|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 07, 2004 3:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 4:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 4:58 am
Hade intehaft mycket emot att ha ett par extra.... Men men.. Tror nästan jag kanske kan ha tillräckligt med guld för en emo bag snart!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:24 am
Säljer That 70s Red Jacket i min affär.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 11:11 am
säljer en massa saker i min quest Human Lab coat Really Jacked Up saker fresh grass skirt pyjamaser trunk angelic collar mm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 12:19 pm
Säljer Dark tuxedo coat Black tuxedo pants Black tuxedo shoes...
Fråga inte vart jag fick en massa male items från helt plötsligt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 4:34 am
Jag funderar på att sälja mitt angelic headband, men har inte riktigt bestämt mig. Om nån har nåt erbjudande, så äre bara å skicka ett pm...
Dessutom hade jag tänkt uppgradera min bammi å hammi till aprils, även kitsune masken till ett august... om det är nån som tänkt downgradea sina letters, så skicka mig ett pm...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 6:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 7:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:13 am
~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:24 am
TessiTuss ~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har. vad säljer du för?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:26 am
~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har. vad säljer du för?3k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:29 am
TessiTuss ~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har. vad säljer du för?3k Ja kan få billigare på market o.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:29 am
~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har. vad säljer du för?3k Ja kan få billigare på market o.O;;okej men jag säljer dem för 500g
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:31 am
TessiTuss ~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ TessiTuss ~Rufus-kun~ Letar efter ett par really jack up gloves om n姯n har <.< Jag har. vad säljer du för?3k Ja kan få billigare på market o.O;;okej men jag säljer dem för 500g det där gick inte riktigt ihop... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |