|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 1:46 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 28, 2006 3:44 pm
Rosa morgonrock och rosa handduk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 9:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 9:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 9:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 29, 2006 9:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:50 am
- Grön, brun, rosa rutiga strumpor - Pappas gamla gråa och trasiga tofflor - Vita leggings - Svart klänning - Vit, Röd, grön och lite andra färger mönstrad kofta - Rosa och blå randigt linne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:56 am
Ett grått linne och en svart pluffsig kjol. I'VE GOT NO UNDERWEAR!
Eller, jo det har jag... >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:58 am
Skjorta: Grönrutig (mot vit bakgrund). Söt, flickaktig. Byxor: Svarta jeans. Någorlunda höga. Inte utsvängda eller annat skoj. Strumpor: Vita med rosa ränder :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:11 am
en svart nylontetröja (heter det nylon?) med "SAIGON" spretigt broderat öber bröstet i vitt förhandsslitna och -blekta jeans från Rondon svarta strumpor (OMG, det är inte ofta)en vacker ljusblå mössa med vit tofs som Angie har sytt åt mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:34 am
Skor, sockar, underkläder, black silk boxers, svarta mjukisbyxor, blåochsvart-randig tröja, mörkblå munkjacka eller vad dom nu heter, Drake's halsband, mina ringar och såklart - glasögon.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:49 am
-Svart Metallica T-shirt med Pushead motiv. -Svarta Jeans -Svart läder skärp -Svarta fin sockar med ett smalt rött rutigt motiv runt vaden. -Blåa boxer shorts -Glasögon (för synens skull) -Festina armbands ur -Ring med tribal mönster (silver) -Halsband med ett hänge som är ett halvt hjärta (silver)
Ja det va väll allt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:56 am
Niddler en svart nylontetröja (heter det nylon?) med "SAIGON" spretigt broderat öber bröstet i vitt förhandsslitna och -blekta jeans från Rondon svarta strumpor (OMG, det är inte ofta)en vacker ljusblå mössa med vit tofs som Angie har sytt åt mig VADDÅ ANGIE scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:59 am
BYXOR: gröna shorts TRÖJA: grön x-large T-skirt STRUMPOR: none
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 8:45 am
Vita, stickade knästrumpor ovanpå, nerdragna, på svarta cheap monday som matchas till Svart/gul randig längärmad tröja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |