|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:53 am
Nathaniel Mea Jo jag kan ju f?堡tt du blev helt f?ivlad. Jag hoppades p堡tt det inte var s堩lla. Jag hoppades 䮤a tills idag. Jag fick veta att han var i Uppsala i går kväll när hans mamma ringde... Jag som bara trott att de skulle sy ihop honom som de skulle gjort enligt hans mamma tidigare igår... Nu vet jag att han kommer klara sig men man är ändå orolig att det kanske blir komplikationer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:58 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Jo jag kan ju f?堡tt du blev helt f?ivlad. Jag hoppades p堡tt det inte var s堩lla. Jag hoppades 䮤a tills idag. Jag fick veta att han var i Uppsala i går kväll när hans mamma ringde... Jag som bara trott att de skulle sy ihop honom som de skulle gjort enligt hans mamma tidigare igår... Nu vet jag att han kommer klara sig men man är ändå orolig att det kanske blir komplikationer... Klart man blir. Jag är orolig också. Jag hatar när sånt här händer. Jag är bara glad att ingen dog... herre jävlar.. >,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:00 am
Nathaniel Mea Klart man blir. Jag är orolig också. Jag hatar när sånt här händer. Jag är bara glad att ingen dog... herre jävlar.. >,< Jag skulle sjunka in i depression ifall någon utav dem hade dött.. Skulle skita i skolan och bara sitta hemma och gråta... Tror jag iaf... Nu är jag bara glad över att de lever och mår hyfsat bra...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:01 am
Nathaniel Mea Necrofix eek david har nu sett räki's blod på gatan gonk N姯t jag INTE ville veta... Inte något man vill se heller gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:04 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Klart man blir. Jag är orolig också. Jag hatar när sånt här händer. Jag är bara glad att ingen dog... herre jävlar.. >,< Jag skulle sjunka in i depression ifall någon utav dem hade dött.. Skulle skita i skolan och bara sitta hemma och gråta... Tror jag iaf... Nu är jag bara glad över att de lever och mår hyfsat bra... Jag med... herregud. Jag som trodde att jag inte brydde mej så mycket men här är jag, gråter som en bäby och skakar som ett asplöv för att några jag känner blivigt nerslagna... ...tänk bara hur Ingela eller Räki's föräldrar känner...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:10 am
Nathaniel Mea Necrofix Nathaniel Mea Necrofix eek david har nu sett räki's blod på gatan gonk N姯t jag INTE ville veta... Inte något man vill se heller gonk Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:12 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Jag med... herregud. Jag som trodde att jag inte brydde mej så mycket men här är jag, gråter som en bäby och skakar som ett asplöv för att några jag känner blivigt nerslagna... ...tänk bara hur Ingela eller Räki's föräldrar känner... mjo...de borde k䮮a sig riktigt f?vliga rent ut sagt.... Värre än oss andra... riktigt mycker värre. Det är juh trots allt deras barn vi snackar om.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:14 am
Necrofix Nathaniel Mea Necrofix Nathaniel Mea Necrofix eek david har nu sett räki's blod på gatan gonk N姯t jag INTE ville veta... Inte något man vill se heller gonk Nope... aldrig n姯nsin... n䲠det h䮤er n姯n man inte k䮮er s宮. bryr man sig liksom inte.. men n䲠det h䮤er en sj䬶 eller n姯n man k䮮er s堤r det inte lika sp䮮ande l䮧re... precis.....man tänker alltid att nått sånt här kommer aldrig mig lr dom man känner gonk precis... Jag visste ju redan igår men nu har det satt sej in och jag känner mej nådigt chockad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 4:17 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Värre än oss andra... riktigt mycker värre. Det är juh trots allt deras barn vi snackar om. precis... jag skulle aldrig kunna f?t䬬a mig att m堳䭲e 䮠vad jag g?u... och d堫䮮er sig dom v䲲e... ....kan inte läsa vad det står... >,<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|