|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 4:57 am
Haha, mamma sÀger samma sak om mitt rum och jag kan svara som Arla biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 5:57 am
Mikusagi monoo Mikusagi All vĂ„r kĂ€rlek Ă„t Totoro! http://happykazuko.blogspot.com/2007/07/tonari-no-totoro.html Meh hallĂ„ tio ÄÄÄÄÄr seeeeeeen blaugh Ăr en film endast bra om den Ă€r ny? Ăr Mozart kass eftersom han var tvĂ„hundra Ă„r sedan? Tja jag föredrar iofs uppgraderad klassisk musik, jag blir för rastlös av en vanlig orkester, om den inte Ă€r live och jag Ă€r dĂ€r pĂ„ plats...men pĂ„ skiva...nej. DĂ„ bör det vara blandat med nĂ„got elektroniskt för att jag ska palla.
Jag syftade mest pÄ att den hÀra totoro hypen gör mig galen, ********, den gÄr pÄ bio liksom. NÀr den i sjÀlva verket funnits ute bra lÀnge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 5:59 am
Niddler monoo Mikusagi monoo Mikusagi Orka ha minnessubforum. Vem vet vilka trÄdar som vi vill vÀcka till liv igen nÄgon dag? Ja fast det Àr ju bÀttre Àn att bara radera. Och jag vet inte riktigt varför trÄdar i stil med "vi ses och spelar tv-spel den 25/7 2005" skulle ÄteruppvÀckas... Varför skulle vi radera? Har vi nÄgot problem? Jag tycker att det Àr bra som det Àr nu. För att det Àr tokstökigt? Du kanske vÀnjer dig. Haha, men jag vill inte. a**Ä, det Àr ju som att ni bor i stöket, man blir ju blind efter ett tag. VÀnjer sig, sÄ. Men som ny Àr mitt intryck "JÀklars vad stökigt och sjukt mÄnga onödiga inaktiva trÄdar". :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 6:00 am
Anashi` Första gÄngen man kÀkar muffins pÄ lÀnge, jÀttegott. <3 yay whee
Vilken sort?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:10 am
monoo Niddler monoo Mikusagi Varför skulle vi radera? Har vi nÄgot problem? Jag tycker att det Àr bra som det Àr nu. För att det Àr tokstökigt? Du kanske vÀnjer dig. Haha, men jag vill inte. a**Ä, det Àr ju som att ni bor i stöket, man blir ju blind efter ett tag. VÀnjer sig, sÄ. Men som ny Àr mitt intryck "JÀklars vad stökigt och sjukt mÄnga onödiga inaktiva trÄdar". :/Men de onödiga inaktiva trÄdarna ligger pÄ botten! Ingen Àr tvungen att dyka dit ner och störas av dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:11 am
Varför argumenterar jag emot? Har jag ens funderat pÄ min egen stÄndpunkt? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:11 am
Stökigt? GÄ och ta en titt pÄ DalahÀsten, och kom sen tillbaka hit. Du kommer tycka vi har det jÀvligt bra stÀdat dÄ. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:12 am
Niddler Varför argumenterar jag emot? Har jag ens funderat pÄ min egen stÄndpunkt? confused Varför finns vi, varför finns jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:12 am
monoo Anashi` Första gÄngen man kÀkar muffins pÄ lÀnge, jÀttegott. <3 yay whee
Vilken sort? Ska vara choklad, men jag tror jag kÀnner smaken av vanilj. o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:26 am
monoo Mikusagi monoo Mikusagi All vĂ„r kĂ€rlek Ă„t Totoro! http://happykazuko.blogspot.com/2007/07/tonari-no-totoro.html Meh hallĂ„ tio ÄÄÄÄÄr seeeeeeen blaugh Ăr en film endast bra om den Ă€r ny? Ăr Mozart kass eftersom han var tvĂ„hundra Ă„r sedan? Tja jag föredrar iofs uppgraderad klassisk musik, jag blir för rastlös av en vanlig orkester, om den inte Ă€r live och jag Ă€r dĂ€r pĂ„ plats...men pĂ„ skiva...nej. DĂ„ bör det vara blandat med nĂ„got elektroniskt för att jag ska palla.
Jag syftade mest pÄ att den hÀra totoro hypen gör mig galen, ********, den gÄr pÄ bio liksom. NÀr den i sjÀlva verket funnits ute bra lÀnge. Den har ju inte gÄtt pÄ bio i Sverige förut, sÄ det Àr ju nytt ÀndÄ surprised För oss! Att den funnits lÀnge gör den inte mindre vÀrd att uppmÀrksamma och som det stÄr i blogginlÀgget sÄ Àr den finare Àn Spirited Away och Howl's Moving Castle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:41 am
Niddler, frÄn och med denna dag Àr du kÀnd som KnÀppa Psykopaten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:46 am
Jalkazar, vet du ens vad en psykopat Àr? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:49 am
Mikusagi, frÄn och med denna dag Àr du kÀnd som Fulla Mohammed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:52 am
Jag har inte arabiskt ursprung >.> Jag Àr dessutom nykterist.
Det du sÀger Àr helt ologiskt. UngefÀr som en sÄng av Broberg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|