|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2012 1:20 am
Een maaltijdsalade tonijn voor op het werk, en een zak snoepjes die binnen 30 min. op was.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2012 3:50 am
cd van simon & garfunkle als moederdag cadeau
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2012 11:11 am
Een hoop!
Maar het laatste waren 4 borden en 2 schaaltjes. Helaas niet magnetron bestendig dus moet er nog wat wel magnetron bestendig spul bij halen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2012 11:36 am
Disney Princess poppen voor mijn nichtje. heeft ze wat om mee te spelen als ze bij mij komt. En een belleblaas staf en mini belleblaasstafje. die mini wil ik zilver gaan schildren als dat leukt. Kan een mooi requisiet worden voor bij mijn fantasyjurk, want ziet er wel een beetje als een dolk uit XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2012 12:17 am
6 DVD's voor €10
- A perfect getaway - Death sentence - The promise (chinese film) - Flying dragon leaping tiger (chinese film) - We were soldiers - Far and away
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2012 12:39 pm
Een ham kaas croissant bij de Kiosk.... Had de hele middag nog niets gegeten so I didn't care!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2012 1:19 pm
cheeseburger en kleine honing-mosterd wrap. Ik moest iets eten, was op hoog catharijne, had nog een half uur, mocht niet verkeerd vallen ivm afspraken (dus kon niet iets experimenteren ofzo)... it was easy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 25, 2012 5:08 am
-Tea tree olie face wash van de Body Shop. -Panty met een heel mooi patroon. -Zwart t-shirt met een print en glitterende tekst. -Grijs t-shirt met aparte zijkant & mouwen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 25, 2012 10:29 am
ingredienten voor een salade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2012 5:48 pm
Een lippenstift bij de douglas razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 30, 2012 1:04 pm
Hopelijk 33 strips XD Weet je pas zeker met marktplaats als het binnen is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 10:57 am
Een nieuwe tas. En ik ben er echt superblij mee! Mocht ik nog een stage weten te bemachtigen dan ga ik hem hoofdzakelijk daarvoor gebruiken denk ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 12:12 pm
groente, groente, groente Oh ja, en drinken. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 9:39 am
Een nieuw etui en een agenda voor komend schooljaar. Etui was eigenlijk het hele jaar al nodig (andere begon te 'vervellen'), maar ik dacht er nu pas eens aan xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 10:25 am
kikker (pluche), magneetjes (olifantjes), handcreme (uiltje) en flessenopener (uiltje) in Artis XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |