|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:44 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:52 pm
Clavi EgoDoll Clavi EgoDoll Clavi har v�rt dautr�tt og fanga p� bussen, an ville ikje sleppa meg av gonk V�rt Dautr�tt je og xp Hvorfor ville'n ikke slippe deg av? stressed trorkje at an h�rte pling plingen og s� at 2 stykk sko av confused neutral Distr� buss-sj�f�rer gonk missliker det xp Skjedd meg og xp men det er bare � skrike det, s� blir det bra 3nodding eg grue meg te den dagen eg faktisk e hes og det skjer sweatdrop xp Det har skjedd meg, var forkjølet xp da måtte jeg går ganske kvasst fram gitt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ oisann...lurer p堨vordan det g岠med Clavi, jeg! sweatdrop *komme opp som sp?e* Bء ninja h?kal jeg skvett opp her eller? neutral tja, tror du på spøkelser?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ *vinker* tittei! ^^ her er jeg! ^^ blaugh *hopper i v沥t* ikje skrem meg s宮 gonk mrgreen hiii! liker 堳kremme folk en gang iblant jeg! blaugh mrgreen jaja, bra at du ikje dytta meg i et basseng blaugh *ser en basseng i nærheten og gliser* hehe twisted *skumper litt på henne* opps...vakke med meningen! cool Så slemt å dytte noen ut i basseng xp *dytte* 4laugh eek *h?et skikkelig plask* EY!!! det vakke g?vein: *kaster vann p堅goDoll, helt til han blir kliss v崪 *kald* Detta var itte my morosamt stressed Men man h? det man s岠s堤etti blir bra 3nodding
hva har folket gjort p堥n s堮ydelig dag som detti? 3nodding mrgreen det fortjente du som gjorde meg våt oxo...nå er vi skuls! 3nodding men har bare vært hjemme i hele dag jeg...og kjeda livet ut av meg! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:53 pm
Clavi Evil anime fan girl ^o^ Clavi Evil anime fan girl ^o^ oisann...lurer p堨vordan det g岠med Clavi, jeg! sweatdrop *komme opp som sp?e* Bء ninja h?kal jeg skvett opp her eller? neutral tja, tror du på spøkelser? jepp! ^^ derfor blir jeg ikke redd! ^^ hehhhh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 3:53 pm
EgoDoll Clavi EgoDoll Clavi EgoDoll Clavi har v�rt dautr�tt og fanga p� bussen, an ville ikje sleppa meg av gonk V�rt Dautr�tt je og xp Hvorfor ville'n ikke slippe deg av? stressed trorkje at an h�rte pling plingen og s� at 2 stykk sko av confused neutral Distr� buss-sj�f�rer gonk missliker det xp Skjedd meg og xp men det er bare � skrike det, s� blir det bra 3nodding eg grue meg te den dagen eg faktisk e hes og det skjer sweatdrop xp Det har skjedd meg, var forkjølet xp da måtte jeg går ganske kvasst fram gitt xp kjibe greiar, ingen her som har problemar me dialekten min ellar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |