|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:10 pm
Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak ...*kommer til � f� nerveanfall f�r eksamen...og svime av for s�vnmangel senere*... xp Neida, detti blir bra veit du 3nodding detti blir knall! biggrin ...Meepness...>.<; ...Oh yea, knall...rasendes ned...! xP Neeeida 3nodding Hvis jeg kommer opp i matte muntlig, da går det i DASS, men det gjør jeg ikke biggrin ...Hm...muntlig samfunnsl�re er v�rre...>.<;; ...N�r skal dere trekke...? ninja Muntlig samfunnslære er jo simpelt i forhold til muntlig matte, iallefall for meg 3nodding Får vite skriftlig i mårra og muntlig om 2 uker 3nodding
Men nå la jeg meg 3nodding god natt! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:18 pm
EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak ...*kommer til � f� nerveanfall f�r eksamen...og svime av for s�vnmangel senere*... xp Neida, detti blir bra veit du 3nodding detti blir knall! biggrin ...Meepness...>.<; ...Oh yea, knall...rasendes ned...! xP Neeeida 3nodding Hvis jeg kommer opp i matte muntlig, da går det i DASS, men det gjør jeg ikke biggrin ...Hm...muntlig samfunnsl�re er v�rre...>.<;; ...N�r skal dere trekke...? ninja Muntlig samfunnslære er jo simpelt i forhold til muntlig matte, iallefall for meg 3nodding Får vite skriftlig i mårra og muntlig om 2 uker 3nodding
Men nå la jeg meg 3nodding god natt! biggrin ...Hmm... ninja ...>.<;... ...O...får håpe du ikke kommer opp imorgon da... o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:18 pm
Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak ...*kommer til � f� nerveanfall f�r eksamen...og svime av for s�vnmangel senere*... xp Neida, detti blir bra veit du 3nodding detti blir knall! biggrin ...Meepness...>.<; ...Oh yea, knall...rasendes ned...! xP Neeeida 3nodding Hvis jeg kommer opp i matte muntlig, da går det i DASS, men det gjør jeg ikke biggrin ...Hm...muntlig samfunnsl�re er v�rre...>.<;; ...N�r skal dere trekke...? ninja Muntlig samfunnslære er jo simpelt i forhold til muntlig matte, iallefall for meg 3nodding Får vite skriftlig i mårra og muntlig om 2 uker 3nodding
Men nå la jeg meg 3nodding god natt! biggrin ...Hmm... ninja ...>.<;... ...O...får håpe du ikke kommer opp imorgon da... o: JOOOOO! 4laugh *vil opp skriftlig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:26 pm
EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak EgoDoll Nim Nak ...*kommer til � f� nerveanfall f�r eksamen...og svime av for s�vnmangel senere*... xp Neida, detti blir bra veit du 3nodding detti blir knall! biggrin ...Meepness...>.<; ...Oh yea, knall...rasendes ned...! xP Neeeida 3nodding Hvis jeg kommer opp i matte muntlig, da går det i DASS, men det gjør jeg ikke biggrin ...Hm...muntlig samfunnsl�re er v�rre...>.<;; ...N�r skal dere trekke...? ninja Muntlig samfunnslære er jo simpelt i forhold til muntlig matte, iallefall for meg 3nodding Får vite skriftlig i mårra og muntlig om 2 uker 3nodding
Men nå la jeg meg 3nodding god natt! biggrin ...Hmm... ninja ...>.<;... ...O...får håpe du ikke kommer opp imorgon da... o: JOOOOO! 4laugh *vil opp skriftlig* ... surprised ... ...Ehm...da så...håper du kommer opp then... ^^; ...Natt... x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|