|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:25 am
ToniToniChopper Pärjää.... biggrin minä pärjään ilman kahvia ainaskin yhen päivän xD Ainakin ;> Meikä juo päivittäin melkee parisen kuppia Ellei mee päivä nukkuessa
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:27 am
Rockstone ToniToniChopper Rockstone ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
Unoha Stuntman, tue Leather Heavenia!
Sieltäkin aattelin joskus tilata.... tai sitte sellasesta kun blackgroup^^ Jepjep ^^
Sohvi et voi D; Ei ilman kahvia pärjää
NO, I WILL SUCCEED!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:29 am
Sohvi Rockstone ToniToniChopper Rockstone ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
Sieltäkin aattelin joskus tilata.... tai sitte sellasesta kun blackgroup^^ Jepjep ^^
NO, I WILL SUCCEED!! scream Lupaan tuoda kukkasia haudalles crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:33 am
Rockstone Sohvi Rockstone ToniToniChopper Rockstone ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
NO, I WILL SUCCEED!! scream Lupaan tuoda kukkasia haudalles crying You're so meaaannn.. crying Liljoja mieluiten. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:34 am
Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:37 am
Sohvi You're so meaaannn.. crying Liljoja mieluiten. :3 Toiveesi on lakini ;>
Toni, postaa pois biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:40 am
neutral neutral Antaa tulla vaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Täällä on kummiskin lapsia ketkä voi järkyttyä minun kuvasta :--D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:41 am
caft ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:41 am
Rockstone Sohvi You're so meaaannn.. crying Liljoja mieluiten. :3 Toiveesi on lakini ;>
Toni, postaa pois biggrin Aawww, herttaista. Toivon uuden kännykän~ 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:42 am
ToniToniChopper caft ToniToniChopper Ainiin,ja mitä ulkonäköön tulee :--D en aio postata kuvaani täällä en nimittäin halua että kaikki ihmiset pelästyy minua ja häipyy^^ Pahpyh, nyt loppu tollanen. scream 3nodding Sinä olet jo kokenut minun 'kauneuden' joten olet tottunut siihen^^ Komeuden. ninja Harva mies on kaunis. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:43 am
ToniToniChopper Täällä on kummiskin lapsia ketkä voi järkyttyä minun kuvasta :--D Postaa ny ni sit on kaik hyvin ja muutkin tottuu
*Tuo Sohville uuden kännykän samettityynyllä*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:45 am
Rockstone ToniToniChopper Täällä on kummiskin lapsia ketkä voi järkyttyä minun kuvasta :--D Postaa ny ni sit on kaik hyvin ja muutkin tottuu
*Tuo Sohville uuden kännykän samettityynyllä* Jee! ^.^ Thankiess. Nyt voin vihdoinkin heittää rakkaan puolitoimivan 5-w vanhan kännyni mäkeen. *Juhlintaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |