|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:52 pm
Charinje Jeg starter den tjuende 3nodding me too...har hatt fri et år, og no begynner eg å grue meg veldig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:53 pm
IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. folkehøyskole ja? det blir vell kjekt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 1:54 pm
miyakoangel IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. folkehøyskole ja? det blir vell kjekt whee mhm, gleder meg, skal på kunstlinje. Skulen ligger på Halsnøy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 19, 2007 2:42 pm
IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. folkehøyskole ja? det blir vell kjekt whee mhm, gleder meg, skal på kunstlinje. Skulen ligger på Halsnøy. skole imorgen!!! gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 5:59 pm
miyakoangel IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. folkehøyskole ja? det blir vell kjekt whee mhm, gleder meg, skal på kunstlinje. Skulen ligger på Halsnøy. skole imorgen!!! gonk gonk gonk Jaja, lykke til ivertfall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 9:29 am
IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. Jeg begynner ikke. AHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 1:03 pm
IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. folkehøyskole ja? det blir vell kjekt whee mhm, gleder meg, skal på kunstlinje. Skulen ligger på Halsnøy. skole imorgen!!! gonk gonk gonk Jaja, lykke til ivertfall. hehe..takk takk. har no gått fint denne uken hvertfall whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 1:04 pm
owentheyo IcephoenixLuna Eg begynner 26 eg, skal på folkehøgskule og dei begynner litt seinare. Jeg begynner ikke. AHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA! 4laugh talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 6:21 am
Gikk det bra å starte på skolen igjen? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 2:50 pm
Charinje Gikk det bra å starte på skolen igjen? ^^ Nei jeg startet ikke. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA! scream
.....Beklager sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 2:57 pm
Charinje Gikk det bra å starte på skolen igjen? ^^ heia Barton! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 5:19 am
Owen: Heldige du XD
Miyako: Ja, heia Barton! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 12:21 pm
Etter begge disse vitser om skolen, morgen besøker jeg et universitet for å se om jeg kan begynne der dette måned. domokun Veldig mange overraskleser har skjedd i de siste dagene om dette og nå skal jeg kanskje bli student igjen.
Edit: Jeg fikk et sted på kurset. Skal begynne i to uker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 15, 2007 7:18 am
Eg ska til et universitet i Minnesota. kanskje i høst men eg sikker ikkje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|