|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:53 am
Reisitasku housut + maiharit ja jonkun sortin huppari O.o siinä on perus vaatetus....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:59 am
eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:01 am
ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:03 am
Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti :--D niin elämmä... Mutta minun on hyvä opetella maihareitten käyttö hyvin :--D menen nimittäin inttiin tammikuussa xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:05 am
Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti Rakkauteni kyseisiin kenkiin on ikuista. TT^TT *Fiilareissa* Ugh, kivikivi, dunt talk 'bout kohvee! D';
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:07 am
Sohvi Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti Rakkauteni kyseisiin kenkiin on ikuista. TT^TT *Fiilareissa* Ugh, kivikivi, dunt talk 'bout kohvee! D'; Armeijan releet ja maiharit <3 Olisin valmis tekemään vaikka mitä...*pervoa naurua*
Sohvi, ootkos saanu kahvista tarpeeksi? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:08 am
Sohvi Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti Rakkauteni kyseisiin kenkiin on ikuista. TT^TT *Fiilareissa* Ugh, kivikivi, dunt talk 'bout kohvee! D'; ;D;D yesh no talking about kohvee^^ prkl kun olis stunmanissa hienot kengät,mutta ei ole tarpeeksi isoa kokoa crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:09 am
Rockstone Sohvi Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti Rakkauteni kyseisiin kenkiin on ikuista. TT^TT *Fiilareissa* Ugh, kivikivi, dunt talk 'bout kohvee! D'; Armeijan releet ja maiharit <3 Olisin valmis tekemään vaikka mitä...*pervoa naurua*
Sohvi, ootkos saanu kahvista tarpeeksi? ;D
;D oh meh good that's so scary Ö_ö
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:12 am
ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
Unoha Stuntman, tue Leather Heavenia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:12 am
ToniToniChopper Sohvi Rockstone ToniToniChopper eek woah, nyt olen syvästi järkyttynyt :--D ei olis uskonut että jotkuu muutkin tykkää niistä kun minä O.o Elämme omituisia aikoja ystävä hyvä...
Nonniinjasitloppukahvinjuonti Rakkauteni kyseisiin kenkiin on ikuista. TT^TT *Fiilareissa* Ugh, kivikivi, dunt talk 'bout kohvee! D'; ;D;D yesh no talking about kohvee^^ prkl kun olis stunmanissa hienot kengät,mutta ei ole tarpeeksi isoa kokoa crying Mulle ne stuntmanin kengän on liika isot. ;_; Jhoo, aloitan kahvittoman kuurin huomenna. >_> Tai ainakin kuolen yrittäessä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:14 am
Rockstone ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
Sieltäkin aattelin joskus tilata.... tai sitte sellasesta kun blackgroup^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:19 am
ToniToniChopper Rockstone ToniToniChopper ;D oh meh good that's so scary Ö_ö Eläs nyt ;'D
Sieltäkin aattelin joskus tilata.... tai sitte sellasesta kun blackgroup^^ Jepjep ^^
Sohvi et voi D; Ei ilman kahvia pärjää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|