|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 12:26 pm
Filthy Förresten. Har du framkallat rullen i kameran än, Yannah? Är sugen på den där snygga bilden på mig med toffsar. xd Vi har just framkallat två rullar men den bilden var inte med. Jag tror den rullen fortfarande sitter i kameran. (Jag vill ha en digitalkamera!!) Däremot var det med en bild av "Hasse-Klas" med tofsar. Mycket söt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 15, 2004 3:25 pm
Yannah Filthy Förresten. Har du framkallat rullen i kameran än, Yannah? Är sugen på den där snygga bilden på mig med toffsar. xd Vi har just framkallat två rullar men den bilden var inte med. Jag tror den rullen fortfarande sitter i kameran. (Jag vill ha en digitalkamera!!) Däremot var det med en bild av "Hasse-Klas" med tofsar. Mycket söt. Hjälp! Våga inte lägga upp den. Jag har ju inte någon hjälm på mig. Det måste jag ju ha. Jag vill ha en bild på sejler också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 8:08 am
dags för update kanske ? razz jag har gjort en RADIKAL förändring razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 17, 2004 8:12 am
BigAdam dags för update kanske ? razz jag har gjort en RADIKAL förändring razz fixat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 4:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 8:17 am
Det är du visst det. Fjärde raden från slutet, andra bilden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 8:54 am
Du kanske skulle kunna ändra min bild...har liksom inte lila hår längre... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 9:50 am
Gandiloulou Du kanske skulle kunna ändra min bild...har liksom inte lila hår längre... sweatdrop Fixat!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 12:03 pm
Kan du tänka dig att fixa min bild också? Tänker nämligen se ut såhär ett bra tag. ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 12:09 pm
Nightmare Asura Kan du tänka dig att fixa min bild också? Tänker nämligen se ut såhär ett bra tag. ^^` Visst. Eftersom man inte känner igen dig alls på den andra bilden (jag kunde knappt hitta dig smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 21, 2004 12:10 pm
Yannah Visst. Eftersom man inte känner igen dig alls på den andra bilden (jag kunde knappt hitta dig smile ) Hehe, jag var en liten färgklick då sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 22, 2004 7:10 am
Detta var en bra ide!! 3nodding och min bild blev också bra!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 1:52 pm
Wow, där är ju jag! xd *Petar* Skithäftigt. Alla tummar upp! (Tre?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 2:01 pm
I eat your paychecks. Wow, där är ju jag! xd *Petar* Skithäftigt. Alla tummar upp! (Tre?) O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|