Welcome to Gaia! ::

Swedish RPG gang

Back to Guilds

Tags: Swedish, Roleplaying, Friends 

Reply Arkiv
Minnen Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Newberg
Captain

PostPosted: Sat Dec 30, 2006 11:44 am

Har en hel del minnen från Byn redan. Kan inte riktigt citera några men det är som om jag har känslan av att ha kört Byn massvis med gånger under en längre tid då vi egentligen bara kört 3 möten. Det känns lite små mysigt faktiskt ^^
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 11:04 am

jaop så de är, när man gillar ett äventyr eller liknande så kommer man att tycka att man har spelat mycket mer än vad man egentligen har gjort, detta beror oftast på att ju bättre man tycker det är desto mer gör man ^_^

nilP

Newberg
Captain

PostPosted: Thu Feb 08, 2007 11:45 am

Kommer ni ihåg när jag SLade Neotech då ni skulle vara ett rockband? Då blev det endast ett spelmöte där endast nils var med från bandet och alla andra var personer runt bandet ^^ Det spelmötet var jävligt kul faktiskt. Då matti och steven var NPC vakter under Nickes översyn xd
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 1:38 pm

nilP
Legions_

Mäh! gonk talk2hand Varför kunde inte nån av de paniskt teknikrädda komma dit istället? wink

Nej men det var förståeligt. Men fortfarande, det var bara så lol av Lejons karaktär. ^^

Jag gillade den karaktären, men jag tror att Nils inte var så där jätteglad över klanvalet... sweatdrop

*höjer ett ögon bryn*

... varför skulle jag ha något emot glass walkers ??

Bara dina kommentarer i stil med:
"Men! ÅÅÅÅÅH! Orka Glass Walker."
"Blä för Glass Walkers"
och liknande... xP

Jag fick bara intrycket av det då, iaf när jag gjorde karaktären, när jag väl började spela verkade du tycka det var kul att se de andra (utom matti) bli rädda när jag visade dem mina tekniska makapärer. xP

Feints-

nilP

PostPosted: Fri Feb 09, 2007 3:10 am

Legions_

Bara dina kommentarer i stil med:
"Men! ÅÅÅÅÅH! Orka Glass Walker."
"Blä för Glass Walkers"
och liknande... xP

Jag fick bara intrycket av det då, iaf när jag gjorde karaktären, när jag väl började spela verkade du tycka det var kul att se de andra (utom matti) bli rädda när jag visade dem mina tekniska makapärer. xP

problemet med glass walkers är att dom inte passar in i vanliga äventyr. I detta däremot är de en bra brygga mellan det vilda och människorna (även om det inte gjordes/spelades så där jätte bra). Men annars tycker inte jag om GW's i "vanliga" wolf äventyr, inte för att det spelar någon roll nu för tiden rolleyes wtf wtf sweatdrop
Reply
Arkiv

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces