjort p堥n s堮ydelig dag som detti? 3nodding mrgreen det fortjente du som gjorde meg våt oxo...nå er vi skuls! 3nodding men har bare vært hjemme i hele dag jeg...og kjeda livet ut av meg! xp åffer har du ikke vært ute da? 3nodding såå godt vær i dag heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:55 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:55 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:57 pm
Gargis Ŧysj... allmennfaglig er noe drit. xp Glad jeg ikke g岠det, og dermed kommer jeg ikke til 堢li l沥r p堤et heller... Jeg blir elektro-l沥r om jeg blir l沥r, og p堥lektro er det sjelden det er s堭ye br嫮.. Dessuten er det mye mer avslappet der, med bortimot ingen lekser, og ikke s堭ye stress, og man kan snakke sammen i timen, s堬enge man f? med om l沥ren sier noe... Er ikke s堳trengt som p堡llmennfaglig... xp *tie stille om at hu har lyst te å bli realfaglærar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:58 pm
Clavi Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ oisann...lurer p堨vordan det g岠med Clavi, jeg! sweatdrop *komme opp som sp?e* Bء ninja h?kal jeg skvett opp her eller? neutral tja, tror du på spøkelser? jepp! ^^ derfor blir jeg ikke redd! ^^ hehhhh blaugh dang *knipse fingr堯g g岠tebage inn i kroppen* gisp! hjelp! velkommen tilbake fra de døde! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|