|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:59 pm
EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ blaugh ZZZZZzzzzzzZZZZZzzzz *går i søvne og forsyner seg en muffin som ligger ved bordet et sted* mrgreen xd Jeg spiste nettopp en blueberry muffin xp *angriper den personen som har spist en blueberry muffin...i s? xp xd v榦h gonk Whyyyy!?!
samfunnsl沥 er da ikke s堩lle det 3nodding det er ikke ille...men heller ikke s奥堧?kan v沥 interesant..men masse 堰ugge og m堫unne vite masse rart... xp sweatdrop ...Oh yesh yesh...s堳ant s堳ant...xP ...Helst ingenting ja...^^...men jeg er jo ikke s堨eldig da s宮. sweatdrop men du kan vel "slippe unna" med kun tverrfaglig? ...Kan jeg det...? ninja ...Men...er jo som sagt ikke s堨eldig da...xP ...Kanskje jeg til og med kommer opp p宮.mandag...?! o.o;; JEg aner ikke om du kan det eller ikke jeg, men jeg tror da det smile siden man m堫un opp i 1 eksamen i 岠hvis det er samme regler for dere som det er for allmen da, men det veit vi ikke 3nodding tror detti blir bra uannsett jeg 3nodding ... ninja ... ...Huff, maybeh...men kommer sikkert til å bli masse stress og lite søvn for det... gonk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:52 pm
Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ blaugh ZZZZZzzzzzzZZZZZzzzz *går i søvne og forsyner seg en muffin som ligger ved bordet et sted* mrgreen xd Jeg spiste nettopp en blueberry muffin xp *angriper den personen som har spist en blueberry muffin...i s? xp xd v榦h gonk Whyyyy!?!
samfunnsl沥 er da ikke s� �lle det 3nodding det er ikke ille...men heller ikke s奥� �?kan v沥 interesant..men masse � �ugge og m� �unne vite masse rart... xp sweatdrop ...Oh yesh yesh...s� �ant s� �ant...xP ...Helst ingenting ja...^^...men jeg er jo ikke s� �eldig da s宮. sweatdrop men du kan vel "slippe unna" med kun tverrfaglig? ...Kan jeg det...? ninja ...Men...er jo som sagt ikke s� �eldig da...xP ...Kanskje jeg til og med kommer opp p宮.mandag...?! o.o;; JEg aner ikke om du kan det eller ikke jeg, men jeg tror da det smile siden man m� �un opp i 1 eksamen i � hvis det er samme regler for dere som det er for allmen da, men det veit vi ikke 3nodding tror detti blir bra uannsett jeg 3nodding ... ninja ... ...Huff, maybeh...men kommer sikkert til å bli masse stress og lite søvn for det... gonk xp neida, dette blir bra, du m� bare slappe av veit du 3nodding ...Huff, slappe av...da blir jo alt bare verre n�r det virkelig skjer...! neutral sweatdrop Slappe av som er best veit du 3nodding ...Best i en liten stund ja...>.<;; domokun m-m 3nodding greit da, man må gjøre noe en gang i blant, men slappe av er en viktig del av alt man må gjøre, for da blir det bedre i den stunden man gjør det xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:35 am
ninja har ikke hvert her så ofte xp må kanskje d...om jg er så lei av å skrive engelsk feil xd Myyyyeee lettere å skrive på norsk! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|