|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:51 pm
Aich. gonk Att nåra små pixlar kan vara så förfärliga... Cyberborn, det jag gillar med din avatar (som jag la märke till ganska snabbt) är att den ser ganska "mänsklig" ut. Alltså, det är inte helt omöjligt att se ut sådär IRL, på grund av att du inte färgat håret i någon konstig färg för att matcha resten av kläderna. 3nodding Har sett rätt många svart-röda kombinationer när det gäller avatarer, men dom har haft mer svart, och rött lite här och där. Du har gjort ungefär motsatsen. Vilket, för mig, inte blir lika vanligt. Ett plus. whee Så ser du ganska "snobbig" ut med Emo Bag och Monocle. xd Känns som att nåt saknas för att den ska bli perfekt, eller "klar". Men jag kan inte sätta fingret på det... 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 21, 2004 11:54 pm
Erkänn det saknas något på huvet? Typ ett par DJ's eller Portables? Har förökt med alla hattar, men det funkade liksom inte.
Tänkte byta outfit lite snabbt så du kan betygsätta den också...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 12:04 am
DJ's skulle säkerligen passa, men då är dom ju inte billiga heller. sweatdrop Hm... En militär-outfit. Har inget emot att det är flera saker från samma set, så länge det ser bra ut. 3nodding Här känns det också lite tomt, men jag vet inte om det blir bättre eller sämre med hatten som passar till resten av klädseln. Ser ändå bra ut men personligen gillar jag den andra bättre, den är mer Du. Finns inte så mycket mer att säga. Du ser ut som en general av nåt slag, och det är ju det som är tanken bakom dom kläderna. 3nodding Betyget blir lite lägre än det förra eftersom det fortfarande fattas något, om inte en hatt så kanske ett eller annat smycke? Dessutom såg du bättre ut förut. 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:05 am
snygg. men jag kan inte ge dig fullt. 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:20 am
christos snygg. men jag kan inte ge dig fullt. 8/10 Ingen komentar till varför? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:38 am
Nightmare Asura christos snygg. men jag kan inte ge dig fullt. 8/10 Ingen komentar till varför? sweatdrop vet inte varför jag inte gillar den helt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:50 am
*funderar på att byta hårfärg och vet inte till vilken* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 2:10 am
prrnill *funderar på att byta hårfärg och vet inte till vilken* gonk prova lila.....skulle inte det va snyggt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 4:20 am
Ja, jag är inte ett stort fan av spöken, så.. 5/10 Okej, nu får ni bedöma den här:  och inte min nuvarande avatar. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 4:51 am
Vet inte vad jag ska säga om din nuvarande, men den andra är heltuff! whee Om du har råd att skaffa allt som den har på sig så råder jag dig till att göra det, det ser väldigt bra ut. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 4:52 am
prrnill Ja, jag är inte ett stort fan av spöken, så.. 5/10 Okej, nu får ni bedöma den här:  och inte min nuvarande avatar. blaugh eek Den där är ju skit snygg! 10/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|