|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:20 am
Sostrate Necrofix Nathaniel Mea Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk Nej, inte jag heller. Jag tänker aldrig att någonting skulle hända en sj䬶 eller ens v䮮er n䲠man tex 䲠ute p堳tan, nu förstår jag även mammas oro varje gång jag går ut. Det har tidigare varit sett som tjatigt och lite jobbigt, men jag förstår...precis..... fan vad jag kommer se mig omkring nu när man går hem från skolan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:22 am
Nathaniel Mea Necrofix jag fick ocks堲eda p堤et ig岠man det tog ett tag innan man verkligen tog till sig det......fan vad sur jag var ig岬 sen vart jag ledsen., sen vette fan visste inte hur jag skulle reagera... vart v䬤igt blandade k䮳lor Jag vet att jag 䲠arg och att jag 䲠ledsen och orolig... jag vill inte g?n姯t innan jag vet exact hur det 䲠med dom, med egna ?. nu e jag bara mest orolig......ska till marcus och kolla med honom idag.... och ska försöka åka till uppsala imorgon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:24 am
Necrofix Nathaniel Mea Necrofix jag fick ocks堲eda p堤et ig岠man det tog ett tag innan man verkligen tog till sig det......fan vad sur jag var ig岬 sen vart jag ledsen., sen vette fan visste inte hur jag skulle reagera... vart v䬤igt blandade k䮳lor Jag vet att jag 䲠arg och att jag 䲠ledsen och orolig... jag vill inte g?n姯t innan jag vet exact hur det 䲠med dom, med egna ?. nu e jag bara mest orolig......ska till marcus och kolla med honom idag.... och ska försöka åka till uppsala imorgon hmm.. ja jag vill också dit imorgon.. >,< Och jag vill till marcus och kolla med honom men.. jag vill inte vara till för mycket besvär. De lär juh vara överösta med folk..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:25 am
Necrofix Sostrate Necrofix Nathaniel Mea Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk Nej, inte jag heller. Jag tänker aldrig att någonting skulle hända en sj䬶 eller ens v䮮er n䲠man tex 䲠ute p堳tan, nu förstår jag även mammas oro varje gång jag går ut. Det har tidigare varit sett som tjatigt och lite jobbigt, men jag förstår...precis..... fan vad jag kommer se mig omkring nu när man går hem från skolan skojar inte...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:25 am
Necrofix Sostrate Necrofix Nathaniel Mea Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk Nej, inte jag heller. Jag tänker aldrig att någonting skulle hända en sj䬶 eller ens v䮮er n䲠man tex 䲠ute p堳tan, nu förstår jag även mammas oro varje gång jag går ut. Det har tidigare varit sett som tjatigt och lite jobbigt, men jag förstår...precis..... fan vad jag kommer se mig omkring nu när man går hem från skolan Jo, känner mig lite..jag har inte det rätta ordet, men för att ha blivit tjurig mot mor för att hon tjatar om det varje gång. Fast även om det kan vara svårt nu, skall man egentligen inte oroa sig för mycket när man är ute, om du förstår vad jag menar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:26 am
Sluta vara så morbida nu gott folk! Jag kan helt ärligt säga att Räki är en av mina bästa vänner och för hans skull tänker jag enbart tro det bästa om hans tillstånd. Jag har intalat mig själv att han är hemma i helgen igen så jag kan lira SSBM med honom, äta munkar och dra usla skämt. Operationen ska ha gått bra, Räki kommer att hämta sig och i längden kommer allt att vara (nästan) precis som vanligt. Sluta tänka i dessa negativa banor, saken blir inte bättre av att ni deppar ihop och börjar prata om att folk komme att dö. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:33 am
Puchiko_chan Sluta vara så morbida nu gott folk! Jag kan helt ärligt säga att Räki är en av mina bästa vänner och för hans skull tänker jag enbart tro det bästa om hans tillstånd. Jag har intalat mig själv att han är hemma i helgen igen så jag kan lira SSBM med honom, äta munkar och dra usla skämt. Operationen ska ha gått bra, Räki kommer att hämta sig och i längden kommer allt att vara (nästan) precis som vanligt. Sluta tänka i dessa negativa banor, saken blir inte bättre av att ni deppar ihop och börjar prata om att folk komme att dö. gonk Du har helt rätt, Puchiko.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:36 am
Puchiko_chan Sluta vara så morbida nu gott folk! Jag kan helt ärligt säga att Räki är en av mina bästa vänner och för hans skull tänker jag enbart tro det bästa om hans tillstånd. Jag har intalat mig själv att han är hemma i helgen igen så jag kan lira SSBM med honom, äta munkar och dra usla skämt. Operationen ska ha gått bra, Räki kommer att hämta sig och i längden kommer allt att vara (nästan) precis som vanligt. Sluta tänka i dessa negativa banor, saken blir inte bättre av att ni deppar ihop och börjar prata om att folk komme att dö. gonk du har helt rätt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:39 am
detta är en av få händelser på LÄNGE som fått mig tårögd. det känns tomt på något sätt. mitt skolarbete känns inte lika viktigt lägre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:42 am
ecchan detta är en av få händelser på LÄNGE som fått mig tårögd. det känns tomt på något sätt. mitt skolarbete känns inte lika viktigt lägre. Med tanke på omständigheterna så verkar det ha gått fint med dom dock. Räki är okay han med.. och Marcus är vad jag vet hemma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:45 am
eek oj då, men, är det ngn som har någon aning om vilka de är eller så? och framför allt varför? Om det var den typiska "Nu ska vi spöa annorlunda människor"? För den har man juh råkat ut för några gånger sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|